Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetangel100, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Leuk Patricia, zijn eerste tandje! :D

2. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    Sem ook al een tandje :confused: :confused: :confused:

straks blijft Evi koos tandloos! hi hi moeten we nu al een gebitje aan laten meten :)

Hanan wat een leuke foto`s zeg! Yassir ziet er echt goed gezond uit hoor meis :D en je man en jij ook natuurlijk! ha ha

Lin hoe is het gegaan bij t UWV>?

Cristel alvast een hele mooie en leuke verjaardag zondag gewenst! BIG 21!

Gerdien ik vind het heeeel jammer dat je niet meer komt posten maar begrijp het heeel goed hoor! ik wens je veel sterkte en hoop dat als je eraan toe bent je nog een keer komt posten :)

ons liefdes verhaal begint alweer 10 jaar geleden :confused: 27 juni hebben we 10 jaar! ik zag m in de kroeg en hij dacht dat ie mij kende en begon te praten maar ik wou er niet zoveel van weten.... was niet zo`n prater zeg maar! en toen bleef ie een paar weken achter me aanlopen in de kroeg etc. en vroeg of ik mee wou naar de bios... toen zei ik nee! toen zei hij tegen m vriendin dat ie smoor verliefd op me was maar het geen zin heeft om achter me aan te blijven lopen.... toen zei ik oke ! ik ga mee naar de bios en zie t wel... toen bleek ie eigenlijk wel heeeel leuk te zijn! we hebben veel gereisd samen en we zijn ook echt maatjes zeg maar! :D af en toe hebben we wel een grote ruzie hoor maar vaak om niets... denk dat de meeste dat wel hebben>?!

Lin ik heb hier een zak rijstewafeltjes voor Iman :D :D ze zitten al in een enveloppe! ik denk alleen dat ik ze pas maandag bij t postkantoor kan brengen! want ze passen denk ik niet door de bus :) maar dan weet je dat ze eraan komen! x

Ik weet iets over t clubhuis; we kunnen er in van 13:00 tot 17:00 en dat kost 115 euro t is best groot en daarom kost t dit. we krijgen er dan wel 2 man personeel bij die ons koffie en thee bezorgd! de thee kost 70 cent per glas en de koffie 90 cent en we mogen zelf eten mee nemen :D :D dus dan kunnen we een eigen high thee maken..... eerst dacht ik wow 115 euro laat maar maar als je ergens gaat eten ben je ook gauw 20 euro pp kwijt en nu hebben we alle ruimte en ik woon om de hoek dus kan ook m campingbedje daar neer zetten en wat boxkleden mee nemen etc. en als we t delen door mee meiden wordt t bedrag pp steeds lager :D
    wat denken jullie? o en er kunnen zat mensen in! en we hebben alle ruimte dan voor onszelf.....

Ik ga een weekend weg met m werk dus ik ben er maandag weer! ik moet Evi gewoon 2 dagen achterlaten :cry: :cry: :cry: moet er echt ff niet teveel bij nadenken want dan schiet ik vol!

xxx

3. sweetangel100

Ohhh Mad wat lief van je van die rijstewafeltjes! :D :D
    Ik heb ze ondertussen ook zelf gevonden, maar wat superlief van je! XXXX
    Probeer er maar niet aan te denken lieverd... T weekend vliegt om!

Dat van het clubhuis vind ik heeeel leuk!
    We zijn toch met veel mensen...
    Jij, Sarah, Jenny, Hanan, Sonnie, Lindaaa (of zijn er dieren in het clubhuis?) en Miranda en Annemarie wilde ook wel komen als ze zich goed voelde en het in Alphen ad Rijn was!
    Patricia?
    Lois ligt trouwens in het ZH van Lindaaa dus hun zijn nog niet zeker :(
    Ik vind het goed als we het bedrag delen hoor, logisch toch!

We moeten nu wel even een definitief lijstje maken...

1. Mad en Evi
    2. Sarah en Noa
    3. Hanan en Yassir
    4. Jenny en Jasper
    5. Linda en Iman
    6. Miranda en Cyenna
    7. Sonnie en Dhani

Zelf het lijstje even kopieren en aanvullen als je ook komt!
    En dan kunnen we het bedrag daardoor delen, mad!
    Het is nog niet eens 20 euro pp geloof ik!

4. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    nee er zijn geen dieren :) :) :) ;)

is goed~! als er nog meer mammies willen komen die ook met ons meekletsen>?

ik moet rennen ben er zondag avond/ maandag weer!

fijn weekend allemaal!

xxx

5. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    o als annemarie vanuit groningen komt vindt Lise het mischien leuk om mee te gaan? want die kon niet komen omdat ze een oud autotje heeft!

idee?!

xx

6. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Goodmorning Ladys,

Patric@ Gefeliciteerd met Sems eerste tandje, dat verklaart gelijk een hoop.

Ik ga Yassir ook maar eens in de woonkamer verkleden kijken wat ie dan doet.

Mad@ Idd als we het door x aantal dames delen denk ik dat het bedrag niet zo groot is. Ik ben voor(mits het niet te groot bedrag wordt natuurlijk)! nu nog even kijken of de overige dames het ook een goed plan vinden.

Dames bedankt voor de complimenten (fotos).
    Ik denk dat ik zo naar Amsterdam ga, me zusje wil dolgraag oppassen dus HELEMAAL GEWELDIG! :whistle: . ik ga een marokaanse jurk laten maken en heb daar stof voor nodig. In Amsterdam zit een Indiaans vrouwtje die onwijs mooie stoffen verkoopt. Het is wel prijzig (€100 per meter) maar wel kwalitatief goed. Ik ben benieuwd of ik vandaag slaag.

Oh ja nog een vraagje dames als jullie zelf groente maken voor jullie beebs hoe doen jullie dat? Ik had gisteren nl aardappeltjes en wat wortelen gemaakt en gepureerd maar het was zo droog!! Yassir heeft het niet gegeten.

Dat was het voor nu.

Groetjes

7. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    ik zie dat ik tegelijk gepost heb met mad en Lin.

8. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Ik andwoord even snel, moet weeeeeeeeeeeeer naar de dokter ben al 3x geweest deze week hahahahaha

Maar ik kom ook hoor linda, zeker als het in Alphen aan de Rijn is :)
    Wat was de datum ook alweer :oops: , mijn man wil ons daar afzetten en weer ophalen.

1. Mad en Evi
    2. Sarah en Noa
    3. Hanan en Yassir
    4. Jenny en Jasper
    5. Linda en Iman
    6. Miranda en Cyenna
    7. Sonnie en Dhani
    8. Patricia en Sem

9. patricia240477

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Hanan, doe er een beetje opvolgmelk bij tot het wat smeuig is ;)

Kan me goed voorstellen dat Yassir het niet wegkrijgt zo droog hihi :p

10. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

He super Mad!
    Als we die 115 euro delen, valt het idd wel mee!
    Ik heb het er iig wel voor over :)

11. patricia240477

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    :oops: ik zit het even terug te lezen, was 25 februari die meeting hihi

Dat is op een zondag, wel fijn dan kun mijn mannetje sem en mij afzetten ;)

Om 14:30 moet ik bij de dokter zijn, ben echt benieuwd wat ik nu weer krijgt. Al moet ik zeggen dat ik nu minder hoest ineens :confused: :-s

Raar want toen ik vanmorgen de assistent aan de lijn had, kon ik haast niet praten tussen de hoestbuien door :) :D

ach wie weet is het los geschoten of zo :D

12. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    @Hanan,
    Zo maak ik groentehapje,
    ik kook 2 aardappels, laten koken, en afkoelen
    klein blikje bonduell bv, doperwten, bruine bonen, wortel of mais,
    dit is al voorgekookt en zacht, wel het vocht er uit laten lekken.
    Dit doe ik samen in de blender.
    Bij mij is het eerder plakkerig als het klaar is, maar dan doe ik er een beetje afgekoeld gekookt water erdoor.
    Meestal heb ik wel 5 porties, dan doe ik het in bakjes in de vriezer.

Komt het uit de diepvries, laat ik het eerst ontdooien in de koelkast, daarna 30 sec in magnetron, evt nog water erdoor waardoor het smeuiger word, en dan ff roeren tot het de goeie temp is.

Het ligt misschien aan de aardappel soort, dat het bij jou droog is....
    ik heb altijd vastkokende aardappels, voor bakken, koken en frituren staat erop. ;) succes.
    Ik vind het leuk om zelf te maken, en helemaal leuk als Steven het ook lekker vind.

