Zo en dan komen we erachter dat we niet zwanger zijn... want die rode etterige duivels zijn weer eens om de hoek komen kijken! Naast het feit dat we dus weer een ronde verspeeld hebben, en daar een dipje van hebben heb ik ook nog eens al die andere ellende van het ongie zijn!!! - buikpijn... - hoofdpijn... - voel me mega vet! Die boven benene, en dan niet te spreken over mijn buik! - Super chago... - kan janken bij elk stom tv programma... - Geen zin in oefenen met klussen.. - Met deze hitte houd ik nog meer vocht vast.. - Wat een gedoe als ik naar het strand ga, moet GDV 50 cent per toilet beurt betalen! (en ik loop wat af en aan) - Door die hitte lijkt het wel meer...valt me mee dat ik nog kan blijven staan! - Maak me steeds druk of ik niet doorgelekt ben, dus stress... - Manlief blijft 10 meter uit mijn buurt.. - sta weer in de supermarkt tampons af te rekenen bij een ongelovelijk lekker ding.... - Had ik buipijn al gezegt??? Zo en hoe denken jullie dat ik me nu voel? hahahahahahahahahaha Sorry.. moest ff klagen.... kus miek
ai Mieke das jammer Ik herken alle symptomen en vooral dat downgevoel, gelukkig komt er na een down altijd een up gevoel,
Ach miekie..dus toch gekomen! Balen meid...Nou maar hopen dat je over een poos luiers kan afrekenen bij dat vreselijke lekkere ding! Kussie
hahahaha dat hoop ik ook ninetje! Deze topic was ook grappig bedoeld.. dat ik niet zwanger ben.. daar zijn we al lichtjes overheen! (heel lichtjes dan he!!! Had ik trouwens al verteld dat ik zweet!!! Bah!!!
Wat jammer voor jullie Mieke. En ja, dan horen al die klote dingen erbij. Waarom hebben de vrouwen dit allemaal?? Liefs Neia
hahahaha en zo is dat!!! mannen zijn mietjes! (behalve dat lekkere ding waar ik vanmiddag mijn tampons bij heb afgerekend dan he!)
herkent nu verder niemand al mijn ongie klachten??? ben ik nu echt zo een apparte vrouw.. hahahaha geloof er niks van!
Nee hoor meis, ik herken je ongie klachten allemaal!!!!! Je bent de rugpijn, misselijkheid en de enorme vreet-trek (chocolade!!!!!) nog vergeten...... XXXAnna
oo ja!!! die lege snoepkast...mmmm...had het eerder moeten lezen, die is nu dus leeg! heo kan dat nou, gister zat die kast nog vol!