Pijn aan schaambeen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door toi, 23 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toi

toi Actief lid

12 okt 2005
    196
    0
    0
    Hoi,

Ik heb sinds een paar weken wat pijn aan mijn schaambeen, vooral als ik s'ochends ik wordt er wakker van. Tis geen fijn gevoel. In de loop van de dag wordt het minder. Heeft iemand hier ervaring mee???

Groetjes toi

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Dit heb ik ook bij tijd en wijlen (op dit moment zit het 's nachts meer in mijn heupen) en de verloskundige en fysiotherapeute zeiden beiden dat dit hoogstwaarschijnlijk afkomstig is van je bekken die aan het verweken zijn.

Groetjes

3. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Je moet iig rustiger aan gaan doen, straalt het uit naar je been of je rug? Zo ja dan moet je langs de arts en evt fysio aanvragen, het kan namelijk bekken instabiliteit zijn. Met fysiotherapie kan je dit nog beperken. Herken verder je grenzen en ga hier niet overheen! Neem even rust, niet te zwaar tillen en niet veel lopen. Dan zal het over een tijdje wel weer beter gaan.

4. toi

toi Actief lid

12 okt 2005
    196
    0
    0
    Heb geen uitstralingen alleen een wat pijnlijk gevoel aan schaambeen (gelukkig)

Bedankt voor jullie reactie's.

Groetjes toi

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Bij mij is bekkeninstabiliteit zo begonnen. Later kreeg ik uitstralingen aar rug en benen. Het hoeft niet altijd beter te gaan op den duur, volgens mijn VK. Gelukkig heb je geen uitstralingen!
    Sterkte ermee!

6. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hai, ik heb het ook gehad, maar het is vanzelf overgegaan. Het waren volgens de vk ook mn bekken en bandenpijn.
    Succes, hopelijk trekt het snel weg
    Liefs Jenny

7. Niet meer actief

de steken in je schaambeen kunnen idd duiden op een beginnende bekkeninstabiliteit maar hoeft niet. Het kan ook de druk zijn die op je bekken staan wat last geeft. Doe het gewoon rustig aan en kijk het even aan en anders even langs de huisarts of fysio

Deel Deze Pagina