Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hallo meiden,

Ben ik even, na een tijdje niet. Heb nl. een helse week achter de rug; vriend weg voor zijn werk, Tijmen ziek (verkouden, hoesterig, koorts, wat nu gelukkig weer afzakt), daarnaast werken en Tijmen wegbrengen naar de creche en het feit dat we zaterdag eigenlijk op vakantie zouden gaan...maar met een ziek kind ga ik de auto niet in! Zijn koorts is gelukkig minder, maar hij is zo schor als een kraai, klinkt heel sneu (krijg er af en toe tranen van in mijn ogen) en hij hoest, zit heel vast! En tja, hij is een verwend spenenmannetje, maar met speen in is het soms weer moeilijk adem halen, dus ik loop me suf op een avond of zoals nu, een hele dag! Heb gisteren even een potje zitten janken tegen mijn moeder aan de telefoon...tis gewoon best zwaar in je uppie en zeker als Tijmen dan ziek is. Ik weet het, sommigen hebben het tig keer zwaarder, maar wou even van me afschrijven...
    Heb niet alles van jullie gelezen, sorry, maar heb wel jouw buik gezien, Cristel! Mooi hoor!

Dikke kus,
    Lise

2. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    aaaaaah lisse, gooi het er maar uit hoor :) Dat lucht je misschien lekker op en ja misschien hebben het andere ook zwaar, maar jij zit er nu even mee! :(

Zielig he als ze zo schor zijn, ik zou zeker niet gaan rijden met hem als hij nog zo is hoor!

3. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Mijn man en ik kennen elkaar al vanaf ons 6e ofzo. Onze ouders zijn bevriend met elkaar.

Wij zijn ook altijd goede vrienden geweest. Ik logeerde vroeger ook regelmatig bij hem en sliep ik bij hem en zijn broer op de kamer :)

Ik heb hem 2 keer gekoppeld aan vriendinnen. Toen het met die laatste uitging dacht ik ineens (ECHT WAAR) met hem ga ik trouwen (terwijl ik nooit verliefd was ofzo). Nou en toen gingen we een weekendje weg met vrienden, we gingen al jaren met elkaar op vakantie ook, en toen vielen we ineens als een blok voor elkaar!

Onze vrienden verklaarden ons voor gek, maar we zijn nu alweer 7 jaar bij elkaar, hihi!

4. patricia240477

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    :) :) :) hihihi dat is echt heeeeeeeeeel bijzonder lilith, zo zie je niks in elkaar en dan val je als een blok voor hem hahahaha, heel apart toch? :D :p

5. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hallo,

nee marjo het zijn er geen 3 toch ? :confused:
    ben wel gelij klaar dan want we willen er 4 ;)

zo allemaal de ontmoetings verhalen leuk :)

het wordt warm vandaag 25 graden :) ofzoiets..
    ik mag niet klagen

jullie nog wat doen?

6. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    hallo,
    25 graden das wel lekker!
    Ja, de verhalen zijn erg leuk.

Je hebt echt een rotweek gehad Lise. En klaag maar gerust hor, er zijn altijd ergere dingen te bedenken maar dat wil niet zeggen dat je niet mag klagen.

Jasper is al hele dag aan het jengelen. Zou het komen van de worteltjes? Zou hij overal allergisch voor zijn? Ik hoop het niet. Hij heeft geen uitslag ofzo, maar wel overgegeven daarstraks.

Morgen over twee weekjews gaan we op vakantie. We gaan op wintersport naar Oostenrijk. Heb er veel zin in want toen ik mijn pony nog had gingen we niet op vakantie.Zit alleen nog een beetje met de oppas voor de hond. Maar ja hopelijk komt daar ook een oplossing voor.

7. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ja jenny is idd wel lekker :)

lise was idd een zware week hopelijkkunje even tot rust komen zeg..

zit nu ook bij sept mamas.. zijn nu al 2 mks.... echt erg.. wordt er zelf ook onzeker van

8. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Haiii
    Ik heb je PB gehad Jenny... Thanks lieverd xxx

Patricia, ondertussen ben ik daar weer weg, maar ik heb idd 2 jaar zijn baan gehad :)
    Blijkbaar vond hij me inwerken wel leuk he, anders was Iman er nu niet ;)

9. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Mijn kip is dood! Nu hebben we er nog maar een!
    Oke ze was al wel bejaard, maar toch. We houden steeds minder diertjes over.

10. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ohh Jenny :( Dat is niet leuk... Maar als ze al bejaard was dan zat het eraan toe komen... Koop gewoon nog wat kippen erbij?

11. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ja is ook zo!

12. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.276
    4.508
    113
    Het was in ieder geval een natuurlijke dood, die van ons lag zonder kop in de ren en de andere twee waren opgepeuzeld. Steenmarters dus (ach als je er heel anders tegen aan kijkt is dat ook best een natuurlijke dood ;) )

Kylian heeft vandaag duidelijk geen zin om zich om te draaien, ach van zijn rug naar zijn buik moest hij ook eerst meer handigheid in hebben voordat hij dat echt vaak ging doen. Dus we wachten maar weer af.

Groetjes Anita

13. patricia240477

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Linda: zoiets zei je laatst ook al hahaha, dacht dat het weer zo was whahahahaha :) Zo heb je je man ontmoet hihi, dacht dat het nu aan de gang was hahaha

aaah dat is zielig van die kip jenny, ookal was deze bejaard.

Nou ik weet niet wat sem heeft vandaag, hij is vrolijk en drinkt al zijn flessen leeg, dus ziek is hij niet. Ja hij hoest nog een beetje en er zit wat snot nog in zijn neus :)

Maar hij heeft al 2 dagen van die hele knal rode wangen :confused: en normaal heeft hij dat niet, soms zit hij er zelfs een beetje pips uit!

14. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.276
    4.508
    113
    Hey Patricia die rode wangen en het koortsig zijn kan natuurlijk ook van de tandjes komen. Misschien toevallig dat er twee dingen gaande zijn, het krijgen van tandjes (kan een tijdje duren voordat ze er daadwerkelijk door zijn) en verkouden zijn.

Groetjes Anita

15. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    @Patricia; Sarah heeft sinds ze vanmiddag uit bed kwam ook enorm rode wangen, normaal nooit! Ze heeft geen koorts volgens mij maar er komen denk ik meer tanden (ze heeft er al 2) hoewel ik dat al 3 weken roep...

@Christel; Snap dat je onzeker wordt van de mk's bij anderen. Maar hou moed he!

Meiden, ik ga morgen t/m maandag een weekendje weg met vrienden, naar Belgie, dus.... tot maandag of dinsdag!

Liefs, Lilith

16. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Hello Ladys,

Mad@ ik heb Yassir banaan,sinaasappel, banaan gegeven dat heeft ie dus lekker gegeten. Ik heb het vandaag weer gegeven en het ging best goed.

Lise@ Meid je mag lekker klagen, lucht lekker op. Doe rustig aan meid en het komt allemaal goed ;) .

Patricia@ Yassir heeft ook hele rode wangetjes en zijn heel ruw. Ik smeer zijn wangetjes paar keer per dag. Patric(zon noemde ik me beste vriendinetje van vroeger)heel veel beterschap meid. Gelukkig is Sem weer vrolijk, dan voel jij je ook al iets beter.

Lilith@hele aparte manier hoe jij je man hebt ontmoet ihhihihihi :) . Een hele fijne vakantie en geniet ervan.

Jenny@ woon jiij ook op een boederij of heb je gewoon kippen in je tuin/hok.

Cristel@ je hebt idd best een groot buikie, zou het een 2ling zijn?

