Hallo dames, Welke luier gebruiken jullie voor de nacht? Ik gebruik nu de luiers van het Kruidvat, en daar ben ik op zich heel erg tevreden over. Alleen die nachtluier... elke morgen is het weer raak. Poep en plas overal... zijn romper, benen en slaapzak zitten er helemaal onder! Nu wil ik voor de nacht graag een andere luier gaan gebruiken, dus jullie tips zijn welkom
Hoi, Quinten is ook bijna 1 en ik gebruik voor overdag lidl luiers en voor de nacht pampers nr 5. Beetje te groot, maar lekt tenminste niet door! Groetjes Jessica
Heej Minyaweth, Hier ook drama met de nachtluiers van Kruidvat. Ik gebruik nu Pampers (nu toevallig de Active Fit) en 'smorgens is alles lekker droog. Toys
Wij hebben Huggies NewBorn maat 2, en eigenlijk nooit doorlekken. (slechts een enkele keer bv-poep boven het ruggetje uit )
Ik gebruik voor Jelle voor de nacht altijd een maat groter als overdag. Anders lekt hij ook door, babydry of niet..
Ik heb een tijdje Etos gebruikt, maar toen kregen we ook het probleem dat Pete elke morgen doorweekt was. Er was een Pampers aanbieding en sindsdien gebruik ik niets anders! Wel de baby-dry, die heeft een extra plaslaag voor de nacht.
Hoi, Ik heb ook baby dry van pampers nog nooit doorgelekt, ook met zeer zware plasluiers zijn we hier lekvrij. Groetjes Monique76
Hier nog nooit doorgelekt met kruitvat. Als het wel eens gebeurde gingen we naar een maat groter en is het probleem weer een tijd lang opgelost.
Wij lekkem hier met baby dry en active fit nooit door. Of het moet een stevige poepluier zijn die boven bij zijn rug wat doorlekken geeft. Liefs
Vigo zat vanmorgen wéér helemaal onder de poep! Ik snap er werkelijk niks van... De luiers zijn niet te klein, kijk altijd of ik de luier goed om heb gedaan en mooi aansluit etc. *zucht*... when does it stop?!?!?!
Hoi, Komt het doordat de luier helemaal vol met plas zit, zodat er geen poep meer bijkan? Of is het iets anders? Misschien een maatje groter proberen. Groetjes Jessica
Komt het doordat de luier helemaal vol met plas zit, zodat er geen poep meer bijkan? Of is het iets anders? Misschien een maatje groter proberen. Dit was ook mijn eerste gedachte. Wij gebruiken voor de nacht altijd een maatje groter van de babydry pampers. En als het dan gaat doorlekken is het tijd om weer een maat groter te nemen. gr. wu[p