Hallo, Even een simpele vraag haha! Ik gebruik de persona monitor en soms ook nog losse ovutesten om lh piek te vinden. Op cd 18 was alles Positief! Hebben op cd 17-18-19 het gezellig gemaakt. Vandaag dus cd 21. Nu mijn vraag hebben we op de juiste momenten geklust? En wanneer zou ik mijn Ei gehad hebben als je even kijkt naar men temp kaart? Heeft vanavond klussen nog nut? Alvast bedankt Nu 10 dagen wachten...
Hoi MamavanDaan, ik zou inderdaad gisteren nog even hebben geklust. Dit omdat je de eisprong 24-36 uur na het starten van de LH piek verwachten. Een eitje is 12-24 uur bevruchtbaar. Nu zijn zaadcellen wel tot 36 uur actief na de zaadlozing, dus ik denk dat je je grootste vruchtbare tijd wel gecoverd hebt! Spannend iig, ik duim mee. Groetjes Brigitte
Vanaf wanneer kan je "iets" gaan voelen aan je lichaam?? Vandaag pas 4 dpo ! Ik denk dat het toch vaak is dat je lichaam je voor de gek houdt want zo vroeg iets voelen lijkt me onwaarschijnlijk,niet?
Goedemorgen, het is inderdaad nog wel wat vroeg om wat te voelen, maar je lichaam kan je inderdaad goed voor de gek houden. Vooral als je graag zwanger wilt worden, voel je van alles. Sommige vrouwen beweren dat ze gelijk wisten dat ze zwanger waren op moment van bevruchting, maar de meeste vrouwen kunnen de eerste symptomen van een zwangerschap voelen ongeveer een week na de bevruchting. Ik hoop voor jullie dat deze ronde gelukt is om zwanger te worden! Succes. Groetjes Monique
ja dus eigenlijk pas vanaf midden volgende week dat ik "iets" zou kunnen voelen haha! Mijn temp kaartje zal ook nog niks speciaals zeggen he op deze tijd.
Ook aan de temperatuur is nu nog niets te zien. Als het goed is, is de temperatuur nu verhoogd en als dat zo blijft rond de nod en daarna, dan is dat een aanwijzing dat je zwanger zou kunnen zijn. Succes! Groetjes Monique