vraag voor degenen die een innestelingsbloeding hebben gehad...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nirak1978, 9 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nirak1978

nirak1978 Niet meer actief

Hoe lang duurde het en hoeveel bloed verloor je?

2. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ik had op 6 en 7 dpo bloedverlies - helderrood, daarom dacht ik (na veel geGoogle) dat het geen innestelling kon zijn geweest. Het was ook wel wat, niet zoveel als ongesteld maar had wel een minitampon nodig. Was dus compleet in de war en dacht te vroeg ongesteld... (moest net die cyclus met clomid beginnen dus was van belang om te weten wanneer dag 1 was). Op de avond van 9 dpo testte ik heel vaag positief, en op 12 en 13 dpo nog eens beetje helderrood bloedverlies gehad. Maar het bleek een helemaal gezond verlopen zwangerschap :)

Hoop dat dit je vraag beantwoordt! Denk je dat je er zelf eentje hebt (gehad)?

3. nirak1978

nirak1978 Niet meer actief

Nee, ik vraag dit voor een vriendin van me. Zij had vorige week een eisprong en verliest nu sinds gisteren bloed. Wel behoorlijk veel en ook met stolsels. Ik hoop op wat positieve verhalen voor haar. Ik vind het namelijk wel erg snel na de eisprong.

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Een innestelingsbloeding is zeldzaam, het komt vaker niet dan wel voor. Het gaat sowieso niet gepaard met veel bloedverlies en stolsels. Dus ik ben bang dat ze al ongesteld geworden is en dat ze dus een korte luteale fase gehad heeft.

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

een week voordat ik eigenlijk ongesteld moest worden: 4 dagen lang heel licht bloedverlies. tijdens de innestelingsbloeding (2e dag vd bloeding) ook al heeeeeeel licht positief getest met kv 2v5

6. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    12dpo verloor ik bruin bloed. Daarna af en toe ook rood en roze. Innestelingsbloeding zeiden ze. Tot week 5,5/6 wel wat aan gehouden af en toe.. Maar geen stolsels

7. jolein8

jolein8 Bekend lid

23 jan 2015
    569
    9
    18
    Ik had een korte lf van ong 7 dgn. Op 8dpo begon het bloeden, dus ik dacht ongesteld te zijn geworden. Heb bijna een week gebloed rood met stolsels en toch was ik zwanger. Op 12dpo positieg getest ivm stijging temperatuur en start hotmonen spuiten een test gedaan. Daarna trouwens tm week 11 regelmatig bloedverlies gehad.

8. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    Ik had eerst op 9dpo roze en op 10dpo rood en toen bruin. Wel heel weinig

9. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Ik had het van 10 t/m 13 DPO. Ik dacht dat mijn ongesteldheid eraan zat te komen. Was niet veel. Vooral met naar de wc gaan.
    Jammer genoeg geëindigd in een miskraam met 6 wk.

10. mama201

mama201 Bekend lid

25 feb 2015
    973
    1
    16
    Paar druppels helder rood bloed verlies paar dachten voor mijn nod

Alleen bij mijn 4e gehad rest niet

11. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    En als j nou echt mega druppels in j urine hebt en meerdere inleggers vol is er dan nog steeds kans? Bedoel 4 dg max na ei wordt je toch nie zo ongesteld? Kan me alleen bedenken in mijn situatie dat t verwijderen van t spiraal van invloed is op de hoeveelheid progesteron en t rijpen van t eitje maar verlies j dan alsnog zo snel bloed?

Deel Deze Pagina