Halo dames Mijn dochtertje van 3 jaar zit op de psz en haar juf is a.s donderdag jarig nou weet ik toch niet wat ik zal geven aan haar ja zat te denken eerst aan een beker (tekst voor de liefste juf) en daarin snoep ofzo maarja dat zal je heus wel meer van kindjes krijgen dus nu ben ik aan het verzinnen wat ik dan zal geven weten jullie iets ? of hebben jullie iets leuks geven toen jullie kinderen hun juf jarig waren ? liefs Citta
Bij ons is t 1x per jaar juffendag op de psz. Een paar weken ervoor hangen de juffen wensen op het raam. En de kleuren van hun inrichting thuis. Het is niet verplicht, maar dan kun je dus iets uitzoeken, wat je wilt geven. Dat zijn dan dingen als theeglazen, onderzetters, douchegel, plantje, theedoeken, een nekkussen voor in bad, knipvellen, een kartelschaar. Het is trouwens ook altijd goed als de kinderen een mooie tekening maken natuurlijk!
Ilya heeft vorige keer een grote nepbloem (van de Xenos) gegeven met daaraan een mooie tekening en een leuke tekst met letterstickers.
Heb je nog een klein vaasje staan? Of een zo'n plastic buisje waar ze soms een bloem indoen? Anders is iets dergelijks wel voor weinig te vinden. In elk geval iets waar water in kan en waar een wc-rolletje omheen past. Wc rol laten versieren door de kleine. Haal een bosje tulpen (of wat dan ook) steek er een of twee in dat potje en klaar ben je. Je kunt een glazen potje laten beschideren, waxinelichtje erin. Of je kunt een zakje bloemzaad halen en dat alvast uitzaaien in een mooi beschilderd bloempotje (plak dan wel even de afbeelding erbij). Leuke tekst als "veel groei en bloei", bij zonnebloemen wens je een zonnig jaar. Nou ja, zoiets. Je kunt ook nog een potje bollen halen (narcisjes of druifjes) en daar zelf een potje omhene laten maken van leuk gekleurd papier. Ik heb het eens gedaan met van dat foam-papier. Gekocht bij de Zeeman in allerlei kleuren en die om dat potje heen gevouwen en leuk laten versieren. Van datzelfde foam heb ik laatst bloemen gemaakt. Erg leuk met al die kleurtjes .Het steeltje plak je op een sate prikkertje. Succes!
huh? Heb nog nooit een kado voor de leidster gegeven hoor... maar goed, de hoofdleidster is mijn beste vriendin dus die krijgt sowieso een kado. Maar de andere leidster weet ik niet eens wanneer ze jarig is.
Uh niets? Nergens voor nodig hoor.. Ik geef de bakker, de caissiere van de AH, de postbode ook niets voor de verjaardag. Ik zal mijn kindje vragen om iets te knutselen of te kleuren of misschien inderdaad één muffin versierd door kindje ofzo.. Oja, ik heb één van de jufjes ooit een keertje een haarmasker gegeven maar dat was omdat ze groots haar verjaardag vierde omdat ze 30 werd. Haarmasker met zelf gekleide pennenhouder EN een tekening. Juf was erg bilj... vooral met de zelfgemaakte dingen
ik ben juf en krijg met mijn verjaardag of het einde van het schooljaar vaak een kadootje van de kinderen. Ik vind dat helemaal niet nodig en ik vind zelfgemaakte kadootjes vaak het leukste maar er zijn toch wel pakjes waar ik blij van word. bijvoorbeeld: chocolaatjes douche creme kaarsen voor in de tuin beschilderde waxinelichthouders plantje Succes
Natuurlijk is het niet nodig om iets te kopen, iets knutselen is ook superleuk. Ik ben ook juf en krijg meestal een kleinigheid in de vorm van: - chocolade - thee - tijdschrift - bloem - mok - douche-/badschuim
Phoe, ik wist niet eens dat zoiets gedaan wordt op kdv/psz... Op school wel natuurlijk, maar dan hebben kinderen meestal 1 vaste juf per jaar.
Ik bn juf, op de scholen waar ik werkia het niet gebruikelijk dingen te krijgen. Maar als juf vind ik iets simpels als een mooie tekening, of een lekker kleinigheidje (chocola, drop, koekje) het leukst om te krijgen. Ik zou me een beetje opgelaten voelen met grote cadeuas.
Ik kreeg afgelopen jaar twee blikjes die waren versierd met een plantje erin. Dat vond ik serieus het leukst! Echt iets zelf van het kind!
kijk eens op www.traktatieidee.nl heb je hele leuke dingen speciaal voor juffen! kant en klaar nog wel!
Wat vreemd zeg Ik ben een juf en ik zou zoiets dus NOOIT durven doen. Ik vind cadeautjes heel erg lief enzo, maar ik doe ook gewoon mijn werk. Anderen werken ook en krijgen daar niets voor. Natuurlijk krijg ik wel heel veel cadeautjes op het einde van het schooljaar. Dat lijkt een gewoonte geworden te zijn. Ik vind dat de zelfgemaakt cadeautjes nog altijd ietsje meer bijzonder zijn.
nou dames laat even van me horen ik ben naar Jamin geweest en heb een glazenpot met deksel en de tekst erop snoeppot van de juf en vol met gemeng snoep gevult en dat aan haar geven ik heb een kalender van school gekregen en daar staan alle juffen en meesters en vakantie;s,en vrije dagen ,enz op dus dan zien we ook wie er jaig zijn nou me dochtertje heeft 2 juffen in de klas en straks als ze naar de kleuterklas gaat heeft ze er maar 1 je bent ook niet verplicht om wat te geven maarja het staat niet voor nix op de kalender denk ik dan ?