Juf bijt kind in gezicht Lisieux - Een kleuterleidster is door de rechtbank veroordeeld tot duizend euro boete omdat ze een kind (4) in het gezicht heeft gebeten. De 48-jarige Franse vrouw beet het kind in 2007 in zijn wang, toen ze het jongetje naar het toilet begeleidde. In eerste instantie ontkende de vrouw maar medisch onderzoek bracht de bijtsporen aan het licht. De kleuterleidster zei dat de jongen zich had 'misdragen'. Woensdag werd ze veroordeeld door de rechtbank in Lisieux. De vrouw is nog steeds werkzaam voor de school. Juf bijt kind in gezicht - Buitenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [buitenland] :x:x:x naa het moet tog niet gekker gaan worden zeg!!! en ze is nog steeds werkzaam ook tis van de zotte dit... heb erg geen woorden voor arm kind!!
Wat ontzettend belachelijk dat ze zo'n boete gehad heeft en gewoon haar beroep mag uitoefenen! Sorry hoor, maar bijten is toch niet een van de "normale" straffen die je geeft als kleuterleidster. Misschien moet de vrouw eens een psychologisch onderzoek ondergaan, hoewel ze wist wel dat ze fout zat anders ontkend ze het niet eerst!
jezus dat ga je niet menen! 1000 euro boete en ze mag nog steeds werkzaam zijn in haar functie??! ik zou zeggen, ontzegging van het uitoefenen van haar beroep, dat jochie houdt er misschien de rest van zijn leven een trauma aan over...:x
Belachelijk! ze had ontslagen moeten worden! dit slaat echt nergens op... een kind bijten als straf... waar gaat het heen...
Niet te geloven! Ik ben zelf leerkracht en dit kan ik echt niet begrijpen! En ze mag nog gewoon blijven werken op die school ook ???
Belachelijk idd... Ze kan toch niet 100% in haar hoofd zijn als ze zoiets doen? Lijkt me niet echt veilig...
Jeetje, dit is echt niet normaal.. Ik ben zelf leerkracht.. begrijp niet dat zo iemand nog voor de klas mag staan. Dat de ouders op die school haar nog accepteren als leerkracht?!? En dan leer je de kinderen dat ze lief moeten zijn voor elkaar! Goed voorbeeld die vrouw (NOT)