@ Gulay: dat lees ik hier vaker, ik zu er ook niet tegen kunnen. Daarom is Iman hier gelijk in het eigen bed gegaan. 1 nacht in het ZH sliep ze bij mij en toen werd ik ook van elk geluidje wakker!
Jij bept wat af he lieverd, heerlijk voor je dat je zo lekker gereden heb op jesly ik wil snel ook weer eens rijden. lekker samen rijden is ook weer eens leuk, maar dan wordt het ruzie maken over wie er op jes gaat haha........ Dikke kus
ik wil dat ook eens proberen ja..maar mijn man wilt dat ze bij ons slaapt.. ze wordt ook nog zoveel wakker maar ga het maybe vandaag proberen.. maar dan ben ik weer bang dat ze stikt ofzo weetje...*zucht*
Sorry..... hier ben ik weer. Tjonge wat gaan die berichten toch hard hier...gezellig hoor! Was gisteren niet op internet want had veel te regelen. We hebben gisteren een 70' en 80' feest gegeven! Was echt heel gaaf! @ Gerdien: Ik laat Sarah nu nog geen 2 uur achter elkaar op hoor, dan gaat ze inderdaad huilen en hangen. Bij haar betekent dat dat ze moe is. Ik leg haar meestal een uur, anderhalf na het voeden op bed. Dan speelt ze eerst, dan huilt ze vaak wel, maar valt vanzelf in slaap. Is bij ieder kind weer anders natuurlijk. @ Gulay: Bij Sarah duurde het ook wel even hoor. De eerste weken kon ik haar echt niet wakker op bed leggen want dan schreeuwde ze moord en brand. Maar ik heb stug volgehouden en nu gaat t goed. @ Linda: Ik kan niet naar de meeting komen. Zo. Nu ga ik eerst eten. Heb honger! Liefs, Lilith
Nou had ik het zelf al gevonden in de tussentijd, maar bedankt hoor lieverd, als ik het nog terug wil lezen dan gebruik ik je linkje (moet ik niet weer op zoek moeten naar deze pagina eerst ) Ik heb geen definitieve datum kunnen vinden, of is die er nog niet?
Ohw hahaha ik was ook gaan zoeken voor je Nee ergens in December of begin Januari omdat het bij de vader van Cristel thuis is en Cristel komt een maand naar NL dan. Dus datum is er nog niet
Ja een snurkende man dat ken ik , maar die geef ik gewoon een tik, hij wordtr daar niet eens wakker van maar draait zich wel om zodat het weer een tijdje beter gaat. Toen Kylian er nog niet was deed ik gewoon oordoppen in maar dat durf ik nu niet meer want dan ben ik bang dat ik de kleine ook niet hoor. Gulay, je kindje zal heus niet zomaar stikken hoor omdat het nu in haar eigen kamer slaapt, ze hoeft tenslotte niet in een ander bedje het bedje staat dan alleen in haar eigen kamer. En als je man het echt niet wil dan doe jij toch een paar oordoppen in, verplaats het bedje naar jou kant en laat meneer zich lekker redden met zijn dochter Groetjes Anita
Voor de anderen onder ons, ik heb eergisteren voor het eerst weer paardgereden , ik was met 5 maanden zwangerschap gestopt, dus dat is lang geleden. Het was HEERLIJK, ik heb lekker een potje gescheurd door het bos Bren, ik kan niet wachten tot we samen gaan... dus we moeten de kleintjes maar eens onder gaan brengen ergens, ga ik wel op Whis
Ik ben gestopt toen ik 11 weken zwanger was, omdat ik te lage bloeddruk had... Na de nacontrole bij de gyn ben ik gelijk weer gaan rijden
Ow dus ik had de datum nog niet gemist, die is er gewoon nog niet... nou goed, ik zal het in de gaten houden Gezellie
Goedemiddag allemaal! En wat een geklep hier, dat klopt als een bus! Maar ik vind het net als iedereen super gezellie! @Saona; wat grappig zeg, dat je ook het Nijntje Mobile hebt! Ik ben er, net als Tijmen, helemaal verzot op @Saraah; he bah, wat rot dat je je niet lekker in je vel voelt! En net als wat de anderen zeggen, als je echt last blijft houden, gewoon je ha bellen hoor! Wie weet heeft hij goede tips! Ik ben ook blij dat Tijmen al heel wat weekjes in zijn bedje slaapt, anders zou ik ook van elk kreuntje wakker worden. Tijmen had wel weer een maf patroon vannacht. Hij heeft gisteravond om 7 uur de fles gehad en we hebben hem om 11 uur maar niet gewekt...met als gevolg dat ie om 2 uur kwam en om 5 uur vannacht en toen weer om half 10. Dus misschien toch maar weer wekken, anders moeten we er straks weer 2 keer uit ipv 1 keer 's nachts! Op dit moment zitten we wat te wachten totdat het mannetje komt voor het eten, want daarna kunnen we pas naar de Prenatal. Zo tegen een voeding aanzitten lijkt mij niet verstandig, dus we wachten maar... Trouwens, hebben jullie dat ook, dat je regelmatig een mondje terug krijgt na de voeding? Heb ik Tijmen net een schoon shirt aangedaan, kan ik na de voeding alweer een schone doen, ondanks een slabbetje/hydrofiel luier tegen het morsen...
