bij hoeveel weken ging jij de kinderkamer klaarmaken

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door nogeven, 29 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Bij hoeveel weken ging jij de kinderkamer klaarmaken

1. 0-20 weken

2. 20-30 weken

3. 30-35 weken

4. 35-40 weken

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. nogeven

nogeven Lid

23 jun 2009
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    0-20 weken
    20-30 weken
    30-35 weken
    35-40 weken

2. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Met 23 weken om precies te zijn ;)

3. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Heb de kamer met 12 weken (na 3 goede echo's) besteld en die is met week 19 geleverd, met week 20 in elkaar gezet en nu de komende weken hoop ik alle overige dingen te kunnen aanschaffen, heb al wel dekentjes, boxkleed, en wat ander spul, maar moet nog wiegje, matrasje, lakentjes, aankleedkussen plus hoezen, en wat ander klein spul. Als het aan mij lag had ik dat ook al klaar maar de financieen dwingen mij om het wat te spreiden. De grote aankopen heb ik in ieder geval wel in huis ( kinderwagen, maxi cosi, box, kast, comode en ledikant en kamertje zelf was al opnieuw behangen en nieuwe vloer)

4. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Na de 20 weken echo kon ik pas eigenlijk echt geloven dat er een kindje onderweg was..... dus ik ben daarna lekker aan het shoppen geslagen :)

5. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    20-30 weken

Echter wel eerder besteld, ... was ongeveer met 16 weken

6. 4days

4days Niet meer actief

Ons zontje is nu 9 maanden, en ze is nog niet klaar... Maar dat was geen optie in de poll, hahahaha! We wonden namelijk eerst in een 1 kamer-appartement, dus toen was er geen ruimte voor. Nu wonen we gelukkig een stuk groter. :)

7. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ik wil de babykamer met 30 weken ongeveer toch wel klaar hebben :)

8. 2009mama

2009mama Niet meer actief

met 17 weken was alles helemaal af,
    nieuw plafond,meubels gekocht,meubels geplaatst,behangen geverft etc.

alleen de gordijnen met 20 weken besteld en geleverd met 30 weken.

9. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Wij hebben de kinderkamer besteld met 22 weken. Ondertussen is ze al binnen gekomen, maar we zijn deze nog niet gaan oppikken. Ik heb met mijn vriend afgesproken dat de kamer af moet zijn voor ik mijn laatste maand in ga. Dus ik heb nog eventjes tijd.

Liefs Stephanie

10. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

Rond de 25 weken...

11. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Kamertje zelf staat al op zolder. maar ik ben afhankelijk van anderen die voor me komen leegruimen, schilderen etc. Dus het zal wel ergens rond week 30-34 worden...

12. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Ik ben al wel begonnen, het behang is eraf. Nu de rest nog. Mijn man beloofd al drie weken plechtig de schilder te zullen bellen en te zullen beginnen met schuren..... maar tot op heden niet veel activiteit. Vandaag zou hij beginnen zei hij gisteravond. Ik wacht rustig af. :D
    Het komt wel, duurt alleen even, maar dat is met alles zo bij ons. En dat ligt ook net zo goed aan mij... :)

13. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Bij de eerste twee rond de 26 weken de kamertjes besteld, weekje levertijd en toen dus ook ingericht verder aankleden is in de overige 10 weken gebeurd ;)!

Bij de derde heb ik geen babykamertje gemaakt. De eerste 2 zijn na een half jaar ieder op een eigen kamertje gegaan. Dus de babykamer is eigenlijk nog helemaal prima, wilde nog een ander kleurtje gaan doen maar vind niks anders leuk dus besloten het zo te laten. Maar in de zwangerschap een keer gaan kijken voor meubeltjes en nergens wat naar mn zin kunnen vinden, dus die zijn er nu nog altijd niet. Hier dus 12 weken na de geboorte eigenlijk nog niet aan het kamertje begonnen ;)!

14. Linda1979

Linda1979 Actief lid

26 jan 2009
    320
    0
    0
    Wij zijn direct na de 20-wekenecho gaan shoppen. We wilden sowieso geen heel babykamertje bestellen, veel te duur en we hadden al een ledikantje, dus we gingen gewoon naar de IKEA; dus leveringstijd hadden we niet, dat scheelt.

Verder hebben we het kamertje klaargemaakt met een week of 23/24. Nou ja, mijn lief en mijn moeder dan; ik heb bekkeninstabiliteit en kon alleen maar delegeren ;) .
    Ik ben heeeeeeeeeel blij dat het nu af is. Ik moet er niet aan denken om in die hitte te schilderen en laminaat en zo te leggen in een kamertje pal op het zuiden...
    Ook is het heel prettig om te wennen. Mijn man gaat 's avonds vaak op de stoel in het kamertje zitten om te kijken, ik ook vaak. En zo kan ik eindelijk alle rompertjes, luiers, kleertjes e.d. netjes opbergen in de kast! Ook de hond kan vast wennen door af en toe effe rond te snuffelen in het kamertje.

Het scheelt een boel stress nu we alles in huis hebben hoor! Hoewel ik niks wilde doen voor de 20-wekenecho en ik nu echt nog geen box of wandelwagen in elkaar ga zetten of een geboortebord of zo bestellen. Dat vind ik een raar idee.

De wandelwagen hebben we trouwens wel al met een week of 16 besteld en die hebben we nu ook in huis.

15. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ergens rond week 22/23 kregen wij de meubeltjes, en die hebben we meteen in elkaar gezet. Met 28 weken kwam er nog een grote kast bij. Nu met 33 weken hebben we het meeste klaar (gordijnen, klamboe, etc.), maar alles moet nog wel gewassen worden en een beetje mooi ingericht.

Maar goed, ik heb nog even de tijd :)

16. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik heb gestemd op 30-35 weken. Ik ben er heel makkelijk in, maar na die 30 weken kreeg ik toch ineens wel de kriebels. Tis nu lekker klaar. maar we hoefden dan ook niet veel te doen.

17. Maia

Maia Niet meer actief

wij zijn nu bezig en ik denk dat we heb rond week 30-32 wel helemaal af hebben.

18. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

heb gekozen voor 30-35

hier komen de meubeltjes in mijn 30ste week binnen , we moeten nog even 2 muren wit maken en gordijnen uitzoeken

19. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Eeh de meubeltjes hebben we overgenomen, met een week of 23 waren ze hier geloof ik. Wiegje hebben we apart gekocht (wel ook tweedehands) rond 24 weken, nieuwe matrasjes heb ik twee weken geleden aangeschaft. De aankleding van de babykamer is gewoon geleidelijk gegaan. We hoefden niet te schilderen maar er moest wel het e.e.a. worden opgehangen enzo. Op dit moment moet ik het gordijntje nog naaien (er hangt al wel een rolgordijntje) en ophangen. Verder is het kamertje klaar :)

20. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Met 14 weken alles besteld, met ong. 21 weken me de kamer begonnen en met 28 weken was het helemaal af :)

Deel Deze Pagina