Kom op meid, niet bij de pakken neer gaan zitten (heb je ook geen tijd voor ) We leven allemaal met je mee en ik kan me voorstellen dat je het enorm zat bent hoor. Kom op he, hou de moed erin! Liefs Lilith
heb haar toch maar zelf ingebakerd..maar het mag niet baten..ze wou er meteen weer uit...(uit bed) ze ligt nu bij me..ze is wel hardstikke moe dat ziei k..ze gaapt enzo..maar waarom slaapt ze dan niet
bedankt trouwens..ik ben zo moe..dat ik mezelf er echt op betrap dat ik soms gewoon echt boos op haar kan worden terwijl ze het niet expres doet..ik word niet boos perse op haar..maar raak wel zwaar geirriteerd..
Sorry dat ik even bij jullie inbreek, kom van de augustus mama's Maar soms lees ik bij de andere even mee, gewoon gezellig. Ik las dat van jou en ik had het zo te doen met je, het is allemaal zo herkenbaar wat ik lees. Begin periode is heel moeilijk en zeker als je een groentje bent in het opvoeden van een baby. Zeker omdat je niet weet wat je moet doen en wat je kan doen, gewoon echt moeilijk en vaak sta je er alleen voor. Bij mij was het weer andersom, Sem sliep snachts juist lekker en overdag niet, dus kortom ik kwam op een gegeven moment nergens meer aan toe. Dat ik 1 of 2 weken niet erg, maar op een gegeven moment breekt het je op en kan je niet meer! Je bent snel geiriteerd en word gauw boos op de kleine, ik kon sem soms achter het behang plakken Maar het komt allemaal goed hoor, zeker omdat ik nu zie hoe sem is veranderd en wat je er weer voor terug krijgt. Hij lacht, brabbelt en speelt spelletjes met je Dus meis het maak niet uit of je boos wordt op haar, zo nu en dan lekker uithuilen lucht ook lekker op en soms laat je haar ook even uithuilen................dat lucht misschien bij haar ook op!
pff..ze is nu ingebakerd..hoop goed genoeg dat haar armpjes er niet uit kunnen...en ze is eindelijk op schoot in slaap gevallen heb haar nu in haar bedje gelegd..insallah gaat ze nu echt een paar uurtjes slapen..want ze is zelf ook oververmoeid.. ik snap het echt niet.. ze heeft ook zoveel gedronken dat ze paar keer melk terug gaf..ja dat krijg je als je zoveel drinkt..hehe.. Ik hoop maar dat dit gewoon een fase is ofzo en niet dat er wat aan de hand is..
Een positief puntje.. Ik ben nu 13,5 kilo afgevallen..weeg nu 66,5 en wil op zijn minst naar de 60 maar mijn doel is 57/58 Yeah..word weer een beetje blij
Volhouden Gulay, ook deze fase gaat voorbij, ik denk dat iedereen wel van die momenten heeft. Ik heb ook een tijdje gehad dat ik mijzelf voorhield, vanaf de 3de maand wordt het leuker, dan zijn de krampen voorbij Groetjes Anita ps ik heb Kylian opgegeven voor de baby van de maand, dus waarschijnlijk staat hij er volgende maand bij.
hey... ok anita ik ga stemmen cailynn staat er nu bij maarja.. met de verkeerde foto wilde eigenlijk een andere erneer zetten cailynn wilde gister niet aan slapen.. dus papa zat op om 1 uur sliep ze nog niet dus toen kwam ze bij mama en ze sliep zo... jaja een mamas meisje he.. nu slaapt ze nog en het is 9 uur... knapp meid hoor.. ze zal zo wel wakker worden.. gulay ik had dat ook dat ik 1 keer boos op dr werd omdat ze niet wilde slapen en ik dood opwas... maar eslem is nu 2 weken het zou zo over moeten gaan.. ik denk nog een weekje...
