Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Nee ik snap dat ze niet zomaar stikt..maar ik word bijv als ze naast me ligt steeds wakker en kijk ik of ze nog ademt hehe..of dat ze niet omgedraaid is of whatever..
    Ze slaapt wel in een ander bedje trouwens..ze slaapt in haar box naast ons..wel een ander soort box als de nederlandse boxen hoor..heeft meer wat weg van een campingbedje..maar dan in box stijl. :)

Ik denk toch dat ik het vannacht ga proberen..en dan haar en onze deur open..ze slaapt toch in de slaapkamer naast ons..als ze echt huilt hoor ik haar wel..

Sarah..hoe heb je stug volgehouden dan? haar gewoon in bed leggen en laten huilen ofzo? Of wel weer terug pakken zodra ze begon te huilen?
    Sowiezo geef ik natuurlijk borstvoeding dus ze valt meestal tijdens de borstvoeding in slaapt..daarna leg ik haar op mijn buik zodat ze nog even boertjes enzo kan laten..en daar valt ze meestal echt in slaap..en dan in haar bedje..

2. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hallo!

zo hallo! ben een ochtend niet on line geweest en moet meteen 3 pagina`s bij lezen hi hi :)

Sarah, balen joh dat je je zo ro voelt! ik zou inderdaad ook ff naar de ha bellen! en je weet t ... je kan hier altijd je hart luchten! gaat ie wel een beetje met lijnen? want vaak voel je je daardoor ook wat slap en niet lekker...

Evi geeft ook vaak een mondje voeding terug! ik verschoon haar ook 4x per dag....
    ze ligt al vanf 11:00 te slapen..... heb ondertussen m hele benedenverdieping gepoetst.... lekker schoon! nu verveel ik me en wacht tot ze wakker wordt :rolleyes: dan ga ik boodschapjes doen....

hans is weeeer eens de hele dag weg... vanmorgen om 07:00 vertrokken om parket te leggen bij een vriend en vanmiddag voetballen! hij belde net om te zeggen dat t is afgelast omdat een jongen uit t andere team iets heeft gebroken.... vorig jaar belde hij ook een keer op en toen had hij zn been gebroken.... hij zat van voet tot heup in t gips.... mijn god wat was dat een hel! een vent die niets kan 4 weken in bed beneden! ik heb al gezegd... nog een keer iets breken met die stomme sport, dan ga je maar 4 weken bij je moeder wonen!

fijne middag allemaal! t is weer mooi weer gelukkig!
    x

3. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    paardrijden..*zucht*

Ik ben gekkkkk op paarden..
    Heb vanaf mijn vijfde jaar paardgereden..was er helemaal gek op..op een gegeven moment zijn we verhuist en had ik het niet meer naar mijn zin om mijn manege..en ik durfde niet naar een andere manage, je hebt altijd van die groepjes op maneges..van die afkat dames..en ik ben niet zo'n groepjes mens..nooit meer gedurfd dus..maar oh wat zou ik graag weer willen paardrijden..
    Ik was best goed..en wist er alles vanaf..maar volgens mij ben ik alles vergeten..hehe..ik zou niet eens meer de 'hulpen' weten volgens mij..

Ben nog steeds gek op paarden..en zou zo graag weer eens willen rijden..heerlijk lekker buiten..ben ook nooit een manege (rondjes rijden) persoon geweest..zo saai..
    in der tijd mocht ik een paard van mijn ouders maar moest ik wel wedstrijden gaan rijden..maar ik haat wedstrijden..die zenuwen iellgg kan daar absoluut niet tegen..

4. Isis

Isis Lid

26 sep 2006
    24
    0
    0
    Bloemist
    Almere
    Jaaaahhh, paardrijden is geweldig, ik vond het ook weer zo fijn om te rijden.

Ja aniet dat is goed ik ken whis nog niet zo goed om al op haar naar buiten te gaan, we moeten snel eens gaan op een woensdag ok.

liefs

5. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Mijn schoonouders zijn weg..we hebben het rijk weer voor ons alleen :)
    Het enige irritante is dat we niet meer naar buiten kunnen om te wandelen...mijn man wilt nog niet dat Eslem naar buiten gaat (pff dan wordt ze ziek :S) en we hebben ook geen kinderwagen of buikdrager ofzo..dus het kan ook nog niet..

