het moet passen bij de namen eline en lucas we willen ook deze naam op 5 letters houden hihi en het liefst een l in de naam net als broer en zus, voor de rest zijn we helemaal niet veeleisend hoor hahaha
Ik vind Julan een mooiere naam dan Milan, maar in combinatie met je andere kinderen vind ik Milan beter passen. Je hebt bij Lucas ook al de u-klank die gevolgd wordt door de a-klank. Ook zou ik de naam Julan uitspreken met de klemtoon op de 'lan' terwijl ik dat bij Milan zou doen op de 'Mi'. Bij je andere kinderen ligt de klemtoon ook op de eerste lettergreep (ga ik even vanuit) en daarom past Milan er beter bij.
ik vindt julan een aparte naam daarom had ik deze naam er ook bijgezet maar milan lijkt mij ook het leukste. lastig als je meerdere kindjes hebt hihi wordt dan even wat meer puzzelen dan normaal, het moet natuurlijk wel passen bij de andere namen haha
Ik vind Julan ook mooier, maar ik zou het juist wel uitspreken met de klemtoon op 'Ju'. Vind dat ook veel mooier klinken
Eens, maar dan met de klemtoon op 'Ju' of op 'Lan'? Automatisch zou ik JU-lan zeggen. Erg leuke naam trouwens, onze dochter heet Julia dus ik moet helaas op zoek naar een andere naam, maar anders zou ik m zo kiezen!
Ja, ik vind het erg goed in het rijtje staan! Zelfde 'soort' naam en gewoon een erg leuke naam, leuker en specialer dan Milan, vind ik persoonlijk.
Lastig ik vind Julan en Milan beide ontzettend leuk! Ik zou kiezen voor Milan omdat ik deze mooier vind bij Eline en Lucas. Julia voor een meisje vind ik niet zo. Ik houd niet zo van die naam!
Julan leuk, staat ook op ons lijstje (Spaanse naam) en veel unieker dan Milan. Julia vind ik ook mooi.