ik ben nu 13 dagen over tijd...ben een paar x de pil vergeten,Nu ben ik al 13 dagen nii meer ongesteld...Ik heb dikke witte afscheiding s0ms de ene x meer als de andere x maar wel veel...opgeplaas gevoel,dat je vaak moet plassen,normaal kan ik veel drinken en moet ik niet meteen naar de wc,maar nu na 2 glazen vaak moet ik al naar de wc dan moet ik plassen en dan ben ik geweest en n0g nii lang daarna moet ik vo0r me gevoel weer plassen...En heb nii egt dikke last van me ontlasting is best dun, en moet wel sneller rennen dan nar de wc dan normaal,heb vaak last van temperatuur stijgingen nu valt het wel mee niet meer zo erg als eerst...ben iets sneller moe dan n0rmaal,sm0rgens geen zin en fut om te werken maar dan ga ik wel gewo0n,last van gevoelige lichaams onder delen,waar ik al langer tijd last van heb,dat blijft vaak gevoelig maar voel je dat o0k als je zwanger bent ?had eerst o0k last van branderige ogen een beetje...en klopt het dat je buik ook een beetje hard aan voelt omdat ie zo opgezet is...? doordat je een op geblaas gevoel krijgt enzo ? is dat allemaal normaal en kan je daar aan merken dat je zwanger bent....? Gr0etjes debje21
en klopt het dat je buik ook een beetje hard aan voelt omdat ie zo opgezet is...? doordat je een op geblaas gevoel krijgt enzo ?
k heb al een testje gedaan zo'n digitale van een vriendin van me gekregen die had nog over... Daar zag je op 1 donger blauwe streep in de breete,en een lichte er naast en die was ook in de breete en net zo lang... me huisarts zei dat het niet uit maakt hoe licht dat streep je ook is of hoe klein, als je iets ziet dat je dan waarscheinlijk gewoon zwanger bent... en dat als ik twijfel nog een test moet doen,maar dat ik kans heb dat je nog niks ziet omdat je dan in een vroege stadium zit ofzo iets klopt het wat ze zeggen ? en een test uit de drogist of iets,is ook vaak niet betrouwbaar want je kan te zien krijgen dat je niet zwanger bent,dat had een vriendin van mij ook en die had er drie gedaan en zag steeds dat ze niet zwanger was... maar die was tog wel zwanger...en lees dat veel mensen last van koudheid hebben vooral savond's maar daar heb ik geen last van... kan dat ?
Alle symptomen die je opnoemt kunnen horen bij een zwangerschap maar helaas ook bij een aankomende menstruatie. Soms kunnen symptomen ons namelijk zo voor de gek houden :x Je zegt dat je nu 2 weken overtijd bent, dan zou je eens langs je h.a moeten gaan, want je zegt ook dat je door middel van gewone testen ook niet wijzer word. succes
ik heb zowel bij mijn 1ste zwangerschap als nu buikpijn, ongi krampen, waarom doe je niet nog een test
ik moet morgen ochtend nog een test doen...bij me dokter... maar ik ben nooit zo laat ongesteld.... Ik ben altijd 2 a 3 dagen na de laatste pil al meteen ongesteld... en heb net gegeten,maar me maag doet raar nu...vandaar
dank je wel... ja kl0pt...maar het kan zijn dat ie nix kan zien,omdat ik dan in die begin stadium zit ofzo had ie het over....