Juist WEL enorm vaak naar toilet grote boodschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door vlinderCN, 9 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinkie88

    Pinkie88 Fanatiek lid

    13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Toch nog even : wat de VK vertelt is geen onzin hoor. Je spijsverteringsstelsel gaat onder invloed van de hormonen trager werken, en dat heeft mede als functie om meer voedingsstoffen uit je voeding te halen. Sommige dames raken daarvan verstopt. Het is dus niet de verstopping zelf die het gevolg is van je zwangerschap, maar de verstopping is een mogelijk gevolg van het trager werken van je spijsvertering wat dan weer door de zwangerschap komt.

    Maar er spelen ook andere factoren mee natuurlijk, andere dingen kunnen dan weer je darmen van streek maken en zorgen voor diarree.

    Hier bij 2 van de 3 zwangerschappen, zeker helemaal in het begin, hier ook veel last van gehad.

    Niks om je zorgen over te maken dus!
     
    jadie vindt dit leuk.
  2. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Ik vond het ook wel plausibel klinken inderdaad, maar ondanks snelle stoelgang ook gezonde dochter gekregen dus het zal niet uitmaken waarschijnlijk.
     
  3. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hier tot nu toe nog geen verstopping. Maar zal vast nog komen. Met mijn zoontje ook last van gehad. Na een dag of 5 was ik dat zo beu. Ik heb toen een eetlepel olijfolie zo doorgeslikt. Echt mega ranzig maar heb daarna geen last meer gehad van verstopping:roflmao::D
     
  4. Suzie01

    Suzie01 Niet meer actief

    Waarom ben ik nou altijd anders dan andere???? Olijfolie je heb een schaal van niet lekker tot vies stel je begint bij 1 niet lekker dan is olijfolie een 5, je neemt het en gaat hoopvol naar het toilet maar nee weer kon ik alle reclame blaadjes 3 keer uitlezen
     
  5. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Haha ja het is ook echt ranzig. Moet wel even door je darmen heen he.. Misschien over een paar uurtjes.

    Ik kook sowieso altijd met olijfolie. Dat smeert alles lekker door van binnen. Helemaal na een flink bord spaghetti. Haha.

    Vergeet ook niet om veel water te drinken.
     
  6. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Ik ben net zwanger en ik moet smorgens echt maken dat ik op de wc kom.
    Gaat iets te makkelijk zeg maar:rolleyes:
     
    Baby4 en Suzie01 vinden dit leuk.
  7. skiwi

    skiwi Fanatiek lid

    15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ik net zo
     
  8. Suzie01

    Suzie01 Niet meer actief

    Was met de zwangerschap toen hiel zelf olijfolie niet
     
  9. sannekrul

    sannekrul Fanatiek lid

    9 jan 2012
    1.542
    1.106
    113
    Vrouw
    Gelukkig hebben meerdere dit.. als ik vooral op mij linker zij lig komen de krampen en spuit het er uit op de wc..
    De eerste zwangerschap had ik dat ook. Maar niet zo lang
     
  10. Baby4

    Baby4 Bekend lid

    1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    Hier ook heel gemakkelijk, vooral s ochtends moet in echt echt snel zijn wil ik op tijd zijn..
     
    sannekrul vindt dit leuk.
  11. Suzie01

    Suzie01 Niet meer actief

    Te makkelijk is niet prettig maar beter zo als dat je niet kan
     
  12. skiwi

    skiwi Fanatiek lid

    15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Bij mij bleek het toch griep te zijn Ik zit weer helemaal verstopt
     
    sannekrul vindt dit leuk.
  13. sannekrul

    sannekrul Fanatiek lid

    9 jan 2012
    1.542
    1.106
    113
    Vrouw
    Ik heb het idee dat dat bij mij ook het geval was
     
    skiwi vindt dit leuk.
  14. skiwi

    skiwi Fanatiek lid

    15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Wat een timing he. Zo weet je toch niet of het griep is of van de zwangerschap komt
     
  15. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    Ik heb PDS, verstopping variant. Ga bijna een week zo lekker naar de wc:thumup:
     
  16. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Ik had op het begin nergens last van. Nu merk ik pas dat het de laatste weken wat moeilijker gaat. Maarja beetje roosvise laxo erin en het stroomt weer. Ik zou me er geen zorgen over maken en juist blij zijn dat deze kwaal je bespaard blijft
     
  17. Suzie01

    Suzie01 Niet meer actief

    De belangrijkste tip die ik je kan geven de tijd nemen en gaan wanneer je moet, ga normaal nooit op het werk maar zwanger veranderde dat, ook daar menig kwartiertje op het toilet door gebracht.
     
    skiwi vindt dit leuk.
  18. skiwi

    skiwi Fanatiek lid

    15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ga ik doen. Alle tips zijn welkom haha
     
  19. Suzie01

    Suzie01 Niet meer actief

    Als je het kan, voor je de grote boodschap gaat maken het gebied rond je anus met vaseline insmeren je harde ontlasting passeert dan iets prettiger
     
  20. skiwi

    skiwi Fanatiek lid

    15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ik heb vooral last van pijn aan mijn maag en darmen doordat mijn buik zo "vol" voelt. Met name 's avonds. Ellende
     

Deel Deze Pagina