Ik vind het eigenlijk allebei niet zo mooi. Jayden vind ik veeeels te Engels, dus als ik toch moet kiezen zou ik voor Juliën gaan. (Vind Julian zelf wel weer mooi )
ik ken niemand die zo heet,maar misschien komt jayden meer voor in de grote stad? hier in ieder geval niet.
los van het feit dat jayden (te) hoog in alle top- zoveel- lijsten staat, hoor je het juist veel. kijk maar in de krant. en in de grote stad weet ik niet, daar ben ik juist uit weg verhuisd! tuurlijk is het persoonlijk. jayden is amerikaans (en daar heb je lovers en haters voor) en jullien is frans. tja, doen wat je zelf het mooist vindt.. volg je gevoel.. niet onze mening succes!
ja dat vind ik ook,gewoon doen wat je het leukste vind. ieder heeft zijn eigen smaak. tja en jayden staat inderdaad in de top 20 sowieso dacht ik. maar dat zou voor mij geen reden zijn om het niet te doen..want hoe vaak kom je een bepaalde naam nu tegen in je eigen omgeving? ik ken 2 mensen met dezelfde naam.dus dat valt mee.
Heel erg bedankt voor jullie reacties! Wij zijn nog steeds wel een beetje in twijfel, maar ik denk dat we gewoon even afwachten wat we voelen en denken als de baby geboren is en dan een keuze maken! En miss komt er wel gewoon een meisje uit haha! Dan is het iig heel makkelijk! Vind het iig wel heel leuk dat jullie zo meedenken!
volg je gevoel! maar Jaydens zijn er al een heeeeeleboel! Julien vind ik een aparte en leuke naam! Heel veel succes met jullie beslissing he! het blijft moeilijk!
nou hier niet hoor,tenminste als ik ze hoor dan zijn er niet meerdere in mn omgeving die zo heten,en dat terwijl ik toch best veel mensen ken. maar zoals ik al zei,in de big city hoor je het vaker denk ik dan in een dorp of kleine stad
Jayden vind ik ook erg Amerikaans en je hoort het zo vaak, ik vind Juliën of Julian wel hele leuke namen!
Ik zou net als Moaatje er Julian van maken. Dat staat mooier bij Sem. Maar als ik echt moet kiezen tussen Jayden & Juliën. Dan voor Jayden, dat staat mooier bij sem. Alleen dat hoor je de laatste tijd wel vaker, maar dat is met Sem ook zo dus ik denk niet dat dat veel uitmaakt.
Vind beide namen mooi, maar vind Jayden wel mooier! Hier komt die ook niet heel vaak voor, ken 1 kindje die zo heet...
He dames! Bedankt voor al jullie berichtjes. Ik wou jullie even laten weten dat ik op 30 juni bevallen ben... van een meisje! Ze heet Jada. We hebben dus niet hoeven kiezen tussen Juliën of Jayden.