GNIF, ik en mijn man keuren de modellen in de boekjes. Zo van" vind jij die knap, die tieten zijn zo raar" of mijn man zegt dan "ja je hebt gelijk, die heeft een mooie kont, maar je weet toch dat ik niet op blond val". En ben helemaal niet bi, maar 100% hetero
haha eens, ik kan een vrouw heel mooi vinden, het zijn ook geweldige wezens hihi maar dat maakt mij geen bi hihi
Mee eens. Ik kijk ook veel meer naar vrouwen dan naar mannen. Vrouwen vallen gewoon meer op, en als ik een mooi aangeklede leuke vrouw zie, kan ik ook echt blij van dat beeld worden! Maar echt niet dat ik iets als verliefdheid ervaar, moet er ook niet aan denken intiem met een vrouw te worden. Beetje simpele reactie dus.
whaha ja het gaat ook nergens over... ik denk dat het idd ook een beetje onzekerheid van haar is ofzow..
Nou dat mag toch gewoon gezegd worden! Zelfs mijn vriend kan over een andere man zeggen dat ie er goed uit ziet
Lol.. dan ben ik niet eens bi, maar hartstikke lesbisch. Zal wel gek zijn maar vind lesbische filmpjes ook nog eens leuker dan normale prn. Veel erotischer en vrouwvriendelijker.
Proest... nou tel mij dan ook maar bij het lijstje "bi" op hoor Duh... waarom mag er tegenwoordig niet maar van iemand gezegd worden dat hij/zij er leuk uitziet... dat er dan maar meteen weer een etiketje op jou moet worden geplakt over je geaardheidheid
Ik zie zo vaak mooie vrouwen lopen en zeg dat dan ook. Maakt dat mij gelijk bi? Dat gaat wel heel simpel zo... Maar ben toch echt hetero! Je mag toch van elk geslacht wel vinden dat hij/zij mooi, knap, leuk is?
Dan zijn mijn man en ik beiden bi We zeggen het zo vaak, mijn man ook over andere mannen. Sommige mensen zien er ook gewoon goed uit, mag best gezegd worden. Maar daar houd het ook mee op, verder hoef ik er niks mee haha en dat geld voor mijn man net zo