Jenny en Patricia@ jullie horen het! het is dus zeker de moeite waard! Yassir heeft bezoek gehad hihhihihihi. Hij keek met grote ogen naar Faris(dat is de hoofdgast van vandaag). Yassir wilde Faris zijn handje vast pakken en dan ook nog eens naar zijn gezichtje. Yassir was echt helemaal stil gevallen. Ik had Faris in me armen en ik ging spelen met die kleine. Yassir zat bij papa op schoot en hij wilde elke keer naar mij toe, hij deed zijn handjes omhoog en wilde dat ik hem ging tillen. Zou dit jarloezie zijn? Kan dat al in deze stadium? Ik zal eens een paar fotos plaatsen. Groetjes
hanan yassir is al groot zeg... jenny: ik zie de fotos wel verschijnen zoo vandaag mn vriendin hier geweest met dr kleine van 2... een jongetje... cailynn heeft een beetje met hem gespeeld hier... was wel leuk.. verder niet veel gedaan nou ja vanmorgen opgeruimd en schoongemaakt en moet zeggen dat voel ik nu echt wel... niet te geloven.. ik voel me weer op en top zwanger...mn buik begint nu ook iets wat uit te zetten en is al flink hard
Leuke foto's Hanan! Mad, hoe is het gegaaaaaaaan? hihi En waar koop jij die rijstwafeltjes voor Evi? Ik heb er gister in de winkel alleen gezien vanaf 12 maanden? Jenny Mad woont in Alphen aan de Rijn, maar misschien ga ik met de auto en dan kan ik je ergens ophalen bv station eindhoven... En als ik met de trein ga kunnen we misschien samen gaan?
hai Ik heb m nog niet gesproken.... ze waren er gisteren niet en gisteravond vond ik t niet zo gepast meer om te gaan! ik ga zometeen als ik onder de douche ben geweest spannend he?! vannacht Evi weer 3 keer wakker geweest! pffff wanneer gaat dit over?! het is zoooo slopend telkens! ze is ook verkouden dat speelt ook mee natuurlijk. Ja ja Cristle spannend allemaal weer hoor meid! ik vond die eerste weken echt lastig met misselijkheid en buikpijn! maar ja t hoort er allemaal bij he?! oooo ik had toen trouwens ook onwijze zere borsten... keihard en opgezet! Hanan wat een leuke foto`s zeg! Wat leuk zeg dat loopstoeltje! komt ie er ook echt mee vooruit? en wat gaaf dat je de foto`s van de foto shoot al krijgt! wel veel geld maar echt super gaaf! Lin ik koop die rijstewafeltjes bij Hoogvliet en zag ze ook bij de Etos.... ze zijn echt voor vanaf 4-6 maanden! koop wel een zakje voor je en die stuur ik wel op xxx Ja ik woon eigenlijk heel centraal voor de meeste.... in de Randstad en 4 minuten lopen vanaf het Station heel makkelijk te bereiken ook vanuit Utrecht Den bosch R`dam en A`dam... dat heb je he met de Randstad! Almere is ook een uurtje met de trein.
Hoi meiden. Sem is ook verkouden en zit in zijn fase geloof ik, heb weer een gebroken nacht gehad hoop gehuil erbij Ik keek ook in zijn mondje of ik al een tandje zag, maar nee, wel wat anders hij heeft een witte tong en ik krijg het niet weggeveegt Zal dit spruw zijn, hoe komt hij daar nou aan hij heeft er niet zo een last van heb ik het idee, hij drinkt nog gewoon en ik hoor geen klakgeluiden. Ik zelf ben ook snotverkouden, heb van de dokter codeine tabletjes gehad, maar wat word je daar duf van zeg Ik hoorde sem soms gewoon niet hihi (lekker slaapmiddeltje)
O Alphen aan de Rijn, dat is niet zo heel ver rijden voor mij! Als dat dan doorgaat zou ik wel graag willen komen samen met Sem Ik kan alleen op een maandag en donderdag, op Woensdag zit sem op de creche en ik werk op Dinsdag, Woensdag en Vrijdag. In het weekend kan ik altijd Oja en 8 februari kan ik niet omdat sem zijn helmpje krijgt aangemeten Heel erg gezellig lijkt mij, ik kijk er naar uit en het maakt niet uit of er kosten aan verbonden zijn
de meeting staat al vast op 25 februari toch ? Enne de randstad is voor mij ook makkelijker dus mischien kan ik dan ook wel komen Als jullie dat goed vinden natuurlijk ,, Kom ik samen met Juliën en gaat Janelle naar opa en oma ,, Pff k ben goed aan het bijlezen ,, weet even niet meer hoe je heet mama van Evi maar begreep dat het niet negatief bedoeld was hoor maar wilde even zeggen dat doordat ze dat van puppy af aan gewend zijn om daar te slapen het niet erg is Met Jason gaat het echt met sprongen vooruit! hij kan alweer een beetje zitten in bed ,, en mocht vanmorgen zelfs even douchen! ik ben echt opgelucht ,,
O Dat is op een zondag en dat komt nog beter uit! Ben benieuwd of het nog doorgaat in alphen aan de rijn Sem heeft volgens mij spruw, maar het gaat al wat beter. Net ergens op internet gelezen dat ze het ook door besmette voorwerpen en vieze vingers kunnen krijgen en dat is dan op de creché gebeurt! Ik heb alles van speentje, fopspenen en lepels e.d. in de magnetron sterilisator gedaan, dan is alles een beetje bacterie vrij