Eslem heeft vandaag super lang geslapen heerlijk masAllah.....maar ze is daarna van half 7 tot ong 9 uur wakker geweest..maar ze ligt nu eindelijk weer te slapen..in haar eigen bedje..ze zal, als ze doorslaapt, zo rond 12 uur weer wakker worden..maar even kijken..ik wil haar in haar eigen slaapkamertje laten slapen maar op de een of andere manier durf ik het niet aan..ik kan niet elke seconde naar haar kijken en ik ben bang dat ze onder het dekentje terecht komt ofzo..weet ik veel..het slaat eigenlijk nergens op..want overdag ben ik ook niet de hele dag bij haar als ze daar slaapt..het is het idee denk ik..ik zie wel even..want wil eigenlijk ook wel een beetje nachtrust..en als ze echt heel erg gaat huilen dan leg ik haar gewoon weer naast ons..
    Het punt is dat het bedje zo groot is..dat ik haar niet helemaal tegen de onderkant heb gelegd zeg maar..dan moet ik namelijk de gehele deken onder het matrasje proppen :S maar ik denk dat als ik haar vannacht in haar eigen bed laat slapen dat ik dat maar wel doe..dat ze echt met haar voetjes tegen het voeteind ligt..

Nouja..weer een heel verhaal hehe..

Het is stil op internet zeg..niemand online..niemand op het forum...mijn man is voetbal aan het kijken..we gaan straks filmpje kijken insallah..
    Heb eigenlijk super hoofdpijn en wil slapen maarja..

6. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hey Gulay, ik ben ook ff online :)

Maar je kleintje wordt echt niet ziek hoor, als je naar buiten gaat. Gewoon goed aankleden (1 laagje extra dan je zelf draagt) en de kleine heeft het prima! Maarre...gaan jullie nog een kinderwagen aanschaffen? Dan kun je lekker gaan wandelen joh! Ook goed voor je eigen beweging trouwens ;)

Wij wandelen bijna elke dag, soms om de dag, afhankelijk van het weer. En Tijmen vindt het prima. En wat frisse lucht is ook goed, ook prima voor de weerstand!

Ik moet Tijmen vanavond nog in bad doen...maar hij slaapt nu nog. Dus moet ff geduld hebben, dan maar wat later in badje ;)

XX

7. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hello hello...

Gulay ik moet ook de hele deken onder de matras stoppen... Nu wat minder, maar Iman was echt een mini-baby in het begin, de deken lag onder de matras bijna tot aan het hoofdeinde!
    Gewoon doen hoor meid, je moet alleen opletten dat het matras wel nog recht en plat ligt :) en zo kan je meisje echt niet onder de deken terecht komen!

Ik was net bij mijn schoonmoeder gaan eten, maar er waren heel veel mensen en Iman kan echt niet tegen die drukte en ze was dus ook de hele tijd aan het huilen.
    Om kwart over 8 ben ik dus ook naar huis gegaan en merkte ik wel aan mijn man dat hij er geirriteerd om was (zijn idee: "zo is onze cultuur, daar moet ze maar aan wennen :("), maar ik doe toch wat ik het beste vind voor mijn kind. Thuis aangekomen kwam ze helemaal tot rust en moest ze ook weer lachen en heb ik haar n flesje gegeven en nu ligt ze in bed, nog nooit zo vroeg!

De verhuizing van mijn paard is goed gegaan!
    Hij rende heel blij de wei op, de kennismaking met 1 van de andere paarden was een beetje moeizaam, maar erna stonden ze naast elkaar te grazen!
    Pfff toch fijn, je weet nooit hoe het gaat!
    Ik weet zeker dat dit echt veel beter voor hem is, omdat hij nu lekker dag en nacht buiten kan!

Wat gaan jullie morgen doen?
    Iman en ik hebben morgen pyama-dag, daar hebben we allebei wel behoefte aan :D

xxxxx

8. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    we hebben een buggy die helemaal kan liggen zeg maar...miskoop laten we het zo zeggen..gekocht zonder enkel verstand te hebben van wat ik kocht..en die man beweerde dat ze er meteen in kon..wist ik veel :)
    Later las ik op de papieren dat het pas vanaf 6 maanden kan (jaa duh het is een buggy..maar goed herhaling: wist ik veel :p)

Ik wil wel een buikdrager gaan kopen..dan kan ze daar gewoon in en kunnen we overal met haar heen..maar dan moet wel mijn man haar dragen..en ik weet niet of ze het zo lang bij mijn man uithoudt :)

Maar ik wil eeecht wandelen..vind dat zo lekker..

