Ik vraag mij af of er meer dames zijn die misselijk zijn aan het eind van hun zwangerschap? Ik ben nu 36,5 week en met vlagen misselijk, hoef niet over te geven maar echt prettig is het niet. Ook komt mijn eten continue omhoog, de hele dag door en heb ik sinds week 10 veel last van maagzuur. In het begin ben ik helemaal niet misselijk geweest.
Nou ik ben ook de hele zwangerschap niet misselijk geweest, en nu heel af en toe met vlagen. Hoef ook niet te spugen, maar hinderlijk is het wel.
Hier ook met vlagen misselijk. Vooral als kleine lekker tegen mijn maag aandrukt. Hoef tot nog toe ook nog niet over te geven op 1 keertje na. Is niet echt prettig. Heb het ook veel benauwd nu, zeker met dit drukkende weer. Maarzuur gelukkig maar heel af en toe last van.
he meis, Misschien komt het doordat de kleine tegen je maag duwt? Ikzelf heb als ik gegeten heb en de kleine word wakker dat ze zo hard duwt dat ik het er gewoon uit moet gooien. Hoop voor je dat het snel weg is want echt fijn is het niet. Ik zag trouwens in je profiel een hele mooie blote buik foto!! Succes met de laatste loodjes duurt niet lang meer
Ik denk inderdaad dat het komt omdat wanneer ze flink beweegt ik er last van heb. Dus zal ze wel tegen mijn maag drukken. Overgeven heb ik gelukkig nog maar 2 keer door het maagzuur waar ik helemaal naar van werd. @Brenda Ik had nog helemaal geen 'blote' foto en had v/d week toch mijn bikini aan. Meteen een goede gelegenheid voor een foto.
Mijn zoontje was nogal flink aan de maat ( 4.2 kilo bij de geboorte) en ik niet zo groot. Bij hem had ik het ook , heel erg benauwt en spugen. Ik ben toen zelfs aan de emesafene geweest , totdat hij indaalde , toen ging het weer wat beter...
Ik heb het ook ene paar dagen gehad! Denk dat het komt doordat de baby steeds minder ruimte heeft en elk schopje en draaitje tegen je maag aan duwt. Rennie helpt me wel goed moet ik zeggen!
Ik ben niet misselijk zoals in het begin, dat was echt misselijkheid zoals je ook bij ziek zijn voelt en ik heb toen ook Emesafene gebruikt. Sinds deze week ben ik wel weer misselijk maar meer door druk. Ik heb gewoon geen trek meer, steeds een vol gevoel. Ook veel maagzuur en oprispingen. Dan geef ik wel een beetje op, alleen is het dan maagzuur. Ik moet zeggen dat ik deze misselijkheid wel een stuk minder onprettig vind dan die hormonale misselijkheid!
Heb hetzelfde, alleen aan einde misselijk. Ik heb een erg beweeglijk kindje in de buik en daar komt het van. Ontbijt kwam er met enige regelmaat uit. Vanaf ongeveer 38 a 39 weken werd het minder omdat de kleine minder ruimte krijgt.
ik ben in het begin een goede 2 weken flink misselijk geweest, daarna niet meer tot nu...ook heeel veel zuurbranden maar dat al wel wat langer eigelijk. en krijg het nu ontzettend benauwd waardoor ik ook misselijk wordt. Hoop dat het bij het indalen over gaat want soms raak ik lichtelijk in paniek maarja verder niks te klagen hoor
Ik hoop maar dat ze snel gaat indalen dan, was vandaag weer de hele dag misselijk en heb ook overgegeven
Moet eerlijk bekennen dat het hier ook nog niet minder lijkt. Niet zozeer misselijk maar wel erg veel last van maagzuur wat toch niet erg minder lijkt te worden terwijl ik wel het idee heb dat ze is ingedaald nu... af en toe ook wat kortademig en benauwd en toch ook wat weeiig in mn maag....
Bij mij is het wel overgegaan toen de kleine goed lag. Heeft heel wat weken in stuit gelegen en was steeds aan het draaien. Kleine krijgt op geven moment minder ruimte en bij mij had dit gunstig effect op misselijkheid. Er is hoop!
@Tinkelbel Toch wel? Alleen ligt ze hier al sinds week 28 in dezelfde houdeing mooi met haar kont omhoog en naar een kant. Hoop dus eigenlijk niet dat ze nog gaat draaien.
hier ook een misseljke (zelfs op dit moment,midden in de nacht,04:03 uur) Ben nu 39+6 dagen zwanger en ik heb al de hele zwangerschap enorme maagzuur,dat gaat nu ietsjes,echt ietsjes beter maar heb sinds 2 weken vlagen misselijkheid!heel vervelend,komt uit het niets opzetten en begin dan ook echt letterlijk te koren en me in 1x zwaar beroerd te voelen. Ik dacht zelf dat het misschien aan mn hormonen lag en voorbereiding vd bevalling ofzo maar gelukkig word ik er niet van......
Misselijkheid op jou termijn kan zeker een voorteken van de bevalling zijn! Ook veel maagzuur is een teken. Dit kan tijdens de bevalling ook weer even verergeren..... Ik had dit tijdens mijn bevalling ook en de verpleger vertelde mij dat dit heel positief was Ik ben deze zwangerschap 9mnd ziek geweest dus ik begrijp hoe vervelend het is hoor! Ik ga voor je duimen dat je kleintje snel gaat komen
@Maris Ik weet hoe irritant het is en je bent het op een gegeven moment zo zat. Gister ochtend had ik er ook weer zo'n last van. De hele ochtend misselijk alsof je eten allemaal in je slokdarm is blijven hangen. En dan eindelijk overgeven, is het alleen een beetje gal en maagzuur (sorry voor t vieze detail). De rest v/d dag heb ik last van maagzuur. Gelukkig vandaag (nog) geen last. Ik hoop dat de kleine er snel aankomt bij jou. @Sloppyslayer Ik zie dat je pas bevallen bent. Gefeliciteerd!!!!