Hier is t nr 3 dus veel hebben we al. Maar wel al superschattige woezel en pip speentjes gekocht en een paar lieve uni pakjes. Doordat t nr 3 is weet ik wat ik fijn vind en wat ik wil gaan gebruiken. Beide dames hebben nl de combi spenen van difrax en avent gehad. Ik ga dus geen andere proberen, ook de flessen enz. Dus die heb ik al gekocht. Die speentjes zijn te schattig <3
Hier al redelijk vroeg met de kleine dingetjes begonnen te kopen. De babykamer zelf pas na de 20 weken echo gekocht. Maar wij hebben ook heel veel spulletjes gekregen van mijn heel erg enthousiaste schoonfamilie haha. Dan komt de een weer met een pakje aan zetten en dan iemand anders weer met speelgoed
hoi meiden, Sorry daar ben ik weer. Moest gisteren gewoon werken dus toen had ik niet zoveel tijd. Ik ga vandaag toch maar niet naar de babydump. Dat doe ik wel als vriendlief geen kater heeft Die ligt na een avondje stappen nog altijd half dood in zijn nest De eerste aanschaf heb ik met 7 weken al gedaan en oma vond het zo leuk, dat ik het van haar kado heb gekregen. Dat was het slaapzakje van puckababy. Belachelijk duur, maar zó lief! Oma heeft zich niet in kunnen houden, dus ik ben twee rompertjes en een boxpakje verder Ook mijn vriendinnen gaan nu los, dus van hen ook al rompertjes gehad. Het enige wat ik al heb gekocht is een matrasje! Ja je leest het goed een matrasje Dat kwam door een tip van iemand op het forum over matrasjes bij de Aldi. Tsja en ik ben Aldi, Lidl en Action fan Tegenwoordig vind ik de Zeeman ook mega leuk Beepje ik zal je vandaag even terug PB-en, want ik ben ook heel benieuwd hoe het met jou gaat! Ik ga trouwens toch voor de combinatietest nu de NIPT vergoed wordt als de combinatietest niet goed is. Ik hoop dan ook snel weer een extra echo te krijgen en anders moet ik echt wachten tot 7 april om mijn schuimpie weer te zien
Oei, ik ben geloof ik nog erger, ik had al een bedje gekocht voordat ik zwanger was. Ik was en ben er zo verliefd op!!! En van een vriendin al spulletjes gekregen die zij weg wilde doen. Bij de babydump lekker rondgelopen en de doos opgehaald (toen wel al zwanger) en een keer bij de wibra een mutsje gekocht. Gisteren het eerste unisex pakje. Gewoon af en toe alvast wat kopen hoor. Ik word er heeeeel gelukkig van en onder het mom van dan is het straks niet in een keer heel veel, vind ik het prima. Veel plezier met shoppen!
De dag nadat ik erachter kwam dat ik zwanger was, heb ik één neutraal vestje en babysokjes gekocht, zodat het iets echter werd. Ik was toen 5 weken. Echt los zijn we pas gegaan toen ik 16 weken was en hoorde bij een pretecho dat het een jongetje werd. Wat kan jou het schelen, ga lekker spulletjes kopen! Heerlijk toch! Dat hoort nu eenmaal bij het proces.
Op een badje na in week 16 ofzo wat ik op MP zag en niet wilde laten lopen ben ik eigenlijk pas vorige week begonnen met kinderwagen als eerste echte aankoop, dat was dus met 23 weken.. gister ook nog grote order online gedaan. Erg laat dus vergeleken met de rest hier! Uiteraard ben ik in de weken ervoor wel lekker bezig geweest met orienteren. Had de uitzetlijst van verschillende websites overgenomen en mijn eigen versie gemaakt. Per onderdeel goed de reviews en ervaringen op ZP lezen enzo, hoeveel heb ik eigenlijk nodig? Ga ik het wel echt gebruiken? Welk merk past bij mij?.. Wist dus precies wat ik wilde hebben en daarna aanbiendignen in de gaten gaan houden, heb dus mijn slag geslagen online met Prenatal Mamma Dagen bijv.Als het goed is krijg ik van de week de order binnen
Straks met vl naar de babydump Heb er zin in en mag van mijzelf wel wat kopen, maar nog geen grote aanschaf. Ben blij om te lezen dat ik niet alleen de enige over enthousiasteling ben Welke luiertas hebben jullie of vinden jullie een luiertas onzin? Ik ga denk ik voor de Pacapod
Veel plezier! Wij hebben de luiertas bijpassend bij de kinderwagen gedaan, omdat -toen ik een mooie Oilily tas wou kopen- mijn man zei: 'Ja hallo, ik moet er ook mee rondlopen!'
Ik wil aankomend weekend naar de babydump. Ik wil kinderwagens kijken en dan MP in de gaten houden of de kinderwagen die wij willen misschien voorbij komt in goede staat. Verder wil ik bijvoorbeeld ook de newborn set van stokke tripp trapp kopen via MP, scheelt zo weer een paar tientjes en ook weer goed verkoopbaar na de tijd. Over 2 weken ga ik met mijn moeder shoppen in Utrecht, ze zei al of ze dan iets voor de baby mocht gaan kopen samen met mij.. haha. Graag! Heb hele lieve pakjes gezien van Noppies bij de Bijenkorf, hopelijk die (A) haha!
Hopelijk was het leuk bijde babydump! Bij mijn zoontje het eerste setje kleding gekocht na de eerste echo dat was rond 8 weken. Daarna pad na 20 wrken hihi. Nuheb ik al wat nieuwe kleertjes in huis haha en zou nog wel meer willen shoppen. Maar heb nog veel unisex van mn zoontje liggen. Ook deze keer willen we het geslacht niet weten. Dus moet tot na de bevalling wachten haha. Mag nog 1 setje van mezelf hihi
Zwangie, bij kinderwagens krijg je ook vaak een luiertas als je deze nieuw koopt. Bij onze stokke zat een tas en die ga ik denk ik gewoon als luiertas gebruiken.. mocht ik gevoel hebben dat ik eigenlijk extra tas mis kan ik hem altijd nog aanschaffen