Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama aes

mama aes Bekend lid

10 dec 2005
    684
    16
    18
    ha iedereen
    Het gaat momenteel wat slechter met me denk dat ik de klap nu pas krijg.
    IK MIS DE KLEINE in mijn buik zo en kan er helamal niet tegen anderen zwanger te zien (ben zeker wel blij voor ze hoor)
    Ik kom hier verlopig even niet meer om alles even goed op een rijtje te kunnen zetten.
    Heel veel plezier iedreen met jullie kleintjes
    En voor de gene die weer zwangerzijn geniet er van en heel veel sterkte met de hele zwangerschap.
    groetjes gerdien

2. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    christel wow wat een buik joh!

En ik kende je verhaal inderdaad al..en vind het echt apart..super leuk joh..!

Jenny..mijn verhaal is ook apart..maar een ander soort apart dan apart :p
    haha..

Waar is linda?

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hoi daar ben ik weer,
    @ Gerdien, heb je een pbtje gestuurd
    @ Cristel, krijg je er geen 3, je bent echt al dik...... ;)
    Zo nou het recept van de citroentaart zal ik maar niet geven, hij was nl niet echt lekker, ook alweer niet Goor, maar behoorlijk zuur.
    Er moesten nl 3 geperste citroenen in.
    M'n man kreeg gisteravond een stuk, en bij de 1e hap zei hij OH :confused: ik vind hem niet lekker! of mag ik dat niet zeggen?
    Monchou is veel lekkerder, tja hij had wel gelijk, en heb de rest in de ton gegooid :cry: ik had m'n moeder en m'n broer ook een stukje meegegeven, mams vond het wel lekker, m'n broer zal het ook wel niet lekker hebben gevonden :D zal hem zo eens smsen. :)
    @ Sweetangel is alles weer ok daar..... ?
    Hebben jullie voor straks al een fietsstoeltje?
    Heb net een bod gedaan op marktplaats, blijf niet bezig om alles nieuw te kopen.Heb wel met z'n windscherm, want dat lijkt me wel fijn.
    Is wel gaaf, tegen die tijd dat het mooier weer word, kunnen alle beebjes al netjes zitten.
    Maandag naar Texel, ik doe Steven om 06.30 de 1e fles, kleed hem aan, en gaan rond 07.30 weg, kan hij in de auto wel uitslapen.
    Staan we natuurlijk geheid weer in die fille; maar goed, als we na de 2e fles pas weggaan, word het ook zo laat.
    Je moet ook zoveel meenemen he?, de logeerkamer staat al vol.
    Maar goed dat past er wel in, ik neem laptopje ook mee, moet sávonds wel wat te doen hebben he? :D :D :D
    Doei groetjes Mar en Steven.

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Sweetangel schreef:
    Ik heb eindelijk een brief van het UWV gehad. Morgenvroeg om 9 uur al om ik op intake komen.
    Zo vroeg...

Daarom is ze er niet......
    Ze zal zich wel snel weer melden..... ;)

5. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Gulay, vertel, ik ben benieuwd!

Ben vandaag thuis gebleven van mn werk. Ben gisteren ziek naar huis gegaan. Nou ja ziek ik moets vooral overgegven en was erg duizelig.
    Vandaag blijf ik nog een dagje thuis voel me nog niet helemaal lekker. maar voel me dan ook gelijk zo schuldig!
    Ik blijf ook maar verkouden en Jasper ook.
    Maar goed ik hoop morgn weer te gaan werken. Zaterdag hebben een teamuitje en gaan we naar de winterefteling.

6. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    heeeeeeey Jenny, lekker he verkouden zijn? :(
    Dus jullie zijn ook samen zo aan het snotteren, moeder en kind :(
    Hier ook hoor sem en ik zijn steeds weer verkouden, het is even weg en dan hebben wij het weer en dan wel samen het zelfde :(

We hoesten ons nu rot, we krijgen samen tijmsiroop en oog gel voor smurrie oogjes! En ik heb nog een voorhoofdholtontsteking erbij, erg fijn ja!

Maarja, ze zeggen moeder kunnen nooit ziek zijn, nou ik ben het steeds en danwel samen met Sem :rolleyes: zucht :-&

7. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    jep....zucht.....

