het staat hierboven al we hebben een leuke auto gezien bij dit bedrijf. maar ik kan geen reviews vinden en wat ik al vind is van 2007 dus daar heb ik niets aan. wie kent het bedrijf?
Ik ken het bedrijf niet, maar zal eens rondvragen tis hier 15 vandaan. Welke auto heb je gezien dan ? Ben wel benieuwd haha... xx
nee schat die is het niet. tis een lichte vriendlief moest er lossen vandaag dus die ging kijken daar
Ohw oke wel vaag dan dat die zo goedkoop is als een kapotte met keiveel op de teller bijna net zo duur is
haha ja alleen die kapotte is een bijzondere editie wat is zo begreep. Die vriendlief heeft gezien. gewoon normaal. en heeft 140 gelopen is een exlease dus mooi alle onderhoud gehad
Volvo's zijn een dure hobby Wij hebben er eentje (S80) maar onderhoud en reparatie is niet goedkoop. En een Volvo uit de lease zijn doorgaans redelijk afgeragde wagens ... ,
dat weten we maar we hebben de regel dat je het aankoopbedrag van de auto 2 keer moet hebben 1 keer voor de koop en 1 keer voor het onderhoud. we zoeken ene auto voor maximaal 2 jaar. Dus met nieuwe apk zouden we hem 1 keer moeten keuren
Hee deerne, heb eens rondgehoord maar tot nu toe niemand die er iets over weet. Hebben jullie al een beslissing genomen ? xx
Weten jullie het kenteken? Is het een diesel? 3 ton op de teller voor een v70 is geen probleem. Erwin brengt de Zijne trouwens naar laren.. Daar heeft een man een werkplaats en repareert alleen v70's. Als ie 3 ton op de teller heeft, kijk dan of de distributieriem net vervangen is anders gaat dat snel komen.. Is het een handbak? Als het een diesel is dan mag ie niet trillen bij het optrekken, want dan is het duo massa vliegwiel kapot en die kost 1100 euro..