Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ja zwanger he.. slechte ogen geintje..

maar keek er echt over heen/.. stom he

wij eten spaghetti.. heb nog gehakt eruit ligen

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Even snel... morgen reageer ik verder.

Hanan: als het goed is gaan we 1 augustus naar Marokko, we komen dan idd aan in Marrakech, maar vertrekken gelijk door naar Safi. Daar blijven we een week en dan gaan we een week naar Agadir en vanuit daar vliegen we terug.
    Marrakech vind ik veeeeel te warm voor Iman :)

3. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    ooh Marrakech is idd erg warm. Heb je al geboekt? Ik ben een beetje aan het zoeken waar ik kan boeken voor de zomer. Ik kan alleen via Neckermann vinden op het moment, alleen vind ik de tickets erg duur 500 euro per persoon :confused: . Ik wil dus goedkoper vliegen, alle andere maatschappijen/touroperators hebben de tarieven voor de zomer nog niet. Dat is dus balen! Misschien gaan we via brussel naar marrakech. Wij vertrekken ook als het goed is 01 augustus.

4. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Wat is ongeveer de maat van een 1 jarige.

5. sweetangel100

Hanan als jij ook vanuit Brussel vliegt op 1 augustus naar Marrakech dan zitten we misschien in the same plane hahaha

Wij vliegen heen met atlasblue.
    En we vliegen terug met airberlin op dusseldorf.
    Ja wij hebben toch wel geluk dat we bij de grens wonen. hihi...
    Mijn schoonmoeder vertrekt in Juni en vliegt met Jetairfly.
    Wij vliegen altijd vanuit Brussel.

6. sweetangel100

O ja toen mijn nichtje precies 1 was had ze 80/86
    Nu is ze anderhalf en heeft ze 92

7. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Lin@ atlas blue vliegt bijna nooit op tijd, maar ja wat wil je voor die prijs.

Ja misschien zitten we wel in het zelfde vliegtuig :).
    Ik zie zoveel leuke zomerkleding nu voor Yassir maar weet echt niet welke maat ik moet kopen. Ik weet natuurlijk dat het per kind verschilt.

Thanxs lin ik koop maat 80/86.

Mag ik je vragen wat jullie ticket in totaal heeft gekost?

Groetjes

:D

8. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik dacht eerst ook dat 80/86 was voor 1 jarige nou cailynn zit nu bij sommige merken al op 80 dus ik koop nog maar even geen zomer kleren echt vreselijk zeg

9. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Hoi meiden,

zo ik heb ook een vies oog :( Toen ik wakker werd zat het dichtgeplakt, net gekookt water schoongemaakt en de druppels van sem in mijn oog gedaan. Hij heeft er geen last meer van gelukkig, maar nu weer van een hoest echt niet normaal gewoon :( hij heeft ons de hele nacht wakker gehouden, bel straks de huisarts voor iets van een receptje uit te schrijven. En we zijn samen nog steeds snot verkouden, zo is het over en zo heb je het weer bah.

Weten jullie iets om de weerstand van een baby te verhogen, het is net of sem zo vaak verkouden is! Maar ik denk dat het weer ook niet echt meewerkt zo :rolleyes:

10. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Sem zit nog in veel maten van 68 voornamelijk broeken en soms al 74 zeker van shirts, sommige moet ik nog een beetje omslaan.

Ik heb van het weekend zijn kast weer eens opgeruimt en alles wat ik wilde bewaren aan kleine kleding in een tas gedaan. Die tas zit nu gewoon vol, allemaal kleertjes van maat 50 tot 62 :confused: Wat worden onze kleintjes groot zeg, het gaat echt snel.

Maar ik kwam erachter dat ik weinig kleertjes nog heb in maat 74/80 en zeker geen rompertjes meer. Dus ik ga van de week maar eens wat inslaan voor sem, zodat als hij ineens niet meer in 68 past wel wat heb om aan te trekken ;)

Oja ik ben ook naar een luier maat groter gegaan, ik moest ineens weer 3 x zijn bed achter elkaar verschonen. Dus na 3x had ik zoiets van en nu ga ik over op maat 4 en het zit veel beter en ik heb nog geen nacht een nat bed gehad ;)

aaaaaaah ik ga even naar sem, hij hoest zich rot echt zielig :cry:

11. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Goedemiddag,

Yassir weigert nog steeds groente of fruit te eten. Hij eet nog wel pap dat vind ie nog wel lekker. Dames tips! om hem alsnog groenten en fruit te geven?

12. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hanan, gewoon blijven proberen, ik heb dat met Steven met de sapjes, de ene keer drinkt hij het op, momenteel trekt hij er weer z'n neus voor op.Groente met vlees vind Steven ook niet smakelijk.
    M'n man zei al; misschien is hij wel vegetarier ;)
    Ik geef hem ook wel die potjes van 4 mnd, met alleen groente, en ik maak ook wel eens wat zelf vers, ach dat komt allemaal wel.

Ik kom hier maar weer kleppen, zat een paar dagen bij het 3 in een mnd forum (mei-juni-july) maar daar mailen ze zoveel, als je er een dag niet op bent geweest, moet je eerst 4 pagina's bijlezen.
    En heb ook het gevoel dat ik er niet tussen pas :(
    Dus blijf lekker hier, waar ik iedereen ken :D

De 2 onderste tandjes van Steven zijn al goed zichtbaar, zo superschattig, ik geef hem van die tussikind druppels, als ik er aan kom met het potje, doet hij z'n mondje al los.
    Ben vanmorgen opgestaan met een stijve nek, heb ik gelukkig niet vaak, maar wat irri zeg, kon net niet eens goed autorijden :(
    M'n schoonzus en d'r man moeten vandaag nh zh, ze zijn bezig maar het lukt niet, vandaag gaan ze een plan maken, over iui.
    Ik hoop dat het lukt voor hun, want er zijn al 15 kleinkindertjes in de familiy, en daar kan hun aanstaande ook zat bij.
    Tis wel spannend, morgen bel ik haar even, hoe het gegaan is vandaag.

Wat leuk Hanan en Sweetangel, dat jullie op 1 aug misschien wel bij elkaar in het zelfde vliegtuig zitten.
    Wel toevallig zeg. Moeten jullie kids nog speciale entingen nodig hebben voor Marokko? 8)
    Ik ga woensadg een citroentaart maken, met als bodem bostogne koeken, dat lijkt me echt geweldig lekker.
    Zag het recept, maarre.... weet iemand wat citroen marmelade is?
    Ik kon het niet kant en klaar kopen, dacht zelf aan een soort van jam, had ook al gegoogeld, maar werd er niet wijzer van.
    Ik heb maar gewoon citroen rasp gekocht, ik moet er een eetlepel van door de bodem roeren.
    Nou hoi groetjes Mar.

13. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Hi mensi@ ik blijf het idd elke dag proberen, ik geef hem iedere dag een potje. Wat vervelend zeg een stijve nek, laat je lekker masseren door manlief. Ooh weet je wat ook heel lekker is hammam en daar gemaseerd worden oooh heeerlijk. Ik moet ook maar eens weer gaan.

Ik hoop dat het gaat lukken voor je schoonzus. Het is een spannende periode voor ze.

Ik moet nog zoveel doen in huis bleeeeehhhh :-& . Ik stel het steeds uit en nu moet ik me pc eens uitschakelen en dan moet ik vandaag aan de slag.

Ik ga maar eens beginnen.

14. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Z'n hamam massage heb ik 3 mnd terug gehad in een beautyfarm.
    Was een man die dat deed, nou ik was de volgende dag gebroken, hij deed het nl heel hard.
    Maar ik had niks gezegd, dacht anders denkt die man weer, die vrouwtjes ook altijd te zeuren :oops:
    Poets ze dan, ik verdeel het over de hele week.
    Morgen als het droog is, de ramen , en de wc's maar daar hoeft het niet droog voor te zijn.
    Ik heb geen specifiieke poets dag, wat nodig is doe ik gewoon, en dan ben ik er ook zo mee klaar.

15. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.276
    4.508
    113
    Dat is een soort Jam maar dan zitten er ook stukken schil in verwerkt en volgens mij heb ik dat ooit eens bij de albert hein gekocht.