8. patricia240477

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    hihi :) ja zucht :rolleyes: en snotter :baby:

9. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ben jij ook een werkende moeder?ik voel me altijd zo schuldig, er is niemand die mij kan vervangen.

10. patricia240477

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Ja ik ben ook een werkende moeder en ik begrijp ook helemaal hoe je je voelt :D Ik voelde mij ook altijd schuldig, gewoon het idee dat mijn collega's al het werk alleen moesten doen. Totdat mijn baas zei tegen mij "van je moet je niet zo aantrekken de wereld vergaat niet zonder jou en dan moet iedereen maar een tandje harder werken of iets komt later af"

Dus dat onthoud ik nu iedere keer en dan voel ik me niet schuldig ;)

11. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    haha Jenny..zo boeiend is het niet hoor..maar wel apart en impulsief volgens de meeste :)

Wij zijn getrouwd op een zeer islamitische manier..
    Om het kort en bondig samen te vatten..
    Hij zag mij..wou eeng esprek..we hebben 3 gesprekken gehad..toen zijn we verloofd en we zijn binnen 4 weken getrouwd :)

En nu 1.5 jaar samen en super gelukkig :)

12. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Nou, niet boeiend!Ik vind het wel een hele bijzondere manier...

13. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    hihi ja..
    in de islam is dit juist heel normaal maar het blijft voor anderen heel apart..
    en ik heb heel veel geluk gehad met mijn man elhamdullilah..

14. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Boe hier ben ik :)
    Gulay was je me kwijt hihi

Hier ook een bijzonder verhaal.
    Mijn man werd ontslagen en ik kreeg zijn baan. Door een foutje moest hij me inwerken :)

15. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    We hebben allemaal wel leuke verhalen zeg. Nog meer?

16. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hoe is het Linda? Had jij mijn pb gehad. Ja ff chequen want niet alles schijnt aan te komen wat ik verstuur.

17. patricia240477

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse

uuuuuh wat ? :confused: :( dus nu heb jij zijn baan dan?

En je man wat vond hij ervan om jou in te werken dan?

18. patricia240477

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Ik heb mijn man via internet leren kennen, via zo datingsite :)

19. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    hello,

Ik ben gekoppeld door een vriendin ;) .
    Niet echt bijzonder.

20. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.276
    4.508
    113
    Ja door elke fles doen we twee schepjes (we gebruiken zo'n blauw schepje van de Friso) door de fles, niet ivm reflux maar omdat hij er anders geen 4 uur mee doet. :rolleyes:

Onze ontmoeting,

hmmm op een vakantie tijdens pinksteren gingen we altijd weg met een paar boten van de jachthaven. Man en ouders waren mee met een neef van zijn vader die ook een boot had.
    We zijn dat weekend stapel verliefd geworden. Maar ja ik 15 hij 16 en we woonden toch een eindje uit elkaar (zo'n 40 km).
    Dus al het zakgeld ging op aan treinkaartjes.
    Eerst waren we alleen op zaterdag bij elkaar, daarna mochten we blijven slapen (wel op aparte kamers) en uiteindelijk waren we van vrijdag avond tot zondag avond bij elkaar. Iedereen natuurlijk maar roepen dat het zo lief was die kalverliefde en dat ik me meer moest concentreren op vrienden en vriendinnen.
    Toen hij 18 was en ik 17 is zijn vader plotsling overleden, daarna kreeg ik pfeiffer, toen ik 22 was gingen we samenwonen, toen ik 24 was kregen we te horen dat ik MS had in plaats van hard weg te rennen vroeg hij mij ten huwelijk. Op mijn 25ste zijn we getrouwd (in Reno USA).
    Toen ik 29 was waren we klaar om een gezin te stichten. Op mijn 31ste raakte ik eindelijk zwanger maar kreeg een miskraam, 3 maanden later was ik weer zwanger en op mijn 32ste zijn wij ouders geworden en nu wordt ik volgende maand alweer 33 en ben nog steeds met mijn eerste kalverliefde bezig :D

Zo hopelijk is nu iedereens nieuwsgierigheid bevredigd (hihiihihihihihi).

Groetjes Anita

Deel Deze Pagina