Wat een gemis zeg! Ik ben gestopt omdat Joey aan het klotsen was in mijn buik, en omdat ik de laatste keer dat ik opstapte mijn rijbroek scheurde ... Ik heb het zo gemist, het was heerlijk! Ik helemaal alleen met mijn paardje, we hebben lange stukken gedraafd en zijn ook nog lekker een stukje vol gas gegaan. Ze vind het zelf ook gezellig, oortjes naar voren, helemaal tevreden!
Ik ben eens benieuwd; mijn paard gaat vanmiddag verhuizen Ben aan het wachten totdat Iman wakker wordt en dan gaan we...
Kylian geeft ook wel eens een mondje terug, ach dat hoort erbij. Kwamen er trouwens net achter dat ik niet de enige moeder hier ben, kijk maar even in mijn album, heb er ook nog een nieuwe van Kylian in gezet. Groetjes Anita
Ja heeft Joey ook, ik heb wel eens gelezen of gehoord (weet het niet meer) dat baby's vaak net iets meer drinken dan ze eigenlijk aankunnen. Joey geeft de laatste tijd meer terug dan anders, na elke voeding, dat deed hij eerst nooit. Soms als ik hem uit zijn bedje haal omdat hij huilt om eten, geeft hij nog een mondje van de vorige voeding, zit er blijkbaar toch nog wat in zijn maagje, hoe kan hij dan alweer willen eten vraag ik me dan af. Hij is gewoon een vreetzakje
Ow spannend zeg, leuk altijd om naar een nieuwe stal te gaan vind ik... Maar je kan niet aan de gang blijven, dus ze moeten op een gegeven moment toch ergens blijven. Ach de mijne staan goed waar ze nu staan. Beter hebben ze nog niet gestaan denk ik. Ben benieuwd hoe je paardje het vind! Wat ist voor een eigenlijk?
Ja hoor Iman geeft ook een mondje terug! Ik kan haar wel 3 x per dag een schoon truitje aandoen pfff Ja maar waar hij nu heen gaat kost het maar 75 euro per maand en staat hij in de zomer dag en nacht buiten Nu betalen we 220 euro per maand, dus reken uit je winst. Het is een draver, hij was helemaal onderkomen toen ik hem tegenkwam en ik heb hem erboven op geholpen.
Aaaaaaaahhhhhhhhhhh wat lief! Zijn het muisjes of ratjes? Dat kan ik niet zo goed zien zo op de foto!
Ja ik ben jaloers op je, daar hadden we het al eens over gehad. Ik zou ook wel 75 euro per maand willen betalen aan stalling voor mijn meiden. Ik betaal 200 euro per paard per maand, en dat is al goedkoop Ben benieuwd hoe hij het vind!
Hey, wat leuk pluk, die foto van Kylian. Enne...zijn dat muisjes in dat nestje? Oh, dus ik ben niet de enige die de hele dag schonen kleren zit aan te slepen...haha Wat leuk zeg, allemaal paardrijdende dames! Ik heb vroeger 5 jaar aan paardrijden gedaan, was er helemaal verzot op. Had helaas geen eigen paard, maar we mochten de paarden in de manege verzorgen en daarnaast lessen volgen. Vooral galopperen vind ik geweldig!