Gisteren naar mijn vriendin geweest even lekker bijkleppen, aan Kylian kun je 's avonds meteen merken dat hij het druk heeft gehad want dan wordt hij 's avonds altijd een paar keer wakker.
    Maar ja wat wil je dan ook als iedereen loopt en kruipt en jij ligt daar maar te hopsen op je buik en het kruipen wil maar niet lukken ;)
    En daarna nog een gilwedstrijd doen met de oudste (bijna 4). Ja dan lukt het wel. :)
    Wel kun je echt merken dat hij (de kleine van bijna 4) toe is aan de kleuterschool, hij was gewoon aan het etteren gisteren. Als zijn zusje of Kylian ergens mee speelde dan pakte hij het zo af, weten dat iets niet mag en het dan toch doen (ergens opklimmen), eigenlijk alles doen om aandacht te krijgen. Ook was hij sinds een paar dagen om 5 uur 's morgens al wakker en ja dan is het niet zo verwonderlijk dat je tegen 4 uur 's middags afknapt. Kortom mijn vriendin werd er een beetje gek van :( Ach dat soort tijden zullen wij ook nog wel krijgen.

Groetjes Anita

16. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    :) Pluk, ja idd, maar dat duurt gelukkig nog heel lang ;)
    Als wij met Steven ergens zijn geweest waar het poepie druk was, heeft hij ook last hoor!Ik ga dan ook nooit zo lang.
    Vrijdag bv kinderfeestje, neefje wordt 9 jaar.
    Nou een uur, en dan ben ik weer vertrokken.
    De laatste keer was 1 jan, de famely bij elkaar, had Steven rustig op de grond op kleed gelegd, komen alle neefjes en nichtjes er meteen aan, ze lagen zowat op hem :( nou hupsakee, dan gaat hij weer lekker bij mij op schoot.Niet moeilijk over doen, dat drukke gedoe, vind ik niks.

Pluk heb je al veel posi rea's gehad op je muts?
    doei doei. gr Mar.

17. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.276
    4.508
    113
    :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Nou denkt dus iedereen dat ik met mijn muts loop te pronken :D :D ;)

We zijn nog niet echt in staat geweest met het mutsje te pronken i.v.m. de regen maar morgen staat er een flinke wandeling op het program. MET muts :)

Groetjes Anita

18. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik voel me zoo verschrikkelijk zwanger .. ooh misselijk. hoofdpijn energieloos.. ach ik mag niet klagen moet de consequeties ook maar dragen.. gelukkig is mn mannetje vrij vandaag... ik ben soms echtt elam om optestaan... cailynn is ook lekker hangerig dat maakt me opzich niks uit want dan is ze lekker rustig :)

marjolein stuur mij ook een stukje op.. oohja de speghetti is onderweg trouwens...

hanan ik geef cailynn ook viatmintjes die hebben ze hier ook van newborn tot met 18 maanden... ik weet niet of ze dat in nl hebben maar cailynn was ziek en het gaat weer beter sinds ik dat geef.... is vloeibaar en smaakt naar uhm sinasaoppel kun je zo geven of door de fles doen..

pluk caillynn heeft dat ook dat ze echt moe is als we ergens zijn geweest al die drukte.. en ze is meer huilerig

19. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
  20. sweetangel100

Ik voel me zo ontzettend kl*te...
    Na de zoveelste ruzie gister is mijn man weggegaan... Hij zei dat hij nooit meer terug komt, maar dat heeft ie wel vaker gezegd.
    Ik maakte me er dus ook niet druk om...
    Vannacht na zijn werk is hij idd gewoon thuis gekomen, maar vanmiddag toen ik thuiskwam stond hij net op het punt om weg te gaan.
    Hij deed heel kortaf en ging gewoon weg.
    Ik heb hem erna nog gesproken bij zijn moeder en ik geloof dat ie echt niet meer terug komt...
    Hij kijkt me niet aan en doet heel bot...
    Mijn schoonzusje zegt dat ie moet afkoelen...

Sorry dat ik voor de rest even niet reageer...

Deel Deze Pagina