Na lang zoeken en denken, hebben we (zoals het nu lijkt) 3 favoriete jongensnamen. Ben benieuwd naar jullie mening
Ik zou voor Linc gaan in dit geval. Vind namelijk de andere 2 namen helemaal niet mooi Dus vandaar Linc!
Ik heb voor Senno gekozen. Bij Jaylen moet ik teveel aan 'gevangen zetten' denken en Linc ziet er leuk uit als je het opschrijft, maar dadelijk moet hij wel zeggen: "Ik ben Linc", dan krijg je toch al snel opmerkingen als: "Oh, ben je altijd boos?", "Hahaha, de missing link zeker?", dat soort ongein.
ik heb linc gekozen! puur omdat dat een naam is die je niet vaak hoort, en ik aparte namen persoonlijk erg leuk vind!
ik heb voor jaylen gekozen linc en senno vind ik niet leuk sorry ind linc moest gelijk aan linke loetje denken
Linc als verkorting van Lincoln? Vind het in het Nederlands niet zo leuk, klinkt toch als link. 'Ik ben link, pas maar op' Jaylen vind ik te engels en klinken als een bedachte naam. En zoals eerder gezegd doet het denken aan gevangen zetten. Senno vind ik ook niet mooi, maar wel het leukst van deze 3.
Het begint al lekker op te schieten met stemmen. Jaylen blijft ook bij ons op dit moment favoriet. Het is ook lekker af te korten naar Jay... alleen ben ik dan wel bang dat dat snel in combinatie zal gaan met Jay en gay... of moet ik daar niet zo bang voor zijn?