Wij willen na het trouwen zelf met de familie ergens lekker eten en iets daarbij doen.. we hadden al wat leuks gezien.. 2 uur kegelen + steengrillen.. maar weet iemand nog een plek om wat leuks te doen in provincie groningen? Het liefst in de buurt van leek/roden/marum maar mag ook ergens anders zijn..
Hoi! Is dit misschien iets voor je? Vrienden van ons hadden het bruiloftsfeest hier vorig jaar gehouden. http://www.postwagen.nl/
ja klopt de postwagen is ook heel leuk maar het is niet wat ik zoek.. we zijn maar met een clubje van 20 man en ik zoek meer iets waar je lekker kunt eten en daarnaast bijv. kegelen/bowlen of zoiets
ja we hebben nu de koetsier in tolbert in ons hoofd.. kegelen + steengrillen.. waarschijnlijk wordt dat het en het is op steenworp afstand maar ik denk kan altijd vragen naar andere plekken..
Ja koetsier en kruisweg. Volgens mij is dat het ook wel zo'n beetje in de buurt waar je kunt bowlen. De waterburcht in Eelde is ook heel leuk en lekker eten....maarja dat is wel een eindje rijden. Leuk dat je in Tolbert woont....heb ik vroeger ook gewoond!
Ik woon er net weer, haha. Leuk dat hier mensen uit de omgeving posten. Klinkt leuk hoor, kegelen en steengrillen. Verder zou ik hier in de buurt ook niets weten, behalve inderdaad de Waterburcht in Eelde, maar dat is wel wat verder rijden natuurlijk.