Hallo dames, Daar ben ik weer. Inmiddels heb ik het idee van vernoemen naar de overgrootoma maar even laten varen. En de naam Amélie wil ik toch liever bewaren. Nu heb ik een lijstje met 5 namen die ik erg mooi vind. Maar welke gaat het nu worden?? Sophia Isabella Philine (S.I.P. - nadeel?) Sophia Isabella Enora (S.I.E.) Sophia Isabella Vivienne (S.I.V.) Sophia Isabella Jolie (S.I.J.) Sophia Isabella Magalí (S.I.M.) Betekenissen van 3e namen: Philine - lover of mankind Enora - zonnestraal, shining light Vivienne - alive, levendig Jolie - pretty, beautiful Magalí - parel Ik ben benieuwd!
Meestal omdat je dat leuk vindt Hier hebben ze 2 namen maar dat is gebruikelijk in het land van afkomst van mijn man
Ik heb een roepnaam en drie doopnamen, af en toe heel vervelend want op mijn id staan mijn doopnamen... Ooit een keer in de ambulance gelegen waar ik Petronella genoemd werd... Toen was ik helemaal in de war haha, ik dacht zo heet ik toch niet..... Even later viel het kwartje pas
wij hebben ook 3 namen roepnaam mijn naam en dan omas naam (de hele vrouwen lijn van mijn kant van de familie) omdat onze achternaam weg valt
Bedankt voor de reacties. Maar ik vroeg niet om een mening over wel of niet meerdere namen e.d. Ben benieuwd WELKE naam jullie zouden kiezen.
Magali of Enora. Met Enora vind ik 3 keer een a aan het einde niet zo mooi maar het is wel een mooie naam...
Magali is afgevallen. En Enora vind mijn man ook niet zo leuk. Dus over blijven: Philine, Vivienne en Jolie. Bij Philine twijfel ik over de initialen: S.I.P. Mijn voorkeur neigt toch naar Philine of Jolie. Ik opperde Sophia Philine Isabella aan manlief, maar die vind Isabella het mooist achter Sophia. Philine geschreven als Filine vind ik niet mooi. *zucht* wat een dilemma