juist géén pijn na orgasme. slecht teken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lovieyou, 24 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovieyou

    lovieyou Niet meer actief

    Ik lees allemaal verhalen van meiden die na een orgasme, menstruatie krampen hebben.. de een wat meer dan de ander. Nu was ik heel bang om een orgasme te krijgen, maar tot mijn verbazing voelde ik helemaal geen pijn of spanning op mijn baarmoeder.

    Nu is mijn vraag, moet je dat altijd voelen aan je baarmoeder als je zwanger bent? Ik voel namelijk niets. Is dat een slecht teken?
     
  2. Pasta

    Pasta Fanatiek lid

    12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Geen zorgen, geen lichaam is hetzelfde he.
    Niet iedereen heeft dezelfde kwaaltjes of pijntjes, en het is nog vroeg in de zwangerschap.
    Probeer te genieten van je zwangerschap en van de rest ;)
     
  3. Linana

    Linana Niet meer actief

    Nee hoor, is geen slecht teken.
    Hier ook nergens last van :)

    Misschien komt het nog bij jou als je wat verder zwanger bent, maar dat hoeft dus niet
     
  4. Vrolijkheid

    Vrolijkheid Niet meer actief

    Nee hoor. heb ik ook geen last van. Eén keer gehad, verder nooit :) Geen zorgen lijkt mij het is niet iets wat MOET ofzo..
     
  5. Rian85

    Rian85 Fanatiek lid

    21 feb 2012
    2.830
    476
    83
    Vrouw
    Ik kreeg daar pas last van laat in het derde trimester. Toen gaf het harde buiken met 8 wk merkte ik ook niets hoor 😉
     
  6. lovieyou

    lovieyou Niet meer actief

    Oke fijn om te lezen! Ik las vaak dat ze vroeg in de zwangerschap menstruatiepijn hadden of best heftige krampen.
     
  7. Jenala

    Jenala Fanatiek lid

    16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Daar heb ik ook geen last van gehad hoor.
    Nu krijg ik vaak een harde buik erna, maar die zijn niet pijnlijk.
     
  8. Lumiere

    Lumiere Fanatiek lid

    11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Nee hoor, geen pijn met 10wk en ook niet met 40wk. Ook geen harde buik of bloedverlies ofzo. Iedere vrouw is anders. Gewoon van genieten!
     
  9. dpbovenkamp

    dpbovenkamp Fanatiek lid

    14 jan 2014
    1.628
    2
    36
    Geen last van gehad! Alleen het begin van het tweede trimester bandenpijn bij orgasme, verder niet!
     
  10. MI87

    MI87 VIP lid

    21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Hier ook nog nooit last van gehad. ( alleen the pleasure gnagna)

    Krijg nu wel dat daarna mijn buik een beetje harder aanvoelt maar ik voel er verder echt niks van hoor.
    Anderzijds vind ik de moment supreme wel intenser voelen sinds de zwangerschap. Maar daar hoor je mij niet over klagen...
     
  11. brabbel1988

    brabbel1988 VIP lid

    8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Bij Beer nooit geen pijn gehad, maar vd week heb ik liggen huilen als n klein kind, zo zeer deed t.
    Ik heb m'n man meteen verteld dat we wel weer verder zien in September, ;):p

    Het is nooit bij iedereen t zelfde, en ook niet bij elke zwangerschap.
     
  12. ikkie97

    ikkie97 VIP lid

    7 mei 2011
    10.079
    3.520
    113
    Hier ook niet echt pijn, maar naarmate de zwangerschap vordert/vorderde wel minder prettig.
    De eerste tien weken ofzo voelde ik niks bijzonders, maar rond 20 weken begint het bij mij minder prettig te worden, ik voel echt mijn hele baarmoeder (inmiddels tot ongeveer mijn navel) samentrekken en na de tijd is het nog een tijdje helemaal hard.
     
  13. marytje

    marytje Bekend lid

    29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Hier ook geen pijn, heb wel (helaas) een iets minder intens orgasme. Buik is erna hard, maar niet pijnlijk. Dont worry!
     
  14. New miracle

    New miracle Actief lid

    1 jan 2014
    358
    0
    0
    Ik zou het niet weten...ik wacht tot na de bevalling :D vind het wel prima zo.
    Voel me sowieso niet fit en lekker...libido ook ver te zoeken...bodem van de oceaan denk ik :D

    Geniet ervan!
     
  15. Bjanc

    Bjanc Fanatiek lid

    8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Nee hoor, nooit geen pijn gehad, ook niet ion het laatste trimester... Niet zo snel bezorgt zijn meid!
    Komt allemaal goed!
     
  16. BabeBabe

    BabeBabe VIP lid

    14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik weet het nog van vorige x, ik doe niet aan orgasmes tijdens de zwangerschap haha, dat voelt echt te naar! mijn hele onderbuik trekt dan samen, brrrrrr, niks lekkers meer aan! allen maar pijn en zorgen of het niet per ongeluk wat opwekt...
     
  17. Reintje85

    Reintje85 Bekend lid

    28 jun 2009
    981
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nope heeft hier nooit pijn gedaan of harde buik veroorzaakt of iets.
     
  18. lovieyou

    lovieyou Niet meer actief

    Bedankt voor jullie antwoorden! Gek he, hoe het zo erg kan verschillen. Mij leek het heel logisch omdat er iets in je bm zit en deze samen krampt. Gelukkig ook nergens last van!
     

Deel Deze Pagina