13. Niet meer actief

Gezellig..ik ben ook voor :D
    Ik kom dan met de auto of trein..hoop het eerste..maar waarschijnlijk zit mn vriend de 25e in het buitenland voor zn werk :(

14. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    haai..

ik heb er neit zoveel van begrepen..
    maar waar is het nu? :D
    en ik vind het een goed idee om een zaaltje te huren... :D alleen kon ik nergens opmkane waar 't nou was...

nou mad..
    evi is heus niet de enige zonder tand..
    noa heeft ook nog geen tand hoor..
    soms lijkt t alsof ie eraan komt.. maar goed ik rkeeg mn eerste tand pas met 9 maanden.. :)

ik heb waarschijnlijk binnenkort I-net...
    dus dan ben ik er weer volop :D

xxx sarah

15. Niet meer actief

Heeej dames ;) fijn dat de meeting geregeld is! ik wil wel komen maar ALLEEN als ik me goed voel want nu gaat ie niet zo denderend! als ik kom wil ik Lise wel meenemen hoor ;)

@Saraah: ik begreep Alphen a/d rijn ,,,

Hier gaat het nu redelijk ik ben doodmoe maar dat gaat wel over ;) verder gaat Jason weer wat vooruit EN Is Juliën vandaag 6 maanden oud!

Janelle zit momenteel in de ik bne twee en ik zeg nee fase dus daar ben ik mooi druk mee :)

Dit weekeinde vliegen Jason zijn ouders naar nederland ;) en komen dan gezellig een paar weekjes hier ,,

16. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hoi meiden!

Ben ik ff weer snel!
    Hels dagje weer achter de rug; Tijmen is nog wat ziekjes en uiteindelijk hebben wij besloten even langs de spoed van de huisarts te gaan! Maar gelukkig is het eigenlijk een verkoudheid, gepaard met hoesten, niezen, wat verhoging etc. Maar ja, we wilden het zekere voor het onzekere, maar nu zijn we wel opgelucht dat er niks ernstigs met Tijmen aan de hand is!

Wat lief zeg Annemarie, dat als ik ook naar de meeting zou gaan, ik met jou mee mag rijden! Ik weet nog niet of ik mee ga...maar dat laat ik dan wel bijtijds weten hoor ;)

Verder alles wel redelijk hier, begin nu zelf trouwens ook last van mijn keel te krijgen en wat snotterig, echt balen! Tijmen zal me wel aangestoken hebben, haha!

Als het goed is gaan we nu zondag op vakantie ipv morgen! Dan kan Tijmen nog even wat bijkomen. De ha zag er ook geen problemen in, de autoreis. Dus we doen rustig aan en gaan dan denk ik zondag rijden! Wel zin in hoor, even een andere omgeving en lekker wandelen!

XXX
    Lise

17. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.276
    4.508
    113
    Annemarie wat heerlijk dat je schoonouders dit weekend komen en dan ook een paar weken blijven.
    Hopelijk kun je dan nu ook die brood nodige rust pakken.

Vandaag begon de dag goed, heb lekker gewerkt terwijl mijn ouders oppasten, ik was net thuis toen mijn schoonmoeder belde om te vertellen dat het helemaal niet goed gaat met Detta(opa). Hij heeft waarschijnlijk een maagbloeding gehad, hij is nu wel stabiel maar dat kon ook wel weer veranderen.
    Morgen zouden we eigenlijk met zijn allen uit eten gaan omdat mijn schoonmoeder dan 1 jaar getrouwd is, goed dat is dus ook niet meer zeker.
    Gelukkig had mijn man al een paar uur gesnipperd en komt hij zo thuis (hij heeft een late dienst).

Groetjes Anita

18. Niet meer actief

@ Lise: Graag gedaan hoor Lise ;) maar ook ik kan nog niet zeggen of ik ga want moet echt wat beter te pas zijn dan!

@pluk: Ja echt fijn dat ze komen, ik merk dat ik de rust echt nodig heb!

19. sweetangel100

Saraah is in Alphen aan de rijn... En misschien kun je samen met Sonnie komen? Want zij komt ook uit Almere!

20. sweetangel100

Annemarie, het zou heeeeel leuk zijn als je komt, maar meid denk eerst aan jezelf he!
    Want kom eerst maar eens tot rust, maar wie weet hoe goed je je dan voelt :D
    Ik hoop het voor je hoor!
    En super dat je schoonouders in het weekend aankomen!

Pluk beterschap met opa!

Deel Deze Pagina