Hoi allemaal, We hebben net de uitslag gehad van het zaadonderzoek... slecht nieuws..steriel, ze hebben niet een cel gevonden bij mijn mannetje.. Dus het onderzoek moet nog een keer.. Dit is dus het resultaat van mannen die hevig sporten en anabolen gebruiken..mijn mannetje is ervan overtuigt dat het zich wel weer hersteld..omdat naar het schijnt..een aantal maanden duurt voordat je eigen testosteron productie weer op gang komt.. nou ik hoop het..anders moet ik het echt uit mijn hoofd gaan zetten dat wij nooit een kindje krijgen samen.. groeten Bella
Hoi hoi, Wat moeilijk voor jullie, hopelijk heeft je man gelijk. Een hele dikke knuffel en mijn duimen draaien voor jullie. Liefs, Bibu !
He meid dat is geen fijn nieuws Ik hoop voor jullie dat het inderdaad weer vanzelf op gang komt! Heel veel sterkte!
jee meis wat moeilijk!Ik hoop voor jullie dat het zich idd hersteld!ga in ieder geval voor je duimen! liefs
Hoi volgens mij duurt dat herstellen een maand of 3 toevallig pas iets over gelezen toen ik aan het googelen was voor iemand anders hier op de site. veel sterkte
Jeetje meid, dat is inderdaad minder nieuws hee... Hopelijk komt het allemaal snel goed... Hier draaien de duimpies iig heel erg hard voor jullie!
Ohw, dat is moeilijk...:S Maar volgens mij hersteld het zich wel en komt de hormoonproductie na een paar maanden weer opgang, als er dan verder geen troep meer in het lichaam komt wat niet binnen hoort te komen. Voordat het allemaal weer goed werkt zou wat langer kunnen duren dan, maar hormonen komen meestal weer normaal en natuurlijk terug als ze niet worden getemd door iets anders of er geen orgaan verwijderd is, net zoals de cyclus van een vrouw na ontpillen weer super onregelmatig kan worden, omdat er dan geen pil meer is die het regelt...
Pffff dat is nogal wat zeg! Het is inderdaad zo dat een man eens per drie maanden een nieuw voorraadje maakt. Is natuulijk niet gezegd dat een "langdurig" gebruik van middelen dan niet meer tot last is. Weet niet hoe lang hij wat heeft gebruikt...maar wat zei je arts ervan? Lijkt me niet geheel onbelangrijk. Ik hoop dat het zich inderdaad goed hersteld en jullie geen behandelingen (eventueel natuurlijk) nodig hebben. Heel veel sterkte! Elmo
Ik heb even voor je gegoogled. dit vond ik... Snel) herstel mogelijk De vraag is hoe snel de hormoonhuishouding en daarmee samenhangend de vruchtbaarheid weer hersteld is. Afhankelijk van de dosis en tijdsduur kan het enkele maanden duren voordat de zaadproductie (en dus de vruchtbaarheid) volledig hersteld is. Het herstel hangt af de soort middelen, de doseringen en de duur van de kuur. Gemiddeld duurt het herstel zo'n 4 tot 5 maanden, maar het kan ook een jaar of nog langer duren. Voor meer info heb ik deze link. http://www.eigenkracht.nl/publicaties/s ... htbaarheid Dus goed nieuws, het schijnt dat de productie weer opgang komt. Succes verder, en ik zal voor je duimen. Veel liefs Marieke
Hoi Bella, Ik ben over het algemeen alleen een lezer hier (we gaan er nog niet voor, vriendlief wil nog niet) maar op jou wil ik graag even reageren. Mijn vriend heeft zelf ook jaren aan bodybuilding gedaan en zegt ook dat het lichaam over het algemeen weer hersteld. En als voorbeeld geeft hij Arnold Swarznegger, Arnold heeft zelf ook meerdere kinderen en die heeft echt wel meer gebruikt dan onze mannen! Daarnaast hebben wij een bevriend stel waarvan de man ook aan body-building heeft gedaan. Eerlijk = eerlijk het heeft ruim 2 jaar geduurt maar sinds enkele maandjen zijn zij trotse ouders! Dus geef de moed niet op, het moet allemaal weer goed kunnen komen mist hij in de tussentijd natuurlijk geen nieuwe kuur start en je wat geduld hebt! Ik weet het, het is moeilijk (geloof me ik barst uit mijn voegen hier omdat vriendlief nog niet wil (misschien wel nooit)) maar ik geloof ook dat als je eenmaal zwanger bent je de rest vergeet! Liefs, K
Is dit alleen als de man middelen gebruikt, of kan het ook wanneer hij heel veel krachtsport doet zonder middelen?
Hoi hier Bella, Bedankt allemaal voor jullie steun! Mijn huisarts gaat contact opnemen met de uroloog, dit om navraag te doen naar de middelen die manlief gebruikt heeft, mijn huisarts was daar niet zo in thuis. Nu zitten we dus te wachten op antwoord van de Uroloog, ook om te kijken of er een middel is die de productie op gang helpt.. en wat betreft alleen sporten zonder middelen te gebruiken.. wat ik gehoord heb is, overal waar TE voor staat is nooit goed.. Mijn man ging 5x per week trainen en heeft dat terug gebracht naar 2x per week, anders word hij sjaggie.. Ik hou jullie op de hoogte als ik iets weet van de uroloog..wij zijn zelf uiteraard ook erg benieuwd! Nogmaals bedankt en jullie allemaal ook veel succes toegewenst groeten bella
Mag ik dan nog een opmerking plaatsen in de hoop dat die niet heel vervelend overkomt. Als je iets gaat gebruiken om de productie weer op gang te helpen, is het nog niet natuurlijk, toch? Komt die productie dan na een paar maanden niet vanzelf weer op gang? Lijkt me beter voor de zaadkwaliteit. Maar ja, ik heb er natuurlijk verder ook geen verstand van, maar dat dacht ik zo...