Joran van der Sloot heeft bekend?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Huismuisie, 18 okt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Wie volgt deze zaak nog meer? Hij zou bekend hebben haar te hebben vermoord in ruil voor strafvermindering.

Ik geloof echt geen snars van het nieuw verhaal voor wat er nu naar buiten is gekomen. Maar ben benieuwd wat er vanavond in de uitzending te zien is van John vd Heuvel.

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Strafvermindering als je zegt het gedaan te hebben? Echt...wat is dat nou weer voor regel. Ik zou er straf bij op doen.

Spectre en NiVa0230 vinden dit leuk.
  3. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.496
    8.417
    113
    Mijn gedachte ...

4. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.370
    21.748
    113
    Ik deel de mening van Kees van der Spek: dat de bekentenis aan Patrick van der Eem destijds vooralsnog het betrouwbaarste is (voor zover je überhaupt van betrouwbaarheid kan spreken bij Joran).

Deze "bekentenis" is puur om er beter van te worden. En het is natuurlijk uiterst krom om strafvermindering te krijgen door iets op te biechten wat je niet hebt gedaan (of het iig aandikken zoals in deze het geval is), maar in de VS is er wel meer krom. Volgens mij bestaat het jeugdstrafrecht überhaupt niet in de VS, twaalfjarigen kunnen daar zomaar levenslang krijgen.

Zuul, TotalBella, Syane en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.047
    17.015
    113
    Ik had niet verwacht dat deze bekentenis ooit nog zou komen.
    Hopelijk is het geen spelletje en zal hij het hele verhaal vertellen zodat Natalees familie eindelijk duidelijkheid zal hebben.

jessy77 vindt dit leuk.
  6. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Wat nog mooier zou zijn is als hij zou laten weten waar ze ligt zodat haar familie haar alsnog een fatsoenlijke rustplaats kan geven.

TotalBella en Sado vinden dit leuk.
  7. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.047
    17.015
    113
    Dat bedoelde ik met “het hele verhaal”, indd

8. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.009
    14.674
    113
    Vrouw
    Ik las het. Zou het waar zijn? Zou de familie Holloway eindelijk het verhaal horen? Eindelijk weten waar hun dochter is gebleven?
    Ik hoop het heel erg voor hen.
    En daarna mogen ze hem opsluiten en de sleutel weggooien. Die man is zo ziek, die verdient niets meer, zeker geen strafvermindering.

NiVa0230 vindt dit leuk.
  9. Jetje1

Jetje1 Bekend lid

1 mrt 2011
    548
    270
    63
    Ik hoop dat hij niet alleen bekent maar ook zegt waar ze is. En hoop dat haar familie haar dan nog een laatste rustplaats kan geven.

10. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.271
    8.717
    113
    Vrouw
    Ik geloof er helemaal niks van. Hij heeft door de jaren heen al zoveel verschillende verhalen vertelt. Dit doet hij alleen maar voor eigen gewin zodat hij die deal kreeg. Al zou hij er naar mijn mening juist straf bij moeten krijgen.

Zuul, Snoepjes, TotalBella en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik deel deze mening ook volledig met jou. Ik ben de afgelopen jaren best regelmatig naar Aruba geweest en mijn vriend woont er een tijd van het jaar. Het algemene beeld is toch wel dat het niet aan Joran heeft gelegen dat ze is overleden maat wel dat hij haar lijk heeft kwijtgemaakt. Een domme waarschijnlijk ondoordachte actie van een tiener die zijn vaders carrière heeft willen beschermen.
    Wat er echt gebeurd is zullen we nooit weten vermoed ik. Maar heel die familie is verscheurd. Ze wonen in elk geval niet meer op Aruba.

citroenrasp vindt dit leuk.
  12. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.370
    21.748
    113
    De vader is volgens mij al lang geleden overleden aan een hartaanval. Ik sluit niet uit dat zijn vader er wel van wist, er even vanuit gaande dat zijn bekentenis aan Patrick de juiste is, en dat dat zo aan hem heeft geknaagd dat dat uiteindelijk tot z'n dood geeft geleid.
    Er gaan zelfs stemmen op die zeggen dat z'n vader heeft geholpen om Natalee's lichaam weg te maken. Of en in hoeverre dat klopt zal nooit boven water komen, Joran is onbetrouwbaar als wat en Paul kan het niet meer vertellen. Natuurlijk zou het wel kunnen dat zijn moeder meer weet. Maar of zij gaat praten is ook nog maar de vraag...

Huismuisie en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  13. ZsaZsa

ZsaZsa Fanatiek lid

10 mei 2019
    2.002
    1.834
    113
    Vrouw
    Ik denk dat hij weer aandacht wil want ja het is alweer een tijd geleden. En met die aandacht komt er weer geld waardoor hij in de gevangenis privileges kan kopen.

Ik hoop voor Natalees ouders dat hij nu wel eerlijk is en ze eindelijk komen te weten wat er met haar gebeurd is

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  14. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.047
    17.015
    113
    #14 Sado, 18 okt 2023
    Laatst bewerkt: 18 okt 2023
    Is de plea deal niet door justitie geïnitieerd? In dat geval klopt natuurlijk niet dat Joran dit zelf gedeeld heeft voor aandacht/geld/iets anders.

15. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik las net de “uitgelekte” stukken uit de rechtbank. Hij heeft verklaard haar te hebben vermoord, in detail (echt heftig) omdat ze geen seks met hem wilde. Na de moord heeft hij haar naar zee gedragen en op kniehoogte diepte de zee in gegooid.

wat ik bizar vind is dat hij deze Amerikaanse veroordeling tegelijk mag uitzitten met zijn 22 jaar straf in Peru waardoor die 20 jaar voor hem 0 jaar zijn. Dat maakt die bekentenis in mijn ogen nog ongeloofwaardiger. Hij kon alleen maar beter worden van bekennen niet slechter.

TotalBella, citroenrasp en tuc vinden dit leuk.
  16. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

#16 GossipGirlxoxo, 18 okt 2023
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 okt 2023
    Ik zie het nog gebeuren dat straks zijn dagboek of zijn “echte verhaal” word uitgebracht als boek. Dat dit boek een bestseller in Amerika wordt en dat hij als miljonair over 22 jaar de gevangenis in Peru verlaat.

Syane vindt dit leuk.
  17. tuc

tuc Niet meer actief

Nou dat, het is een psychopaat. Opsluiten en de sleutel wegdonderen.

Zuul, Syane, Spectre en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.370
    21.748
    113
    Idd, volgens mij heeft hij dat zelfs eens letterlijk over zichzelf gezegd :|

Spectre en tuc vinden dit leuk.
  19. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.370
    21.748
    113
    Ik hoop trouwens wel dat hij niet weer geïnterviewd gaat worden door John van den Heuvel ofzo, want Joran vindt al die aandacht echt geweldig.
    En dat heeft hij nu al 2x eerder gedaan.
    Maar anderzijds, John vindt al die kijkcijfers ook geweldig. Die is wat dat betreft wel van een ander kaliber dan Peter R de Vries en Kees van der Spek.

Sado vindt dit leuk.
  20. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.863
    5.123
    113
    Home
    Een pathologische leugenaar is het
    Wie gelooft dit nou?
    Hij geniet hiervan

Zuul vindt dit leuk.