Is dat alles? Ik heb als juf wel 15 weken vakantie! (België) 9 weken zomer 1 week herfst 2 weken kerst 1 week krokus 2 weken paasvakantie Over de jas gesproken trouwens. Tja, alles is al gezegd geweest zeker Misschien dacht de juf dat de jas al stuk was, of misschien is hij stukgegaan op de speelplaats of... We weten het niet... Als ik de juf van jouw 'boefje ' was dan zou ik het niet erg vinden als je mij er iets over zou vragen. Dan zou ik mijn versie kunnen geven of dan zou ik mij verontschuldigen dat ik het vergeten te melden ben ofzo. Als iemand mij iets vriendelijk vraagt heb ik daar allemaal geen problemen mee. Zal je daar ook niet om veroordelen ofzo. Lang de andere kant vind ik het natuurlijk wel leuk om hier te lezen dat zovele mama's dat niet zouden doen. (om welbepaalde redenen) Ikzelf zou het 'als ik mama was' niet vragen. Omdat ik weet hoe het eraan toegaat in een klasje. En ook omdat ik ervan uitga dat zoiets niet expres gebeurd. Maar vaak hebben ouders daar niet zo'n zicht op (op de hectiek van het jasjes moment en ook op het feit dat er veel kindjes zijn om in de gaten te houden etc) en ik neem het hen ook niet kwalijk dat ze op dat moment enkel dat 'kapotte jasje' zien. Kindjes maken trouwens ook zoveel stuk in de klas, meer dan de juffen iets 'stuk' maken . En niet alleen spulletjes die school heeft betaald, maar ook persoonlijke dingen. Enja, ik neem het die kleine schatjes ook niet kwalijk (mijn kindjes zijn maar 2,5 - 3 jaar) Het hoort erbij. En ik ga de ouders er ook niet over aanspreken. Sommige mama's zouden zo gegeneerd zijn en dat is echt mijn bedoeling niet! Er zijn nu al ouders die zich excuseren voor het kattekwaad van hun kindjes. Maar dat hoeft dus écht niet hé. Voilasie, dat is een lang verhaal geworden haha
mmm, die laatste week ben ik elke dag al op school hoor, dus 5 weken zomervakantie, en in de kerst en herfstvakantie ben ik er ook regelmatig, dus valt wel mee Maar, ik denk dat er genoeg gezegd is over dit onderwerp. KatrienDuck: ik sta achter je hoor! Snap je helemaal! Succes met je kids