Yassir kwijlt al een aantal weken, het wordt alleen maar erger en hij heeft rode wangetjes. Als ik in zijn mondje kijk zie ik geen puntjes of tandjes :( . Het is de laatste tijd drama met omkleden, Yassir blijft huilen tijden het omkleden. Ik heb gezongen, gesprongen, heel langzaam aankleden, lekker kletsen tegen hem maar niet helpt. Yassir blijft huilen tijdens het omkleden. Hij is nu best veel veranderd hij wil alles aanraken en in zijn mondje stoppen. Hij zei vanochtend de hele tijd deeedeeedee hahaha normaal zit ie de hele tijd te brommen en schreeuwen. Zo zie je het gaat echt hard met die kleintjes.

Yassir is vandaag enorm verwend door mijn zusje. Hij heeft een zak vol speelgoed gekregen, muts sjaal en laarzen. Hele leuke laarzen leer en bont van binnen. Van me broertje heeft ie gisteren geld gekregen voor in zijn spaarpot. Meneertje was al verwend in Marokko door me moeder nouu het wordt wat.
    Dat was het denk ik voor vandaag.

Groetjes,

Hanan

17. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Heb net neiuwe fotos iin me album geplaats.

18. patricia240477

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    joepie jaaaaaaaaaaaaaaaaaa tandje hihi, sem heeft een klein stukje tand hahahaha echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk!
    Je moet wel goed kijken maar je voelt het en als je heeeeeeeeel goed kijkt dan zie je een klein puntje wit (speldenknopje) door het tandvlees steken!

Hij had al 2 dagen van die knalrode wangen en ze voelde zacht aan.
    Ik smeer ze ook iedere dag in met wangetjes creme van de etos en als we naar buiten gaan dan met purol zalf, zeker nu hij in de wandelwagen zit ;)

Ik zat er echt maanden op te wachten, hij heeft al heel vaak zure poep gehad, luieruitslag, kwijlen en op zijn handjes kluiven. Maar geen tandje te zien, voelde bijna iedere dag in zijn mondje.

Maar nu we zo met die spuw behandeling bezig zijn, moet je heel goed zijn tong doen en toen viel het me ineens op! Mijn man had zoiets van, is het geen druppel van die spruw spul. Ik zei ja en die kan je niet wegvegen en voelt hard en scherp aan :( Toen hij had gevoeld en zelf gezien had zei hij ineens "ooooooh hij heeft een tandje" ja duuuuuuuuuh :eek:

Sem is nu bij oma, ik heb zo postit briefje op zijn shirt geplakt van "oma ik heb een tandje" :eek: :p

19. patricia240477

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    oooooh wat een leuk ventje zeg hanan, hij heeft heel veel van jou weg zie ik ookwel van je man, maar meer van jou hoor :)

Het is echt een lekker bolle boy, mooi hoor hè hoe ze veranderen van uiterlijk :D

Bij sem had ik ook een periode dat hij het omkleden gewoon niet leuk vond, ik ben hem toen in de woonkamer gaan omkleden. Ik wissel het af en toe gewoon om, de ene keer in zijn kamertje en de andere keer in de woonkamer. Dan leg ik de aankleedkussen op de bank en alle spullen bij de hand op de salontafel. Dit werkte wel, dan had hij even een ander uitzicht en ik heb katten rondlopen en dat vind hij heel leuk om te zien !

Sem stopt ook alles in zijn mond, moet nu goed uitkijken met mijn haar. Als ik hem een boertje laat doen dan pakt hij snel een pluk haar en stopt het in zijn mond en zie jij het maar eens er snel weer uit te krijgen met 1 hand :(

Zolang ze nog klein zijn, mag je ze best wel verwennen hoor. Pas als ze het gaan beseffen wat verwennen is, dan moet je gaan oppassen ;)

20. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Patricia gefeliciteerd met z'n tandje
    Pluk wat leuk dat je ook in the USA bent getrouwd, wij ook in VEGAS...
    Cristel ben erg benieuwd hoeveel beebs er in je buikje zitten ;)

Vanmorgen heeft Steven om 8.00 de fles gekregen (hij huilde nog niet)
    Ga hem zo even aankleden, doei doei. ;)

Deel Deze Pagina