juist helemaal geen symptomen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Milou1990, 11 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milou1990

    Milou1990 Actief lid

    12 mrt 2015
    391
    90
    28
    Iemand ervaring met geen symptomen of komen ze nog?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.453
    4.881
    113
    Vrouw
    Ik weet niet hoever je zwanger ben? Ik had tot afgelopen zondag bijna tot geen symptomen. Nu wel elke dag misselijk!
     
  3. Milou1990

    Milou1990 Actief lid

    12 mrt 2015
    391
    90
    28
    4 weken nog maar
     
  4. linkiepinkie

    linkiepinkie Niet meer actief

    Ja herkenbaar hoor! Vond het vreselijk spannend en onzeker daardoor. Bij mijn 1e zwangerschap had ik echt bijna geen klachten. Alleen ergens in week 8 of 9 misselijk, 2x gespuugd en dat was het. Nu bij 2e zwangerschap wel iets meer klachten maar begon ergens in week 4 of 5 denk ik. Gevoelige borsten, en weeig gevoel. Maar niet overdreven misselijk. Vanaf week 9 waren al deze klachtjes weg en sindsdien 0 klachten. Mijn zus had met beide zwangerschappen echt 0 klachten. Dus ja het is net hoe je lichaam erop reageert.
     
  5. linkiepinkie

    linkiepinkie Niet meer actief

     
  6. spannendetijden

    spannendetijden Fanatiek lid

    9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Heel normaal!

    Bij alle zwangerschappen “alleen” last van darmen (chronische ziekte en reageer op hcg) en vermoeidheid gehad
    Althans dat dacht ik ;)

    ik moest t echt vd echo’s hebben tot ik t voelde anders geloofde ik het echt niet.

    nu ben ik vaker zwanger geweest en merk/herken ik meer dingen die ik de eerste keer niet als symptoom herkende (En deze komen en gaan en zijn er soms alleen met vlagen)
    Ik merk nu de spanning in mn borsten en de vermoeidheid (maar die kan ook door andere dingen komen)
    Mijn dicht zittende oren en mn korte lontje :confused:
    Dorst en meer plassen en trek in andere dingen.
    De hond doet anders bij/tegen mij en ben dizzy bij snel opstaan
    Mn handen/armen “slapen” snel en moet elke ochtend om half 6 plassen
    De menstruatie pijn en zeurend gevoel in lies streek

    (miss herken je wel dingen die je normaal niet zou zien als zwsp symptomen)
     
  7. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.144
    15.212
    113
    Kan nog komen en t kan weg blijven.
    Kwaaltjes zeggen niks over of het goed zit of niet.

    Geniet ervan dat je (nog) niet beroerd bent, voor hetzelfde geld slaat dat zo om en ben je maanden wel beroerd ;)
     
  8. Kaaat

    Kaaat Fanatiek lid

    5 nov 2010
    4.034
    924
    113
    Vrouw
    Je bent nog erg vroeg, wat niet is kan (zeker) nog komen. Ik had vanaf nod zeurderige borsten maar zeker niet 24 uur per dag. En nu een aantal dagen na nod begint het weeige gevoel en versterkte geur en smaak.

    Bij mijn eerste zwangerschap tot 7 weken nergens van gehad.
     
  9. Dubbelfris

    Dubbelfris Actief lid

    19 apr 2020
    318
    282
    63
    Vrouw
    Ik teken ervoor, geen symptomen te hebben. Morgen 11 weken en al 5/6 weken elke dag ENORM ziek. Extreem misselijk. Count your blessings en geniet ervan zolang je nergens last van hebt
     
  10. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.179
    6.706
    113
    Vrouw
    Met 4 weken hoef je echt nog niets te voelen. Vaak gaat het vanaf 6 weken rap.
     
  11. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.915
    15.362
    113
    Met 4 weken is ook wel erg vroeg om al van alles te voelen. Doorgaans beginnen de eerste kwaaltjes met een week of 6/7 (of nog later) pas. Of misschien ben je een van de gelukkigen zonder vervelende kwaaltjes :)
     
  12. Anoniem2580

    Anoniem2580 Actief lid

    6 jun 2020
    101
    35
    28
    Vrouw
    Ik ben nu bijna 6 weken en ik ben enkel erg moe vanaf 12-16u. Beetje lage rugpijn. Maar that’s it. Voor de rest heb ik nergens last van...
     

Deel Deze Pagina