Juist meer slapen met sprong?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by angel81, Apr 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angel81

angel81 Bekend lid

Apr 10, 2007
    920
    0
    0
    In tegenstelling tot het boek oei ik groei slaapt mijn kleintje juist meer ipv slechter! Ze slaapt vandaag opeens heel veel en de vorige sprong viel me dat ook al op. Maar toen dacht ik dat ze gewoon wat aan het groeien was. Nu doet ze het opeens weer... Herkennen jullie dit? Of zal het toch wat anders zijn?

groetjes

2. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

Nov 11, 2006
    2,853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik ben erg benieuwd naar de ervarigen van anderen want ik had vandaag dezelfde gedachte. Juul was vandaag wat humeurig en hangerig en lag gewoon het liefst de heel dag te slapen. Een week of 4 geleden had ze dat ook en dat was rond de 8 weken sprong. Ze zou nu een heel vroege 12 weken spring kunnen hebben aangezien ze 2 weken te laat is geboren.

3. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,157
    0
    0
    Twente
    grappig dat dacht ik deze week ook
    mijn zoontje is normaal de vrolijkheid zelfe maar deze week is hij het spelen na een uurtje al zat en wil slapen
    hij slaapt nog best wat voor zijn leeftijd maar deze week nog meer

4. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Mijn ervaring is juist dat Noa veel ging slapen voordat ze een sprong doormaakte.

Alsof ze dacht van:"Ik ga nu maar eens veel slapen, want straks moet ik mamma wakker gaan houden....." :)

5. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

Feb 16, 2007
    1,852
    0
    0
    Merel heeft altijd 2 dagen voor de sprong echt begint, dat ze dan heel veel slaapt. Na 2 dagen is dat over en begint het hangen, huilen enz.

6. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

Nov 11, 2006
    2,853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Haha, dat belooft wat!

Share This Page