Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hanan.. ze hebben mij hier bij de dokter al wel voor gewaarschuwd dat schijnt zo te zijn... en moet zeggen hier is het prijs..... ze schijnen dat te voelen namelijk...

maar ja kan er toch niks aan doen...

sommige willen juist veel aandacghgt van de moeder andere willen juist even niet bij moeders zijn...

het is ook niet echt jaloezi emaar weet even niet ho eik het moet uitdrukken

2. Niet meer actief

Als het niet kan of als jullie het niet willen moeten jullie het gewoon zeggen hoor..het is jullie meeting ;)
    Dan houden Miran en ik onze eigen juni mama's meeting wel hihi ;)

3. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Sonnie@ het gaat niet over het niet willen, het is aan Jenny die meeting is bij haar. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd :D

4. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Hoi Jenny,

Sem krijgt hem 8 februari.

We zijn in Rotterdam geweest bij het sophia kinderziekenhuis, dat is voor ons het dicht bijzijnde ;)
    Naast het ziekenhuis zit een bedrijfje die de helmen maakt en daar gaan we de 8e langs en voor controle ed moeten we daar ook langs.

Spannend he Jenny, hoe sta jij er achter?

Ik vond het eerst heel erg moeilijk, maar nu heb ik er vrede mee. Ook met het idee als hij wat ouder is, dat hij dan niet gepest word op school en zo.

Ik kon ook haast niet kiezen welke, dus ik heb mijn man eigelijk laten kiezen :D Kan ik hem de schuld geven als het niks is :D hahaha

5. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    morning,

mmm Cristel wat zielig voor Cailynn! wil ze dan de hele tijd bij je zitten?
    aaaaah schaapie!

T wordt denk ik erg druk bij Jenny in dr huissie! ik vind het echt super tof dat er opeens zo`n opkomst is maar misschien kunnen we toch kijken naar een restaurant of id waar het rustig is en waar we kunnen meeten? want ik kan me ook voorstellen dat het gekkenwerk is om met zoveel beebs kinderwagens/ maxicosies ets in het huis van Jenny te bivakkeren! ....... wat denken jullie? Jenny?
    we hebben nu een datum 25 februari staat vast!

bij ons is dat grote clubhuis wat ik heb verteld. ik ga vanmiddag naar de overbuurman om te kijken of het een optie is en wat het kost om dat af te huren?! oke? kijk m ff lief aan ha ha ha! daar kun je wel met 15 man in! hi hi en er is ook heeeel veel buitenruimte om te wandelen en de kleintjes zo in slaap te wiegen :)

Ik bedoelde er niets mee hoor Annemarie dat de honden in de stal slapen.... ik vind dat niet meer dan logisch als je op een boerderij woont! ze liggen toch lekker warm in de stro! maar ik bedacht me toen je dat schreef dat je wel eens op de boerderie kon wonen vandaar! ik kom echt uit de stad he dus voor mij is dat nog steeds bijzonder ;) ;) wij zien hier niet zo vaak een boerderij.... ha ha ha

Iedereen is hier verkouden en heeft snotties!

x

6. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Goed plan Mad!
    Kijk hem eens lief aan hihi
    En nu wel echt vragen he :) ;)

Beterschap voor jullie allemaal, snotterneusjes ;)

Ik las in de krant dat er bij jou in de stad een 90jarige vrouw overvallen is door 3 jonge knapen... Erg he? :(

7. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    ja lin ik ga het echt doen :D :D :D
    t komt ook een beetje omdat die vent een onwijze EIKEL is! ik ken iedereen in de straat maar uitgerekend hij gaat over het beheer van de speeltuin/ clubhuis :x maar ik zet m beste beent voor!

xxx

8. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    jeetje Lin lees jij de krant :( :)

grapje!

maar t wordt steeds gekker he!? dat ze 3 gasten nodig hebben om 1 vrouw te beroven is ook uber triest!

9. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.276
    4.508
    113
    Het schijnt dat 7-up met een bolletje citroenijs hier ook goed tegen helpt, of het echt zo is weet ik niet maar het is wel erg lekker :)

De tuintafel krijgen wij helaas niet vergoed, maar de reden is wel erg vreemd hoor.
    De tuintafel is meeverzekerd met de inboedel, dus je zou toch zeggen dat je het dan ook kunt verhalen op de verzekering.
    Nou nee dus want de tuintafel had binnen moeten staan :rolleyes:
    Dus nog verteld dat wij dus klein wonen en geen ruimte hebben om de tuintafel binnen neer te zetten en dat zoiets niets voor niets een tuintafel heet. Maar helaas pinutbutter, we hadden het binnen moeten zetten en als het dan kapot was gegaan hadden we het vergoed gekregen.
    Goed weten we dat voor de volgende keer dan kunnen we de tuintafel boven op de eettafel parkeren, of op de salontafel, misschien kunnen we het omtoveren tot een nachtkastje of een commode of als een werkbank gebruiken, moeten we alleen de fietsen erboven op zetten want anders past het niet in ons iniminischuurtje. GRRRRRRRR, goed zit niets anders op, een glasplaat zit niet in ons budget dus dan maken we er maar een plank in.

