Doodsbang etc.

Discussie in 'De lounge' gestart door ThunderAngel, 18 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThunderAngel

    ThunderAngel Fanatiek lid

    26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Ben vanavond alleen thuis met Deantje...zo bang dat ik niet kan slapen (jaja, ik ben een schijterd :oops: )

    Iemand tips om het draaglijk te maken deze nacht?
     
  2. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    hey meis

    waar voor ben je bang voor je ex of voor wat anders?
     
  3. ThunderAngel

    ThunderAngel Fanatiek lid

    26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Oh van alles! Net een klein kind wat dat betreft... enge beesten enzo...en ja daar valt meneer ex ook onder :(
    Niet dat ik denk dat ie ineens voor de deur staat hoor...maar toch...jakkiebah :(

    En dan te bedenken dat ik net een eigen flat heb gehuurd, waar ik over 2 maanden intrek...ieuwieuwieuw, hoe ga ik dát overleven!
     
  4. niva

    niva Fanatiek lid

    16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    ja ik ben ook benieuwd, is handiger om de tips daar op aan te passen...

    Maar hier alvast wat algemene tips:

    Mobieltje naast je bed
    Jesse in zn bedje naast je bed (of andersom, jij bij hem)
    Alle gordijnen/ ramen/deuren dicht en op slot
    Muziek/ t.v. aan zetten
    Gaan sms'en met een vriendin

    en : forummen :) (msn'en/chatten/surfen)
     
  5. niva

    niva Fanatiek lid

    16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Hmm voor op de flat zou je misschien een vogeltje of een kat ofzo kunnen nemen?
    Vaak helpt het als je niet het gevoel hebt alleen te zijn..al is t maar een diertje die je gezelschap houdt (een poes op je voeteneind)
     
  6. ThunderAngel

    ThunderAngel Fanatiek lid

    26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik denk niet dat zijn ledikantje dat overleefd :)
     
  7. ThunderAngel

    ThunderAngel Fanatiek lid

    26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    maar thnx voor de tips, ga ik zeker doen!
     
  8. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    ik heb het ook gehad hoor dat ik niet durfde te slapen tot mijn vent weer thuis was uit de nacht (werd het zo ook 4 uur)

    een tip om je wat veiliger te voelen:

    deuren en ramen dicht doen(ook de nacht sloten)
    de overloop lamp aan laten of je nacht lampje
    een tv aan zetten

    ik denk dat het ook wel fijn is als je je eigen appartementje hebt dat je daar een nieuwe start kan maken
     
  9. ThunderAngel

    ThunderAngel Fanatiek lid

    26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Thnx blusvrouw!

    ff offtopic, 12 dagen overtijd? Verwacht je goed nieuws? :D Ik hoop het voor je!
     
  10. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    ik zou het niet weten ik heb al bijna 2 weken al ongi krampen maar het komt maar niet
    erg vervelend.ik heb met 4 dagen overtijd getest maar nega ik wacht het nu even af ander toch maar naar de ha.
     
  11. ToetieL8

    ToetieL8 Niet meer actief

    Misschien een hond(je) die jou en Dean kan beschermen. Als mijn vriend er niet is lig ik lekker met de hond in bed :D . Ook eet mijn hond enge spinnen enzo op :pale: . En natuurlijk alles goed op slot doen, muziekje aan, nachtlampje aan of lees een gezellig boek voor het slapen gaan. Succes en slaap lekker.
     
  12. wilmatjuh

    wilmatjuh Actief lid

    18 nov 2007
    188
    0
    0
    assen
    hey thunderangel

    ik ben ook doodsbang als mijn vriend nachtdienst heeft en ik moet alleen slapen. maar we hebben nu er iets op gevonden wat erg goed helpt.
    we hebben een alarmsysteem genomen. op alle deuren en ramen hebben we van die kastjes die in verbinding staan met de alarmcentrale echt ideaal!
    we hebben ook op de deuren en ramen hang en sluitwerk met politie keurmerk. en dat geeft mij een veilig gevoel.

    groetjes wilma
     
  13. Adine

    Adine Fanatiek lid

    12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Hoe is jet gegaan vannacht?
     
  14. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.983
    1.800
    113
    Provincie Groningen
    Oh meid ik weet helemaal wat je bedoeld.

    Mijn vriend zit in het leger en ik ben dus 4 nachten in de week alleen.
    In het begin was ik heel erg bang, ook omdat we hier nog niet zolang woonden. Vooral s'avonds in de winter als alles zo snel donker wordt.

    Maar nu ben ik er een beetje aan gewend geraakt.
     
  15. valhalla

    valhalla Niet meer actief

    Hey ben je de nacht een beetje doorgekomen? Sterkte hoor echt irritant als je zo bang bent he!

    Toen we nog in een flat woonden had ik een schizofrene gek als buurman, die op een gegeven moment ook dacht dat ik in zijn tv woonde en dingen tegen hem zei. Stond ie opeens midden in de nacht tegen m'n voordeur te trappen en hij had mijn auto bekrast... Hij was echt gek, de politie nog eens zijn huis binnengevallen met een stormram... En mijn man zat steeds 6 weken op zee... Erg fijn...

    Had een grote honkbalknuppel en een enorm mes op mijn nachtkastje en had '112' alvast ingedrukt op mijn mobieltje. Verder ging visite langs zijn raam naar mij toe en via de buitentrap weg zodat ie niet zou weten wanneer ik alleen was. Tv aan op praatprogramma...
     
  16. Josien

    Josien VIP lid

    27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hopelijk ben je de nacht goed doorgekomen!

    Omdat de nacht voorbij is, doe ik deze dicht ;).

    Groetjes,
    Josien
     

Deel Deze Pagina