Zodra Eslem wakker wordt zal ik het bedje even regelen..dat ze dus echt tegen het voeteind ligt..dan ben ik wellicht ook wat geruster..

Trouwens..ze draait zelf haar hoofdje..ze ligt nu op haar rug steeds..en als ik het hoofdje naar rechts (bijv.) leg..dan ligt het soms een uurtje later naar links :)
    Maar geod zie nog geen tekens van een plat hoofdje ofzo :)

9. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    @Gulay: Met dat 'stug volhouden' bedoelde ik dit: Na de voeding even bij me houden of in de box (maar toen Sarah nog kleiner was, kon ik haar amper wegleggen). Maximaal drie kwartier en dan legde ik haar in bed. Daar was het natuurlijk huilen, maar ik haalde haar er niet meteen uit maar liet haar even huilen. Ik stelde voor mezelf een grens van 10 minuten en als ze dan door bleef huilen haalde ik haar er weer uit. Maar de volgende voeding probeerde ik het weer op dezelfde manier en zo is ze toch gewend geraakt.

Nu huilt ze dus ook nog wel eens als ze naar bed gaat, maar dan valt ze binnen 10 minuten in slaap.

10. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Wat ik hierboven schreef heb ik trouwens van een A4-tje dat ik van de wijkverpleegster kreeg. Dat heet 'Regelmaat, voorspelbaarheid en prikkelreductie.' Als iemand het interessant vind wil ik het best overtypen hoor!

11. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik begrijp precies wat je bedoelt met de 'groepjes' op maneges. Is altijd al zo geweest. Ik kan me voorstellen dat dat sommige mensen tegenhoudt, maar eigenlijk is dat ook belachelijk. Ik ben er niet gauw ergens van onder de indruk wat dat betreft, dus ik heb er geen last van. Als kind wel gehad, maar dat is toen ik wat ouder werd wel gauw overgegaan :D . Eenmaal paardgereden en je verleerd het niet meer hoor Gulay! Je zal wel even in moeten komen, maar je zult zien, als het zover is dat je weer op een paard zit komt het allemaal weer terug! Mocht je eens in de buurt van Almere zijn... dan ben je iig welkom, ik heb er 2 ;)

Ja gaan we doen! Deze woensdag?! :D

Lise ik wandel ook vrijwel elke dag met Joey in de wagen! Hij ligt lekker te slapen of naar de bomen boven hem te kijken en hij krijgt gelijk lekker frisse lucht! Ik doe bijna 1,5 uur over het rondje dat ik loop, en ik neem mijn hond lekker mee. Ik moet een beetje goedmaken met hem dat hij zijn aandacht nu ook al met Joey moet delen, en dat ik tijdens mijn zwangerschap niet veel met hem gelopen heb. Ik hoop er zelf weer een paar kilootjes mee te verliezen :rolleyes:

Dat is fijn zeg!

Ik heb die van mij een paar dagen geleden binnen gekregen. Wij zijn vandaag hier in Vlissingen de stad in gegaan ermee en het was een groot succes! Best zwaar, maar niet zo zwaar als dat je hem moet dragen ;)!

Wij hebben vandaag bij een fotograaf hier foto's van Joey laten maken! Ik kan hier op de computer bij mijn schoonouders de foto's niet verkleinen, dus ik kan ze nog niet in mijn album zetten :( . Doe ik wel als ik thuis ben :D

12. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Lijkt me interessant... maar ik wil het je niet aandoen het over te typen :confused:

13. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Ach... je moet wat doen in je verlof :)

14. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    zo ben ik ook weer..

over het terug geven van melk heb ik hier geen last van.. misschien ligt het ook aan bv geen idee maar dat cailynn moest over geven is maar 2 keer gebeurd.. en dat as omdat ze te snel had gedronken..

nou saraah ik hoop dat het snelbeter met je gaat.. maar meis na een paar maadn ben je vast weer de oude.. ik snap best dat je je minder aantrekkelijk voelt dat hebben de meeste waarschijnlijk hier.. ik in ieder geval ook welles.. want mn buik is nog steeds niet echt strak.. ik bedoel het vel.. als ik zit heb ik ook veel los vel.. maarja dat wordt denk ik wel weer beter hoop ik...

