Ik vraag me af of er nog meer dames onder ons zijn die de titel vh onderwerp érg herkenbaar vinden... Ik ben zelf nét zwanger vd 1e, er kan nog vanalles gebeuren, maar ik heb nu al zo'n zin om met de babykamer aan de slag te gaan, om nog maar te zwijgen over kleertjes en andere baby-spullen kopen Ik houdt me natuurlijk in tot ik over de 20 weken ben, maar oh oh, wat is het lastig!! Dit moest ik ff kwijt hoor
Ik zou me niet inhouden hoor, misschien tot 12 weken maar zou dan lekker gaan rondkijken voor de babykamer. Weet uit ervaring dat het maanden kan duren voordat het eindelijk eens geleverd kan worden.
Ik zal t je nog erger vertellen ik ben nog niet eens zwanger en heb die kriebels al Geniet van je zwangerschap, en ik zou inderdaad ook lekker vast gaan kijken van af 12 week liefs catje
Geniet ervan en kijk om je heen, maak plannen, bedenk wat je gaag wilt hebben. Er is zoooooowveel leuks in babywereld! Maar blijf nog even rationeel. Er kan nog zoveel mis gaan.
Ik heb na de eerste goede echo met 8 weken de kinderwagen besteld, en vanaf 6 weken ben ik neutrale dingen gaan kopen alvast, hydrofielen, washandjes, flesjes speentjes dat soort dingen. Moet zeggen tis ons goed bevallen zo konden we elke maand wat dingen kopen en hebben we nooit de grote uitgave ineens gehad.
Goed idee van elke maand wat kopen! zo verdeel je idd de kosten en heb je elke maand even lekker een winkelmomentje voor jou en de kleine! Ga ik zeker onthouden deze tip!
Herkenbaar! Ik liep een jaar geleden al de "kwijlen" bij die schattige baby-spullen, vond het dan ook helemaal leuk om iets te kunnen kopen als kraamkado! hahaha! Ik hoop dat jij ook snel mag gaan shoppen voor kleine, heel veel suc6!
Ik ben van plan om een bedje & commode bij de Ikea te kopen, en nog wat andere spulletjes, dus geen levertijd. Ik wil geen complete baby-kamer, omdat daar meestal zo'n kleine kledingkast bij zit die later te weinig ruimte biedt. Daarbij is het baby-kamertje erg klein, dus ik wil graag meubels die ook makkelijk verplaatsbaar zijn etc. Thuis bij mijn ouders staat nog een kledingkast van mij, ik ga aan mn vader vragen of hij 'm uit elkaar kan halen. Zo kan de kleine er bij wijze van spreke tot ie het huis uit gaat gebruik van maken
ik had het niet maar mijn man dubbel die kwam direct na de positieve test (4 weken zwanger ofzo) al thuis met luiers en slabbertjes voor de kleine en een boxpakje vond het wel schattig maar heb toch maar even gezegd dat hij nog heel even moest wachten dit heeft hij toen volgehouden tot 12 weken en toen ging die los
Heb ik ook hoor! Met 6 wk 3 dagen kwam ik erachter dat ik zwanger ben! Kreeg ook al gelijk kriebels. Heb toen meteen een echo gehad omdat ik niet wist hoe lang ik zwanger zou zijn.. Heb daarna gelijk 2 rompertjes gekocht. Vorige week echo gehad bij verloskundige, daarna naar de babydump gegaan: truitje en slabbertje gekocht voor aanstaande oma en een speentje voor papa! Is niks mis mee, vind t geweldig om er al naar te kijken!
Onze babykamer staat al een paar weken hoor Goede aanbieding gevonden via marktplaats, konden we echt niet laten schieten! verder hebben we nog niks aan het kamertje gedaan hoor, daarvoor wil ik wachten tot we weten wat het wordt, maar de kinderwagen is ook al besteld wij lopen de koopjes af en we hadden zo'n goede deal op de Stokke Xplory, ook dat konden we niet laten lopen dus ik zeg: lekker doen! Bij veel winkels hebben ze de garantie dat als er onverhoopt iets misgaat je het volledige bedrag terugkrijgt!
Met 12 weken ben ik de eerste keer kleertjes gaan kopen en met 15 weken had ik de babykamer al besteld! Ik had die kriebels ook heel erg en nog steeds hihi
Ik had het ook hoor, maar manlief vond het wel erg vroeg. We hebben nu net sinds 3weken de baby kamer helemaal af! Alles gestreken, alles klaar.... Vind het wel fijn nu dat het klaar is!!!
Wij hebben met 10 weken en na de 3e goede echo het kamertje opgehaald van marktplaats. Verder hebben we al redelijk wat kleine dingen gekocht; boxkleden, boxmobiel, badcape en dergelijke. Kleintje heeft ook al een la vol kleertjes maar het overgrote deel daarvan hebben we gekregen. Kinderwagen wachten we mee tot we weten wat we krijgen!
Ik had dat ook....leefde tot week 8 op roze wolk. Had alles al bedacht, opgezocht en in mn hoofd al besteld en ingericht. Helaas kreeg ik met 8 wk toen een miskraam. 2e keer veel voorzichtiger. Pas na 11 weken daarmee bezig geweest. Er mee bezig zijn is natuurlijk hardstikke leuk ect. Maar trek wel een grens. Het kan nl nog alle kanten op.
Joh wij hadden een box en een schommelstoel nog voor we begonnen haha. Ik snap je helemaal! En toen lukte het maar niet Uiteindelijk 1,5 maand geleden alles verkocht en nu prompt zwanger. Ik ben dus wel een stuk voorzichtiger geworden. Alle grote spullen schaffen we aan na een goede 20 weken echo. Voor de rest laten we ons verwennen door een stuiterende familie
Nou ik vind het erg raar en veel te vroeg. Wij hebben echt nog wel gewacht tot 9 weken met t uitzoeken van het kamertje haha. we hadden toen wel de derde goede echo gehad. Maar ik zat ook rond die tijd al te speuren. Waarom zou je het laten. Omdat een ander het anders doet? Moet je lekker zelf weten toch. Wij hebben het kamertje nu al zo goed als klaar. Het geeft ons rust dat we er niet meer op hoeven te piekeren. En ik geniet enorm van de aankopen die we doen. Ook wij kochten elke maand iets duurs. Om de kosten te spreiden en het plezier. We hebben nog lang niet alles nu. Doe het op je eigen manier en geniet lekker. Nog gefeliciteerd en veel shopplezier.