Hallo meiden! Wij zijn nog niet bezig voor een tweede, al zal dat wel niet lang meer duren. Nou vind ik namen voor bij onze zoon Gelani (djulanie) wel moeilijk! Meidennamen vind ik niet zo moeilijk maar jongensnamen dus wel! Ik vond Dani erg leuk maar past totaal niet bij gelani.. Dus misschien hebben jullie ideetjes? Alvast bedankt voor het meedenken!
Ok jongensnamen... ik vind die ook altijd het moeilijkst. De naam van jullie zoon klinkt Italiaans, zijn jullie op zoek naar een naam van dezelfde aard? Bv: Flavio, Stefano, Benito, Delano, Fabian, Santino, Cassius, Severino, Silas
Newa bedankt voor het meedenken! Wij zaten zelf te denken aan een simpelere naam omdat gelani moeilijker is.. Gelani roept heel gemakkelijk maar dan zou ik er zelf Levi bij denken, vriendlief denkt aan tobi (ik niet dan denk ik aan mega Mindy haha) maar das om onze smaak een beetje te laten zien
Mijn 1e ingeving was Chivaro (Djivaro), maar dat voldoet niet aan de eenvoud die jullie wensen. Mss iets van Tino of Bhodi?
Ik moest nu ook gelijk aan Bodhi denken, wat grappig Vlinderke! Verder.. misschien iets als Liam, Roan, Dean, Pepijn, Yaniek, Mikai, Yoerie, Cody, Elroy, Harley, Owen, Leroy, Ethan, Kian, Nolan, Riley, Aiden Zit hier iets bij misschien dat jullie leuk vinden?
Vlinderke bedankt! Is wel een hele mooie naam.. Maar ik denk dat het dan zo'n bonte kermis wordt als je snapt wat ik bedoel Je andere opties ga ik eens onthouden
Dankje! Door mikai denk ik aan Mika en dat vind ik wel een hele mooie naam! Ga deze zeker op me lijstje zetten!
Dankje sallie! Ik wil eerst op zoek naar namen zonder dj zeg maar want als je bijv. Gelani en Jill das beetje te DJ.. Snappie maar als dat echt de naam is straks en die begint zo dan is dat nou eenmaal zo