Gordon moet weg bij de Toppers!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door kus26, 9 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Gordon zal hoe dan ook de Toppers verlaten. Dit meldt de Telegraaf vanmorgen. De zanger/presentator past volgens een insider niet meer in het concept dat bedenker Rene Froger koste wat kost wil beschermen. Als hij de eer niet aan zichzelf houdt en ontslag neemt, dan wordt hij eruit gezet.
    "De bom is door Moskou gebarsten. Gordon heeft zich daar uitspattingen veroorloofd die de goedkeuring van Rene gewoon niet kunnen wegdragen. Natuurlijk gebeurt er altijd wel eens wat, maar dit was de spreekwoordelijke druppel. Rene wil dat de Toppers een familiaal karakter hebben. Gezellig meezingen, een volksfeest, een beetje lol maken, saamhorig in de Amsterdam ArenA. Dat gevoel moet ook passen bij de drie zangers die de Toppers vormen. Gordon hoort daar niet meer bij. Hij appelleert aan een ander soort feestpubliek. Zijn pogingen om zijn imago te verzachten, komen misschien te laat".
    Een TROS-cruise met de Toppers in november is in verband met het aanstaande vertrek al afgeblazen. Terwijl de managers van de betrokken artiesten druk met elkaar onderhandelen, is de inhoud van hun gesprekken geen geheim meer.

Bron: MSN Startlounge

Tja, ik persoonlijk vond Gordon er sowieso al niet in passen. Heb dan toch liever Geer, René en Jeroen:D

2. mup

mup Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.093
    0
    0
    Zo zijn het toch de Toppers niet meer....

3. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Ik moet zeggen dat ik ook liever Gerard Joling zie dan Gordon al vraag ik me af of het hele Toppers concept nu nog wel gaat werken. Ik vind Gordon met name de laatste tijd erg kinderachtig en flauw. Ik vind het een beetje genant hoe alles via de media (lees bij Carlo en Irene, Rtl boulevard, de telegraaf etc) met flinke steken onder water door hem moeten worden benoemd. Deze man duikt zo'n beetje in elk programma op de laatste tijd met z'n geklaag. Zoek het lekker samen uit maar val de rest van nederland er niet mee lastig. Het is echt een sjagrijnige, oude, verbitterde nicht geworden.

4. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    :D

Als Geer terug zou komen denk ik dat het nog wel zou gaan werken;)

5. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik vraag me af of de Toppers hoe dan ook wel gaan werken, persoonlijk vind ik er niks vernieuwends meer aan.

Dus ja ze kunnen Gordon eruit gooien naar mijn mening heeft dat geen meerwaarde aan het Toppers concept, ze kunnen beter allemaal stoppen, maar dat is mijn mening!
    Je kunt beter stoppen op je hoogtepunt dan bij je ondergang!

6. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Ik hoorde dat Gerard Joling misschien een concert wil geven in de Arena: Gerard Joling en friends
    Denk dat dat wel erg leuk is! Alleen dan in de Kuip!

7. 4days

4days Niet meer actief

Ik vond de toppers juist leuk zoals ze (oorspronkelijk) waren. Lekker bitchen tussen gor en geer, dat was net het leuke ervan. En dan nog lekker klinken samen ook. Vond het erg jammer toen ze uit elkaar gingen. Nu is het voor mn gevoel toch verpest.

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik kan er geen nacht wakker over liggen. Gordon vind ik een heel irritant figuur die constant andere mensen kwetst en de grond intrapt op televisie om zelf grappig over te komen bah!

Jeroen heeft teveel kapsones.

Overigens vind ik Rene wel een symphatieke vent. Dat is de enige voor wie ik het jammer vind hoe het gaat met de toppers de laatste tijd.

Misschien kunnen ze Gerard terug vragen? Die kan er ook nog wel mee door.

9. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.931
    5.240
    113
    Home
    ze zeggen dat ie zelf uit de floppers is gestapt

10. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik vind Gordon leuk. Neemt geen blad voor de mond, lekker eerlijk, maar wel op een juiste manier. Ik vond de toppers al niets, maar het wordt eigenlijk steeds erger.

11. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

van mij mogen ze rustig alle 3 opstappen :D:$ wat een stelletje arme sukkels bij elkaar zeg :(:(:(

12. 4days

4days Niet meer actief

Gordon ziet er echt vaag uit nu met die lichte haren. Doet me een beetje denken aan die duitse gast van 'Anton aus Tirol'...

13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Gerard weer terug naar de Toppers, dan kan het nog leuk worden.

Die Gordon vind ik echt een misbaksel. Hij kan alleen maar zeiken en klagen over de rug van een ander. Hij neemt zichzelf ook veel te serieus. Nee sorry geen goed woord over voor Goor. Bleh!!!

14. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Gelukkig.
    Misschien kan hij nu ook lekker gaan emigreren naar Zuid-Afrika?

15. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Een metalband, een meidenband en een homoband liggen niet zo heel veel uit elkaar eigenlijk. De bezetting verandert constant.

Ik denk dat het hoogtepunt van de Toppers ook allang is bereikt.

16. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Op een juiste manier? :$ :( Een gezet/dik meisje uitschelden voor Miss Piggy om maar iets te noemen vind ik niet echt een juiste manier. Maar goed meningen verschillen. :D

17. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik moet eigenlijk ook altijd erg lachen om Gordon, kan er echt niks aan doen! Toegegeven; de laatste tijd is ie meer een relnicht aan het worden, maar meestal kan ik er smakelijk om lachen!
    Om Gerard Joling ook trouwens! Ik heb heel wat tranen vergoten (van het lachen!) met Gordon en Joling over de Vloer: geweldig!

18. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Gordon is geweldig. Ik ging ieder jaar naar de Toppers (voor hem). Hij is de enige oprechte van het hele stel. De rest zijn achterbakse minkukels, vooral dhr. Joling, en iedereen trapt met open ogen in zijn mooie praatjes.

Nee, voor mij vanaf nu geen Toppers meer.

Het zou een prachtige actie zijn als Gerard terugkwam, dat bewijst wel weer wat een nare vent hij is. Ik weet zeker dat hij terugkeert zodra de tijd rijp is. Er gaat heel veel gniepigs achter die neplach schuil. Hopelijk gaat het volk dat ooit nog eens inzien...

19. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Ik vind die Gordon echt vreselijk, en Gerard Joling trouwens ook met dat eeuwige beetje haar wat dan precies 'zo' moet zitten anders zie je dat hij gewoon kaal wordt. Wat een stel tutten bij elkaar. Maar Gordon is echt de ergste, en toen ze klaar waren met hun lied in Moskou moest ik gewoon lachen. Ze waren helemaal op en trokken het nauwelijks, knalrode koppen en gehijg. Stel oude mannen. Ze kunnen maar beter ophouden ermee.

C

20. Merijn

Merijn Niet meer actief

Och hij zal vast wel eens wat uitglijers maken, maar ik vind hem over het algemeen niet storend.

En ach, ik heb zelf in het wereldje gewerkt en je wilt niet weten wat er dan wordt geroepen tijdens audities etc. Wellicht dat ik dit soort uitingen daarom niet zo shockerend vind. En tsja, sommige mensen vragen er ook om hoor.

Deel Deze Pagina