nou gister moest ik prikjes halen voor de immigratie hier en ben dus strintziek geweest gister avond.. nu nog steeds niet echt lekker... maarja.. gister moest ik dus een medical exam.. voor immigratie hier.. nou ik moest dus 30 min cailynn bij mn man laten in de wachtkamer.. en huilen dat ze deed.. ik voelde me zo ongemakkelijjk en was blij dat ik dr weer vast kon houden.. en zij ook.. nu wil ze de hele tij dbij mij hangen... ze sliep net ging naar de wc.. begom ze te huilen net ofze weet dat ik er niet ben.. maarja.. mamas kindje dus..

ik weet nu trouwens hoe die kleintjes zich voelen wanneer ze prikje hebben gehad.. heel erg beroerd..

nog plannen?

15. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    pff Eslem net de borst gegeven..lag te slapen op mijn borst..heb haar in bed gelegd..maar oogjes weer helemaal open..en ze ligt geluidjes te maken..ik wacht maar tot ze echt slaapt ik ga het mezelf niet aandoen om nu in bed te gaan liggen..net in slaap te vallen en dan begint zij weer te huilen..dan maar helemaal niet slapen hoor..weet het ook niet meer..ik ben echt kapot maarja..

16. sweetangel100

Goodmurning!

Iman heeft geslapen van 21 uur tot 6 uur en daarna weer terug naar bed en nu is het 8:40 uur en ze ligt er nog in, maar hoor wel dat ze wakker aan het worden is!
    Dus een heerlijk nachtje :D

Gulay hoe is het nog gegaan vannacht?

Cristel, het ligt ook aan wat je voor vloeistof ingespoten krijgt hoe beroerd je je voelt na een inenting!
    Hoezo moet jij die spuiten? Omdat je vanuit NL daar bent gaan wonen of wat?

xxx

17. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    regelrechte hel!
    Ze heeft niet geslapen..in bed lag ze te kreunen en te steunen..ook al deed ik alle deuren dicht hoorde het nog steeds..ze draaide zich helemaal dwars in bed..en daarna begon ze steeds te huilen..heb alleen vannochtend 2 uur kunnen slapen omdat mijn man haar bij zich hield..
    Als dit zo doorgaat ga ik echt kapot van de moeheid..snap er ook geen hol van overdag slaapt ze wel..en snachts vertikt ze het in haar eigen bed te slapen...
    IK geef haar de borst..dan valt ze in slaap..en zodra ze in bed ligt..begint ze dus zo te kreunen enzo..pff weet niet awt ik moet doen hoor..
    Heb ahar steeds pas opgepakt als ze huilde..maarja je weet toch dat ze gaat huilen dus slapen kun je niet..

18. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    goedemorgen...

nou noa wilde gister haar laatste flesje niet.. en dat heeft gevolgen.. ze kwam al om 5 uur... en wilde niet meer verder slapen.... ik heb haar gewoon in dr bedje gelegd en ben verder gaan slapen.. noa is al die tijd wakker gebleven tot 8 uur..werd het haar toch teveel... nu ligt ze natuurlijk te slapen...

tis echt pisweer vandaag..
    en ik heb helemaal geen zin om vanavond te koken....ben namelijk stront verkouden..en voel me helemaal niet lekker.. heb ook nu al honger en ik moet nog 9 uur....naja misschien kunnen we bij mn schoonouders eten :p

ik heb trouwens die foto vervangen waar noa haar hoofdje omhoog doet... met een foto waar je haar gezichtje wel kan zien.

p.s. ik vind t zo vreemd dat noa nu 2 maanden oud is... ze zou nu eigenlijk 2 maanden en een dag moeten zijn... naja ik zie wel hoe dat gaat als het 31 okt is... anders zit er een fout in de banner..

19. sweetangel100

20. sweetangel100

Ik heb Iman opgegeven voor volgende maand :)
    Wel allemaal stemmen he :D

Gulay, wat sh*t dat het zo slecht gegaan is :(
    Tsja meid ik weet ook niet hoe je het nu moet doen... In elk geval proberen vol te houden, er komt een dag en dan gaat het beter!

Iman heeft net n flesje gehad, ze heeft er net 60cc uit gedronken :)
    Nu ligt ze in bed, volgens mij was ze doodmoe.
    Ik zet nog wat nieuwe foto's in mijn album!

Liefs

Deel Deze Pagina