Hallo, ik heb net een kuurtje Provera achter de rug, omdat ik PCO heb. De 3e dag van mn cyclus zou ik moeten beginnen met Clomid. Nu is er iets vreemds, ik kreeg al op dag 9 van Provera een lichte bloeding, dag 10 heb ik gewoon doorgeslikt en was het over, hetzelfde voor de dag erna. Nu werd ik gisterochtend ongesteld, althans dat dacht ik. Maar na een klein beetje bloedverlies was het over. Vanaf gistermiddag is er dus niks meer aan de hand. Nu is mijn vraag, wat moet ik doen? Dag 3 moest ik ook nog bloed laten prikken en moet ik dus met Clomid starten. Maar moet ik morgen nu dan als dag 3 rekenen? Het bloedverlies was namelijk wel heeeel gering.. Alvast bedankt! Marjo
Ik zou even je gyn bellen,die kan je het beste advies geven,die kan zeggen of je met clomid mag beginnen. Of dat je misschien ff voor een echo moet langskomen ofzo. Succes, groetjes Pientje
ik zou idd maar de gyn bellen, die weet er toch meer vanaf als wij. ikzelf had ook bijna geen bloeding maar wel 3 dagen teminste iets wist toen ook niet precies wat ik moest doen, uiteindelijk wel begonnen..... als je niet weet wat je eerste dag bloeding is kun je ook moeilijk beginnen. waarom moet je bloed laten prikken dan? als ik vragen mag?
Hoi hoi, Ja sorry ik had wat duidelijker moeten zijn Ik had al gebeld met m'n gyn, althans geprobeerd maar ze is er niet meer en morgen en vrijdag is het ziekenhuis ivm hemelvaart gesloten. Vandaar dat ik hier m'n vraag even neerplantte Maar goed is heb wel de assistente te pakken kunnen krijgen en die wist het zelf ook niet. Ging best stroef allemaal, moest echt heel erg doordrammen voor mijn gevoel om wat wijzer te worden. Uiteindelijk wilde ze dan overleggen met een andere gyne. Net belde ze me terug dat ik eerst een zw.schapstest moet doen en als deze negatief is alsnog met Clomid beginnen. Bloed prikken word sowieso niet deze maand (is om alle overige waarden te meten, zoals prolactine en verhoudingen fsh en fh) want dag 3 en 4 kan ik al niet terecht en dag 7 was te laat... Pfff voel me er gewoon niet gerust op meiden. Wat denken jullie? Zou het zo wel goedkomen..
ow dat is altijd zooow irritant als je een ass. aan de lijn hebt,die er niks van snapt en dan dat als antwoord geeft en verwacht dat je dan ophangt. Nou ik heb wel geleerd dat je echt moet doordrammen!! En heb je al getest?? groetjes Pientje
Nee nog niet getest, ik weet gewoon bijna zeker dat het uitgesloten is, ik ben al meer dan 10 maanden niet uitmezelf ongi geworden en sinds een paar maand weet ik dan dat dat door PCO komt.. 12 dagen terug heb ik trouwens nog een FM gehad en de grootste follikel zat toen ook maar op 10 mm. Maar doe morgenochtend wel even een testje als formaliteit zullen we maar zeggen En dan toch maar met Clomid beginnen en niet hopen dat de ongi alsnog komt, want dat kan natuurlijk ook nog bedacht ik met net Maar idd sommige assistentes, grrrrrrrr :x Jij hebt er ook al enige ervaring mee begrijp ik