Huis met 8000 lichtjes doet Gangnam Style De eigenaar van deze woning besloot 8.000 lichtjes aan te sluiten op zijn huis, alles te synchroniseren op de muziek en Gangnam Style te draaien. Gaaf! Huis Met 8000 Lichtjes Doet Gangnam Style - Opmerkelijk - Video - Zie.nl Hoelang zal hij daar mee bezig zijn geweest? Alleen die lampjes ophangen al, pfff moet er niet aan denken hoor om zoveel lampjes op te hangen
Haha cool! Arme buurman Weet niet of dit wel echt is, maar ik heb me in ieder geval 2 minuten prima vermaakt.
In Amerika zijn ze hier goed in, er zijn nog wel veel mooiere projecten Deze vind ik in vergelijking wat ik al eens gezien heb vrij "saai" Neemt niet weg dat het fantastisch als je dit kan
Volgens mij laat hij de lichtjes hangen, ik heb hem al eerder gezien op een ander nummer en ik moet zeggen, die was veel beter
Die amerikanen zijn er echt goed in, deze is erg leuk: Halloween Light Show 2011 - This Is Halloween - YouTube Als je bij youtube op christmas light show zoekt vind je er een heleboel!
Wow geniaal vind het echt knap gemaakt,ben niet echt van de halloween maar dit is wel leuk om te zien, ben benieuwd naar meer linkjes
achja, supervet, maar weer die gangnamstyle he... ontzettend vet al die lichtjes en ritmische dingen enzo, als het op een ander nummer was geweest (zoals diegene al vaker heeft gedaan)zoals ik in mn blog al benoem... irrirante vent :')
Hebben jullie al die video gezien van de villa volta met die licht effecten op de buitenkant van t huis vorige winter efteling?..
vind hem niet zo leuk als voorgaande jaren toen was er meer tijd aan besteed en uitgebreider voor mijn gevoel.
Ik ken het van dit filmpje: Christmas Lights Gone Wild - YouTube maar die andere zijn ook allemaal leuk zeg ik denk dat je hier gelijk ruzie met je buren hebt
Hmmm eens even uitzoeken hoe je dat doet. Dan ga ik het huis ook zo versieren en dan op de muziek van de vogeltjesdans ofzo