Voor 2 wkn terug was hij 8 kg dus ik d8 dat duurt nog wel even maar ze zeiden al dat ie nog een groeispurt zou krijgen en daarna zou het ff rustig blijven ,,, dat hoop ik meer want blijf aan het kleren kopen!
ooooooooh een groeispurt hihi ik hoop ook dat sem een groeispurt krijgt dan en vooral zijn beentjes. Veel broeken pas hij maat 62 nog en zijn shirts maat 68. Nou ja we wachten het maar af, ook niet fijn om zo vaak te moeten shoppen he hihi
hij heeft van broeken en shirts 74 echt nodig en soms heeft ie zelfs al 80 aan! Terwijl mijn dochter Janelle van 2 jaar nog op maat 92 zit dus dat is echt wel verschillend! Nee wij shoppen toch helemaal niet graag hahaha kram laatst shirtjes tegen die em te klein waren die die bijna niet aan heeft gehad
Wie is MArianne hihi Ik denk dat je Annenmarie bedoeld Patricia Ik neem ook wel wat lekker hapjes enzo mee... MAar dan wel gewoon uit de winkel En ik ga een cake bakken voor jullie Annemarie Julien is echt baby-af! MAar dat zei ik je gister al op msn hihi Mad, lekker gepoetst? Ik moet morgen op periodieke keuring met Iman Al om 9 uur 14 dec was ze 62 cm en 5800 kilo. Ik weet 1 ding wel: ze is erg zwaar aan t worden hihi.
Oh ja, die stoel wat jullie gekocht hebben is echt mooi Annemarie! Ik heb laatst een Maxicosi priori XP gekocht. Was in de aanbieding voor 159,95. Mijn moeder had op consumentenbond gekeken en die kwam heel goed uit de bus. Zij betaalde, dus bepaalde hihi... Ik heb een rode gekozen.
hihi ja ik bedoelde annemarie, wat stom zeg en ik weet niet wie wel marianne heet dan hahaha Nou ik kijk wel wat ik meeneem naar de meeting, volgens mij gaan we tonnetje rond weg weer daar Ik heb net weer wat fruithapjes gemaakt en nu met mango en banaan, ben benieuwd morgen hihi Ik probeerde vandaag een foto te maken van sem zijn tandje, maar je ziet het niet zeg Het tandje is nog niet wit, maar glazig dus dan valt het helemaal niet op Weetje er heerst waterpokken bij ons op de crèche, was zo blij dat sem weer beter was grrrrr maar ja dan heeft hij het alvast gehad. Alleen hij kan het op oudere leeftijd weer krijgen hoorde ik
Ja klopt Patricia, als ze het voor hun 1e verjaardag krijgen kunnen ze het nog eens krijgen. Maar ook dat zegt niets hoor, ik heb ze gehad toen ik 4 was en toen ik 7 was opnieuw, en mijn broertje was ook 2 x de zak! Er heet volgens mij niemand Marianne hihi Maar kan gebeuren toch We gaan lekker snoepen op de meeting, en iedereen die met de lijn is moet maar een dagje overslaan hihi... Zal ik ook wat frisdrank meenemen of drinkt iedereen koffie en thee... Ik drink wel koffie en thee, maar niet de hele dag hihi.
Goodmorning, Ik dacht dat ik vandaag geen internet meer had . Ik heb voor een ander porvider gekozen en moest ik me huidige provider opzeggen. Ik zal denk ik aantal weken (hoop minder') zonder internet zitten. Dat is best een verwerkings proces voor een zwaar verslaafde mama . Lin@ hoe is het op CB gegaan? Ik ga maar eens wat doen in huis en dan kan ik ook vertrekken naar het CB. Ik heb voor de rest niets bijzonders te melden. Ohja ik ga even naar de Prenetal voor een eetstoel en autostoel. Ik denk dat ik me "dikke portemonee"mee moet nemen naar de prenetal. Thats it! Hanan
Hanan, ik zag dat de eetstoel die ik heb nu bij prenatal in de aanbieding is voor 130 euro geloof ik. Nog duur, maar ja... Jij wilde die toch ook graag? Cb: 6330 gram 64 cm 43,5 hoofdomtrek Arts was trots. Ze heeft een inhaalslag gedaan qua lichamelijke ontwikkeling. De arts zei dat Iman ver achter lag omdat ze een huilbaby was. De arts zei: Iman had in het begin geen tijd om zich op de ontwikkeling te richten. Ze was te druk bezig met ongelukkig zijn.... Gelukkig dat nu alles goed is!
