feestje?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door jmm, 22 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    Hoi moeders, heb wat stoms gedaan , heb een moeder gevraagd of haar kind ook wilde komen op het feestje, maar naderinzien wordt het een beetje te druk , en we zijn al met een even aanal meiden, dat is altijd vindt ik wel leuk met een even aantal , nu wil ik er nog een jongetje bij uit de peuterklas , omdat dat het vriendje is van een jongetje die ik al gevraagd heb , en daarnaast dat meisje in haar klas die moeder is niet zo tof, maar hoe ga ik dat nu omdraaien , hoe ga ik op een suptiele manier zeggen , dat haar kind niet kan komen, ze zei zelf wel toen ik het voorstelde wordt het niet te druk , toen ik dacht ik nee hoor, maar ik dacht ook van je kan ook gewoon zeggen , o leuk dat je ons uitnodigt ipv owordt het niet te druk dan , en nu uiteindelijk toch wel, en bij naderinzien hoeft ze eigenlijk ook niet te komen shit hoe ga ik dat nou weer zeggen, of doen helpie!!!!!!

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik vind niet dat je het kan maken om haar nu niet meer uit te nodigen. Ik zou dan dat jongetje maar niet uitnodigen.

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Mee eens

4. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Is dat meisje druk voor 10 ofzo?
    Anders wordt het echt niet veel rustiger hoor als je alleen dat meisje afzegt..
    En waarom moeten het perse een even aantal jongentjes dan meisjes zijn?
    Je nodigt toch gewoon degene uit die je er graag bij hebt?

5. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    tja dat klopt , is ook lullig, dat vondt ik ook! , maar dan is er 1 jongetje en met zijn 2e is toch leuker denk ik , het zijn vrienden van elkaar , pffff wat kan dat soms moeilijk zijn zeg, of ik doe moeilijk dat kan ook , wat kan mij het ook nodig ze gewoon alle 2 uit en de volgende keer en goed kijken wie en hoeveel je uitnodigt , tja leer er ook weer van he het is ook mijn eerste kinderfeesttje organiseren,

6. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    #6 jmm, 22 feb 2012
    Laatst bewerkt: 22 feb 2012
    klopt ze zijn alle twee leuk! (de kinderen dan) kan niet zo kiezen , dus doe ze alle twee maar !
    Want we gaan een clown uitnodigen tja des te meer kinderen des te meer vreugd zullen we maar zeggen!
    even aanpoten mama voor een keertje ! is maar 1 keer in het jaar jarig! tja zo is het uiteindelijk ook,
    Maar heeeeeeel fijn dat jullie even met me meedenken :);), want ik kwam er even niet uit wat te doen !!!!!!!!!!! gr jmm

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.269
    4.508
    113
    Even voor mezelf op een rijtje zetten.

Je hebt aan een moeder van een meisje gevraagd of ze op het feestje wilde komen (kind blij natuurlijk) maar nu heb je je bedacht omdat het
    - te druk wordt
    - de moeder eigenlijk niet zo tof is (leuk voor het meisje omdat jij haar moeder niet tof vind mag ze niet meer op het feestje komen)
    - je eigenlijk liever een jongentje uit de peuterklas uitnodigd (hey is hij dan minder druk want het meisje mocht toch niet komen omdat het anders te druk zou worden) omdat hij al een vriendje is van een jongentje die al uitgenodigd is (tja zo krijg je drukke feestjes als je de vriendjes van de genodigden ook nog eens uitnodigd)

Mijn mening Nee dit kun je niet ongedaan maken, je kunt kinderen niet zomaar uitnodigen en dan weer niet en die dan voor die in de plaats. Het zijn geen poppetjes die je kunt verzetten het zijn mensen met de daarbij behorende gevoelens.
    Hoe denk je dat die moeder het moet gaan uitleggen aan haar dochter, hoe denk je dat dat meisje zich wel niet moet voelen als ze in eens te horen krijgt dat ze niet meer mag komen.

Het spijt me je hebt een "fout" gemaakt, pech. Een goede leer voor het volgende feestje

8. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    klopt ;)

9. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Ik vind niet dat je dat kan omdraaien, ik zie nu zelf hoe kinderen reageren als ze naar een feestje mogen, beetje lullig als je ze eerst verteld wel te mogen en nu ineens niet ...

En wat heeft het tofheid van de moeder hiermee te maken ? Je nodigd dat kind toch uit niet haar ...

10. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Pff, ik denk niet dat je zo kortzichtig moet denken, een even aantal!
    Ik vind het niet kunnen dat je het afzegt, er kan er ook nog altijd eentje ziek worden oid en dan zit je alsnog met een (on)even aantal :p.

11. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Mee eens!!! kun je echt niet maken!!! vreselijk voor dat meisje zeg!:$:$

12. kippiekip

En dat die moeder zei '' word het niet te druk dan '' is toch alleen maar netjes ?

Sorry maar ik vind je best raar als ik eerlijk mag zijn ...

13. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ben het wel eens met Kippie. Als ik het goed lees ga je ze beiden laten komen, lijkt me een goed plan. ;)

14. Triskele

Triskele Niet meer actief

compleet mee eens, je kan dat toch niet omdraaien, bedenk je eens hoe je dat zou vinden voor jouw kindje, dat is toch te verdrietig voor woorden.. vind het zoiezo al sneu dat iemand om de "tofheid" van zijn moeder word beoordeeld, mijn kinderen mogen ZELF kiezen wie ze kiezen en die kiezen kindjes die ze zelf leuk vinden ipv hun mama's ;)

15. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Nee je kan een uitnodiging voor een kinderfeestje niet meer ongedaan maken. Leuk voor het kindje ook dat zich er misschien al op verheugd. Waar er een paar eten en feestvieren, kan er ook best ook 1 meer eten en feesten. Niet zo moeilijk doen, het is een FEESTJE!!

16. silvermist

silvermist Niet meer actief

kan je niet maken, maar lees dat je ze nu allebei uitnodigd, probleem al opgelost dus ;)

17. kippiekip

En TS hoe heb je het opgelost ?

18. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nou als je echt zo over na hebt gedacht vind ik je echt een beetje raar sorry. ik nodig jou iig niet uit op mijn feestje hihihi

19. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Sorry ik vind je ook een beetje raar..... Je kan het niet maken om het terug te draaien, niet netjes. Zo ga je niet met mensen om!!!!

20. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    adem mensen... ze is het allang al met ons eens en laat beide kindjes komen..... ;)

Deel Deze Pagina