nou... ik vind het echt vervelend voor je gulay.. maar echt het komt goed.. en anders moet je haar maar ff in slaap laten vallen op je buik met een volle maag...en zeker 30 min laten slapen zodat ze diep slaapt.. dan kan je haar in dr bedje leggen( verwarm deze ff dan schrikt ze niet wakker van het koude bedje.. invergelijking met jouw warme lichaam).. zo heb ik dat ook gedaan... het komt allemaal wel goed hoor.. maak je niet druk.. ! ik heb vandaag geen reet uitgevoerd.( ja beetje de was gedaan enzo) heb ontzetende honger... nog een uur.. dan kan ik weer aanvallen ( is echt moeilijk als je ook nog moet koken ) noa heeft waarempel van ong. 13.00 tot 17.00 geslapen...ik ben helemaal verast want daarbij komt dat ze deze nacht van 20.00 tot tot 6.00 en toen weer tot 9.30 heeft geslapen....( doet ze normaal nooit ) ik vind het wel lekker... ben alleen nu wel benieuwd hoe ze het vanavond gaat doen... ze zal wel de hele avond lekker klaarwakker zijn...( met gehuil ) en remy gaat voetballen... pfff naja morgen ochtend krijgt noa haar prikjes helemaal geen zin in.. arm kind.. ! ben wel heel benieuwd naar hoeveel ze nu is gegroeid en weegt... ze heeft ook lekker slecht gegeten vandaag... maja ik kan haar niet dwingen te eten natuurlijk... ! ik ga ff de keuken induiken en het eten voorbereiden...
hey ja saraah soms eten ze minder dan anders.. maarja dat is menselijk dat doet ieder mens soms heb je meer honger dan de dag ervoor.. hopelijk slaapt zze wel vannacht en zeker als je alleen bent hoop ik dat ze niet zoveel huilt.. ben nu bring home baby aan het kijken op tv.. is een programma met couples die net een nieuwe baby hebben en hoe de eerste 3 dagen gaan.. nou sommige mensen zijn serieus ecjt dom!
ze slaapt nu al bijna 3 uurtjes (masallah)..ze is ingebakerd met doek..weet niet of het daar aan ligt want ze slaapt altijd savonds rond deze tijden..insallah slaapt ze vannacht ook joh... val ook weleens met haar in slaap zo sarah..en dan nog wanneer ze in bed ligt wordt ze snel wakker..dat voorverwarmen is wel een goeie..eens proberen.. pfff heb net 3 vingers verbrand ben al uur met koud water en ijsblokjes in de weer...het doet zooooo'n pijn! hoe moet ik in hemelsnaam eslem zo oppakken pfff (vraag me niet hoe ik het verbrand heb...echt dom..laten we het er op houden dat mijn hoofd niet werkt door de vermoeidheid)
ach gulay ik weet het... soms dan wil je even wat snel doen enzo.. en zeker nu je een baby hebt.., zijn de kleine ongelukjes zo gebeurd... ik heb net m pols gekneusd denk ik...kwam tussen de la en die rolde dicht mar mn hand zat er nog tussen dus die knakte om.. ik wilde even snel een broek weg leggen..
hehe christel het was echt dom.. Ik had net thee gezet voor mijn man op het fornuis/kookplaat zeg maar..weet niet precies hoe het heet in het NL..fornuis toch? Het is geen electrische zeg maar..maar echt vuur..iniedergeval..daarna wou ik het schoonmaken..wat doe ik..ik pak met mijn blote had het (tsja hoe heet het?) dingetje op van die kookplaat waar ik net de thee op had gekookt dus was nog gloeiendheet..je ziet in 3 vingers de gehele afdruk Ohhh en ik heb een goede nacht gehad vannacht Elhamdullilah! Zou het door het inwikkelen komen? hehe.. ze heeft eerst van 9 tot 12 geslapen savonds.. Toen zijn wij naar bed gegaan toen heeft ze van 00.46 tot 03.00 geslapen.. Toen van 3.39 tot 4.15 ( dat was ff wat minder) en vervolgens van 5.30 tot 7.20! Dus ik heb toch nog (voor mijn doen) lekker kunnen slapen..ik voel me nog niet echt uitgerust maarja.. Ik wou haar net gaan verschonen en had haar even in haar bedje gelegd..maar ze is dus in slaap gevallen maar ze ligt niet ingebakerd..oh en nu is ze dus wakker...ik ga er vandoor..haar verschonen en inbakeren Maar wel lastig zo'n doek..ben blij als ik zo'n inbakerzak heb..
