Jules voor een meisje

Discussie in 'Babynamen' gestart door Sterrexxxx, 25 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twinkeltjes

Twinkeltjes Niet meer actief

Ik zou het eerder uitspreken als Zjuul, verder vind ik het ook meer iets voor een jongen. Misschien Julene/Julin?

2. aimee83

aimee83 Niet meer actief

Erg leuke uitspraak djoels! Sjuul vind ik niets.
    Schrijfwijze jules zou ik ook niet snel doen.maar ik weet ook niet zo goed hoe dan wel.
    Maar de naam vind ik super!

3. Harpa

Harpa Actief lid

2 jul 2012
    494
    6
    18
    NULL
    NULL
    Mooi, ik vind het een stoere naam voor een meid, voor een jongen vind ik de naam dan weer erg soft.

4. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Jules vind ik echt een jongensnaam, en zou het ook niet uitspreken als djoels.
    Vind de uitspraak wel leuk voor een meisje, maar zou dan Jools oid schrijven.

5. Sterrexxxx

19 apr 2014
    11
    0
    1
    NULL
    NULL
    Jools vind ik niet mooi geschreven. Ik zou liever een paar keer uitleggen hoe je het uitspreekt (engelse uitspraak).

6. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.225
    1.294
    113
    Centrum Belgiƫ
    Onze jongste heet Juliette, maar soms zeggen we ook Jules op z'n Frans (of Julleke) tegen haar.
    Qua naam vind ik Jules (hoe dan ook geschreven) een leuke naam, maar de schrijfwijze weet ik niet zo...

7. Yc86

Yc86 Actief lid

15 jul 2012
    295
    0
    16
    Zuid-Holland
    Geweldige naam! maar denk wel geschreven als Jools, puur omdat mensen dan sneller doorhebben dat het om een meid gaat.

8. Azrit

Azrit Actief lid

24 nov 2011
    450
    23
    18
    NULL
    NULL
    Mooi hoor, in Engelstalige landen komt het vaker voor bij meisjes. Ik zou kiezen voor de schrijfwijze Jules.

Deel Deze Pagina