juist geen last van verstopping

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door pooh7605, 24 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pooh7605

pooh7605 Actief lid

20 apr 2006
    178
    0
    0
    Zweden
    Hej,

Sinds ik gestopt ben met de pil eind maart en begonnen ben met het innemen van foliumzuur (geloof dat het zo heet) kan ik vrijwel elke dag naar de toilet. Ik die al meer dan 10 jaar problemen heb met mijn darmen. Altijd verstopping behalve als ik ongesteld ben want dat staat er zon druk op mijn darmen.
    Ik moet pas op 2 mei ongesteld worden dus daar kan het niet aan liggen. Gisteren had ik zelfs zoveel kramp dat ik maar liefst drie keer naar de toilet ben geweest (geen diarree).
    Heb de 18e mijn eisprong gehad, die ik al 5 dagen van te voren voelde en veel slijm, dus ik ben heel zeker dat mijn eisprong reeds op gang gekomen is. Ik voelde wanneer ik de pil slikte soms ook mijn eisprong ben zeer gevoelig.

dag daarna gevoelige tepels.
    twee dagen daarna niet zo gevoelig.
    daarna weer gevoelig + wanneer ik ren of hardloop.
    voel me gezwollen bij mijn vagina, echt zo irritant.
    reeds een opzwollen maag zoals een klein builtje.
    en nog iets raars, als ik met mijn vinger op de plaats (aan de buitenkant) van mijn baarmoeder ongeveer wrijf dan voel ik of ik gekieteld wordt ja weet niet hoor hoe ik het anders moet zeggen voelt raar aan in de binnenkant.

Daar ik altijd zienlijke adres over mijn borsten heb gehad kan ik het niet daar aan zien alhoewel ze wel meer duidelijker zijn geworden.
    Voel me vooral savonds niet lekker en als ik slaap, droom veel, wordt soms een beetje misselijk wakker maar ook hier kan ik het niet echt aan merken omdat ik wel vaker misselijk ben geweest van mijn probleem darmen.

Is er iemand hier die mij een beetje raad kan geven. Moet på 2 mei ongesteld worden wanneer zou ik kunnen testen?

Pleaseeee.....

2. sim

sim Niet meer actief

hoe moeilijk het ook is denk ik toch dat je het beste kunt wachten tot 2 mei en eerst kijken of je ongesteldheid uitblijft, eerder testen is dan gewoon zonde van je geld en de kans dat je teleurgesteld bent is groot omdat als je zwanger bent en voor de tijd test het hcg hormoon nog niet hoog genoeg is voor de test. heel veel succes en hoop voor je dat het raak is ;)

Deel Deze Pagina