drinken?

Discussie in 'Voeding' gestart door s1m0ne, 4 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s1m0ne

s1m0ne Lid

17 dec 2009
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi

hier even een vraagje over tussendoor drinken nu het langzaamaan toch steeds warmer word.
    Mijn zoontje heeft veel last van spugen (hij heeft er gelukkig geen last van alleen mama vind het vervelend omdat ze elke keer schone kleren moet aandoen;))
    hij krijgt AR voeding en dit gaat redelijk goed, het blijft nu vaak alleen bij een mondje teruggeven. Maar als ik tussendoor iets anders te drinken wil geven (bv. gewoon water) komt dit er gelijk weer uit... heeft iemand hier ervaring mee? wat voor drinken kun je dan wel geven?

groetjes

2. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik heb wel eens gehoord dat mensen dat ook verdikken met Nutriton (jbpm). Ik heb dat zelf nooit gedaan.

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Mijn zusje had ook zo'n spugertje. Die gaf dan wat meer water in de fles (10a20cc). Of ze dikte het diksap/water in met nutriton. Ook het fruit maakte ze wel iets dunner met wat water.

4. s1m0ne

s1m0ne Lid

17 dec 2009
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    geef inderdaad ook 10cc water extra per fles. maar omdat hij nu op 4 flessen per dag zit is dat maar 40cc
    Daarnaast eet hij fruit en groente en af en toe een liga of lange vinger. maar het drinken lukt dus niet echt..
    die nutriton kun je dat dan ook met koud diksap mengen?

5. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    hier hetzelfde die van ons is ook een spuger met flesvoeding.
    maar met vaste voeding niet.
    daarom geef ik smorgens alleen nog maar twee flessen voeding en een papfles als die op bed gaat. dan spuugt ie alleen smorgens nog maar.

6. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Hier kindje met flinke reflux, nog steeds (16 maanden), maar wij dikken al het drinken gewoon in met nutriton. Er staat hier de hele dag een tuitbeker met diksap/water/roosvicee. Per 100 ml 3 scheppen. Zo blijft het te minste een beetje binnen. Je kan uiteraard met iets minder beginnen. Het wordt dan nl. echt een soort behangplaksel.

7. s1m0ne

s1m0ne Lid

17 dec 2009
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    @pila hoe meng je de nutriton er dan door? koud?

8. s1m0ne

s1m0ne Lid

17 dec 2009
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas spuugt onze zoon ook wel van de fruithapjes en liga is vaak wel minder dan van de melk maar toch. En dat ruikt zuurder alsof er dan wel maagzuur meekomt.

Deel Deze Pagina