Juist geen kwaaltjes

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door xprissiex, 28 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Inderdaad

2. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zei de Gyn.... Ik ga ook nog steeds maar van het ergste uit!
    Nadeel is nu dat ik die kwaaltjes blijf houden. Borsten zijn groter en wat gevoelig. eeuwige honger maar geen trek. Af en toe wat last van me buik. En dit zal zo blijven zolang alles daar nog zit.

3. bloemke

bloemke Lid

29 apr 2013
    48
    6
    8
    NULL
    NULL
    Hier ook niet echt kwaaltjes.
    Nu 4.4 weken en voor dat ik ongesteld moest worden was ik 4 dagen misselijk en 1 dag pijn in me buik, rug en hoofd.
    De dag dat ik ongesteld moest worden was de misselijkheid zo goed als weg alleen die hele dag het gevoel in mn onderbuik alsof ik ongesteld ging worden.

Nu alleen gevoelige borsten en geloof soms een wat kort lontje.
    Heel af en toe een raar gevoel in me onderbuik. En minder eetlust dan normaal.

Ben deze zwangerschap zo onzeker!

4. Senna84

Senna84 Actief lid

11 jan 2012
    443
    0
    0
    ik vind het ook een bijzondere reactie van de gyn. Ik heb (pure luxe hoor) een echo gehad met 4+3 weken, gewoon omdat ik voor een zakelijke bespreking toch al bij de gyn was en toen zagen we ook in principe alleen een vruchtzakje. als je heeeeel goed keek zag je een minivruchtje maar dan moest je zo goed kijken, hij heeft dat niet eens genoteerd en dat was niet meer dan normaal op dit termijn.

Nou weet ik niet of je net 5 weken was of bijv. 5+6 weken. Dat zou natuurlijk wel verschil maken want bij 6 weken moet je toch echt iets zien.

Tegelijkertijd is op 4+3 weken mijn hcg geprikt en die zat al op 1470. Nou en lege vruchtzak maakt echt niet zoveel hcg aan.

Ik zou een echo doen met 6 weken. En snap dat je nog niet positief wilt reageren maar ik vind je gyn echt onnodig negatief.

Deel Deze Pagina