Groetjes Anita

10. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.276
    4.508
    113
    Dat is dus het probleem, Kylian krijst de hele keet bij elkaar als ik hem zo op de grond leg, dus leg ik hem op een kleed op het randje in de hoop dat hij er perongeluk af rolt en dan dus niet gaat krijzen. ;)

Groetjes Anita

11. sweetangel100

Ok Mad, ik denk aan je hihi
    Zet je beste beentje voor hihihi :)
    En ja TUURLIJK lees ik de krant hahaha kom ik dan over als zo'n dombo? :( ;) hihi

12. TellMe

TellMe Niet meer actief

Als jullie een andere grotere ruimte hebben om te meeten wil ik ook welkomen :) Als het mag natuurlijk...
    Ik ben ook een juni mama :)
    Als er geen huisdieren zijn kan ik, anders loop ik na 10 minuten te niesen, hihi

13. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Mad@ misschien is het idd een goed idee om ergens anders te meeten. De opkomst wordt steeds groter.

14. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Goedemiddag,

Vandaag krijgt Yassir hoog bezoek hahahah, me zwager en me zusje gaan oppassen op het kindje van een van hun vrienden. Het is jongetje en hij 2 wkn jonger als Yassir. Zij komen met het kindje bij ons thuis. Ik vind het erg leuk. Ik ben benieuwd hoe Yassir gaat reageren op een andere beeb :) . Ik zal fotos maken van de beebs.

Vandaag naar Potrait place fotos van Yassir zijn klaar. Ik krijg er 1 gratis, hele pakket fotos kost € 180 :confused: . Ik weet zeker dat ik fotos erbij zal kopen, ik kan het echt niet laten hoor.

Groetjes

ps Mad@ laat je ons weten wat het bedrag is om het zaaltje af te huren? wellicht kan iedereen een bijdrage doen. Is wel zo eerlijk toch? ;)

15. Niet meer actief

Janelle was ook erg aanhankelijk, meteen afstraffen desnoods in de box en haar apart aandacht geven wanneer JIJ dat toelaat, dan zal dat straks als de kleine er is ook minder zijn! Juliën heeft hier helemaal geen last van echt een nuchtere jongen :) maar als de kleine er is zal het nog erger worden! dus meteen afstraffen ,,,

16. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    goede morgen

ja mad ze wil gewoon aandacht of ik moet dr aankijken of vast houden of praten tegen dr anders is het huilen. nu lig ik smiddags welles op bed tv te kijken of boek te lezen en dan ligt ze ook op bed te spelen... dan is het goed maar ze wil wel bij me zijn... constant...

jullie nog weekend plannen.. oohja en wat moet ik voorstellen bij een helmpje

17. sweetangel100

Een helmpje is gewoon een helmpje Cristel.
    Jasper en Sem moeten die op omdat hun hoofd een beetje vervormd is door een voorkeurshouding...

En Mad is het gelukt?
    Laat je ons weten wat de schade qua kosten is!

18. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh volgens mij hebben ze dat hier niet eens.. maar komt dat dan door slapen of wat?

19. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hai hai,

Jeetje we zijn idd met veel man. Het mag wel bij ons hor, maar vraag me echt af of het past. had nog niet eens aan al die kinderwagens gedacht.

Waar woon jij Madelon? Ik durf namelijk met de auto niet zo goed te rijden op plekken waar ik nooit kom. Ik verdwaal overal. Maar ja daar komt dan wel een oplossing voor.

Patricia, ik vind een helmpje niet erg. Ik ben het gewend van mn werk daar hebben veel clienten ene helm voor de epilepsie. En ik heb zoiets van alles wat bij trekt is goed. Jasper is echt best wel misvormd om het zo maar te zeggen . En kinderen pestte snel dus ik heb idd ook zoiets alles wat helpt graag. Mensen zullen wel gaan kijken, maar goed ze doen maar.

Christel, zo gauw Jasper zijn helm heeft vraag ik Linda of Madelon een foto in mijn album te zetten.

20. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Heey Jenny, mijn neefje heeft ook een helmpje gehad en ik was heel benieuwd van te voren, maar het stond m echt leuk! We moesten gewoon wennen toen ie weer af mocht. Nu heeft ie weer een mooi rond koppie. Je ziet al na een paar weken verschil!

Deel Deze Pagina