Goeiemorgen dames! Gisteravond bij mijn schoonzusje geweest. Had ik Iman in de reiswieg liggen. Toen viel ze om 20 uur in slaap, ze had toen net gedronken, dus ik kwam thuis om 9 uur (had haar gewoon in de reiswieg gelaten ) en toen sliep ze door, toen dacht ik ik geef haar om half 11 laatste fles en dan naar bed. Nou toen was ik dus ook in slaap gevallen op de bank (weer eens ) En om 1 uur werd ik wakker... Ik haar een flesje gegeven en hup naar bed. Om half 6 meldde ze zich weer en toen sliep ze tot half 9 en als ik haar niet was gaan pakken had ze misschien tot half 10 wel weer 'gespeeld' in bed... Ik hoorde haar brabbelen en aangezien ik zo weg moet... Ze moest heel hard glimlachen toen ze me zag Zo ik ga me aankleden, ik ga met mijn schoonzusje naar het kamp, kleren kopen Xxxx
Eslem is nu 2 weken en 3 dagen oud en ze is een halve kilo aangekomen is dat goed? (heb samen met haar op de weegschaal gestaan)
hoi meiden..alles goed nog? de babys worden steeds groter..wat gaat de tijd toch snel... Ik heb vandaag bij Lina oorbelletjes laten schieten , wat staan ze haar mashaallah mooi! Ik heb het bij een turkse juwelier laten doen , hier in Rotterdam. Er zijn nu van die nieuwe, je kan het op een pijnloze en hygienische manier! Ze deden bij haar allebij de oren tegerlijkertijd, ze schok alleen maar, maar huilde niet, geweldig toch! zie fotos in mn album
natuurlijk is dat goed, wanneer ze niet aankomen moet je je zorgen gaan maken. Kylian was dus in 6 weken 1,5 kilo gegroeid en dat is toch gemiddeld een halve kilo in de 2 weken Nou wij hebben echt een k nacht achter de rug. Gisterenmiddag heeft meneer 2,5 uur geslapen, ik helemaal blij en dacht nog niet slecht zo voor de eerste keer. Nou die 2,5 uur werden vannacht ingehaald hoor, ben er om 2.45 - 3.30 - 4.15 - 5.00 (ook flestijd) - 6.15 uur uitgeweest omdat meneer begon te huilen, tja die was klaar wakker en wilde eruit. Mijn man is nog om 6.45 en 7.30 uur geweest. Dus maar besloten om hem vanmiddag weer gewoon in de box te laten spelen, dan maar niet slapen overdag. Ik heb liever tussen 18 uur en 20 uur een 'vervelend' kindje dan zoals nu 's nachts. Nu ligt hij in de box te spelen (lees meppen) en te brabbelen tegen zijn mobiele. Groetjes Anita
Hallo! Joh Gulay wat vervelend zeg van je verbrande vingers... duurt altijd zo lang voordat die brandende pijn weg is vind ik altijd! Balen dat je meissie niet echt mee werkt met het slapen gaan! blijven inbakeren en geloven in jezelf zijn de beste tip die ik je kan geven! je moet t inbakeren ook consequent volhouden en niet dan wel en dan niet want dan werkt t niet.... ook een hele goede dagstructuur is heeeel belangrijk.... ik hoop voor je dat ze snel een ritme te pakken heeft en ook lekker kan gaan slapen Pluk ook balen dat Kylian niet in zn bedje gaat slapen overdag! pfff ik zou echt gek worden met Evi de hele dag beneden! maar t scheelt wel dat kylian dan stil is want evi jenngelt en huilt alleen maar beneden en gaat dan niet slapen Sarah hoe is het met je? lekker dat Noa nu ook goed gaat slapen! knap je waarschijnlijk zelf ook van op of niet? misschien zat noa ook weer in een sprongetje? Lin waar ga je winkelen op het kamp? wat is dat? vanmorgen is m collega langsgeweest die is nu 36 weken zwanger! ze heeft evi in de tub gedaan en de fles gegeven, was gezellig! ooooh geweldig weer zo`n dikke buik! en ze heeft geen enkele klacht hoe bedoel je een super zwangerschap.... Gerdien where are you en hoe is het met je? heb je al een test gedaan? t is zowaar lekker weer! ik dacht dat we de hele dag regen zouden krijgen! lekker net ff gewandeld buiten nu t nog kan! Vanavond voor het laatst naar de na gym... jammer want ik vind t wel gezellig..... Sarah ben jij al gestart? wat eten jullie vandaag? ik weet t nog niet.... heb eigenlijk trek in turkse pizza ofzo met sla... mmmm
aaah Youdia ik moet eerlijk zeggen dat de oorbelletjes heeel lief staan ik vond t altijd een beetje zielig (het prikken dan) voor de pijn maar als ze bijna geen last hebben scheelt t t is echt een schatje ook zo met dat mutsje op! m vriendin de baby heeft ze ook maar die heeft volgens mij nog kleinere knopjes met een steentje die zijn ook lief! Gulay volgens mij komen de meest babies tussen de 100 en 200 gram per week aan dus dan doet ze t hartstikke goed en heb jij voldoende voeding