hier een gebroken cristel.. gisteren besloot mijn man te gaan bbq dus huis vol visite ik was echt kei moe en mn buik begon echt te krampen omdat ik al het hele huis had schoon gemaakt en de hele dag in de weer was en denk dus dat ik rust moest nemen.. nou toen iedereen eindelijk wegging nou ja de mensen die binnen zaten lag ik net 2 min in bed begon cailynn te huilen ze was ziek.. nou ja verkouden en had wat koorts... haar neus zat helemaal dicht dus kon niet ademen door dr neus.. nou luuf opgesmeert en paracetamol gegeven heeft ze bij mij gelegen maar ik moest mevrouws handje vast houden dus kon echt niet slapen rond 3 uur kon ik eindelijk slapen en nu zijn de krampen weg.. gelukkig ik voel mn buik nog wel maar niet zo erg meer... nog wat gedaan dames vandaag? wat eten jullie
Goodevening, Wat ben ik weer trots op Yassir, zijn laatste flesje was om 21.30 en meneertje sliep door tot 7.30 \/ . Ik stond helemaal versteld en maar hopen dat de komende nachten zo blijven . Ik ben dus gisteren bij Potrait place geweest en heb 3 series gekocht. Het is echt duur niet normaal! me man wilde perse alle fotos hebben. We hebben uiteindelijk 3 gekocht en volgende week ga ik de overige 2 fotos ophalen. Ik heb ze meteen ingelijst gisteren. Ze zijn heel mooi geworden. Lin@ ben je in augustus 2007 in Marrakech? Wat is het toch stil hier, echt weekend. Groetjes
dames zijn jullie er ondertussen al een beetje uit waar de meeting gehouden word? haha Ik ben vandaag met de kindjes wezen wandelen ,, even lekker eruit geweest dus ,, en dan kom je thuis en staat er een bende te wachten op je kom ik de speelkamer van Janelle in heeft ze alles op de grond gegooid moet de afwas nog in de machine zetten , wasmachine aanzetten, strijken, en de rest zie ik morgenochtend wel weer pff het huishouden ,, :s is soms geen begin en einde aan ,, (onze huishoudster is ziek) Klinkt heel verwend maar ik ben veel bezig met stallen uitmesten/ koeien melken en noem maar op! en om tijd over te houden met je kids ,, En straks lekker op de bank en vroeg naar bed ik ben weer eens doodmoe! morgen om 9.00 heb ik een gesprek op het ziekenhuis ,,
hai, we moeten nog ff in spanning af blijven wachten! Hij gaat het met de rest van het recreatie team ff overleggen! Deze week horen we meer! Jeetje Cristel da`s naar zeg! rustig aan doen maar he meid!? Hier zijn we druk aan t opruimen schoonmaken bedden verschonen etc etc. jullie kennen t wel! heb m eettafel geschilderd (zat een inkt vlek op) en nu net afgelakt! jeetje wat een drukte he?! Wat ik me afvroeg meiden; zijn jullie nu na bijna 6 maanden al jullie zwangerschaps kilo`s kwijt? ik dus niet nog steeds 5 teveel en er kan nog wel 5 af vanaf morgen ga ik samen met Hans lijnen! is makkelijker vol te houden dan alleen! we hebben vandaag al het snoep en koek in een zak gedaan voor Hans zn zus + kids en dan kan ik ook niets snaaien als ik trek heb! ben heeeel benieuwd of t gaat lukken! xxx
rustg hier zeg. hoe is het met je buikie? hopelijk goed en met je man? hopelijk ook goed ligt ie nog op de ic? of dat niet meer? weet je al of het een jongen of meisje wordt
hey madelon ik was ze kwijt.. ben nu dus weer aangekomen omdat ik de laatste 2 weken zoveel gensaait heb maar nu voel ik me weer misselijk dus zal wel weer minder worden ....
Zoals in mijn onderschrift staat verwachten wij een DOCHTER! mijn man is al bijna een week van de ic af en mij buikie groeit niet zo hard meer omdat het niet goed gaat met de groei van de kleine maar vindt dat ik een redelijke buik heb (zie album) en ben er trots op!
Annemarie krijgt een meisje Cristel, staat onder de banner wij hebben trouwens spaghetti gegeten! Zag trouwens dit; http://www.kruidvat.nl/domains/default/ ... actie.aspx is zooo leuk! xxx
Mad@ ik was 1 week na de bevalling weer op me oude gewicht. Sterker nog 3 mnd na me bevalling was ik nog eens 4 kilo kwijt. Ik woog opeens minder dan voordat ik zwanger was. Ik ben tijdens me zwangerschap 9 kilo bijgekomen. Die 4 kilo zit er al weer op hoor! na me vakantie . Ik moet wel zeggen dat ik niet slank ben, dus er moet sowieso zeker 6 kilo af. Ik hoop dat ik voor de zomer het kwijt ben.
Ik ben nog niet afgevallen weeg nu omgeveer 80 kg ,, en woog 65 voor mijn zwangerschap van Juliën nu moet ik zeggen dat ik na deze zwangerschap niet lichter dan 70 wil wegen ovbm mijn lengte! ik sport veel normaal (iedere dag 4/5 uur paard rijden( niet in zwangerschap)) maar ik vondt mezelf TE dun!