Vanaf wanneer mogen ze in de kinderstoel? Lijkt mij wel handig, maar het blijkt niet goed te zijn als ze nog niet zelfstandig kunnen zitten? @Hanan; stom he, dat je je zo'n slechte moeder kan voelen als je kind valt of zich stoot? Dat verantwoordelijkheidsgevoel ken je ook helemaal niet als je geen kind hebt. Ik herken het wel hoor.
@ Lilith: Kinderstoel in de auto vanaf 9 maanden of vanaf 9 kilo. Dus zodra 1 van de 2 bereikt is, mag het.
Oh hahaha Ik heb 1 met verschillende standen (zie mijn album) Daar kan zelfs een pasgeboren baby inliggen haha... In een eetstoel met maar 1 stand, dus gewoon helemaal rechtop, heb ik eigenlijk geen idee van... Ze zullen wel redelijk goed zelf moeten kunnen zitten ja denk ik
ff inbreken hihi..maar in een kinderstoel, eentje waar ze rechtop zitten mag vanaf 8 maanden, maar je kindje moet wel kunnen zitten..dhani kan nu al redelijk zitten dus zit er nu in, maar nog niet te lang..
Lilith@ het is allemaal nieuw het moeder zijn, dus me gevoelens zijn soms erg verwarrd. Ik voel dus ook altijd schuldig als ik te druk met hem ben geweest, dus te vaak op stap. Heel gek! jaja mamas ontdekken ook allemaal nieuwe dingen . Eetstoel kunnen ze in vanaf dat ze kunnen zitten, alhoewel yassir nog om valt hihihi. Eetstoel die Linda dus heeft kunnen ze best eerder in zitten, omdat deze ook op ligstand kan zetten. Lin@ =D> van Iman. stelt je weer helemaal gerust. Ik had ook niets anders verwacht van mevrouwtje hahahaha . Thanxs voor de tip! ik ga straks ff naar de prenetal en nu moet ik ECHT een hele dikke portomonee meenemen hahahah! Die kinderstoel die jiij hebt Lin heb ik op z'n goedkoopst gevonden voor 119 euro. Ik moet even kijken wat het wordt. Tot straks ladys moet me nog omkleden.
Oeh ja Hanan, volgens mij was ie ook 119 nu bij prenatal... Goh nu begin ik te twijfelen... Maar weet zeker dat ie deze week bij prenatal in de aanbieding kwam!
Aha... ik ga toch maar op zoek naar een kinderstoel want ik vind het zo gezellig als ze bij ons aan tafel kan zitten.
Kylian krijgt zijn hapjes in de kinderstoel dat is dan hooguit een kwartiertje en dan twee keer per dag. Hij zit er goed in (wel met stoelverkleiner) Gisterenavond werd meneertje alweer gillend wakker dit keer met een verstopte neus. Dus papa de neusspray in doen, mama een uitje gesneden en wat onder de matras gelegd zodat meneertje wat beter kon ademen. Daarna er nog wel 2 keer uitgemoeten omdat meneer zijn speen en knuf kwijt was maar toen gelukkig toch kunnen slapen tot een uurtje of 8 Omdat hij elke keer maar 3 kwartiertjes slaapt (overdag) probeer ik nu hem 's morgens wakker te houden tot na zijn fles van 12 uur tot nu toe slaapt hij daarna 2 uurtjes en dan tegen half 5 nog een uurtje Groetjes Anita
hallo. m huisje is inderdaad weer schoon! Evi dingt weer mee voor baby vd maand dames gister hele gave kleertjes voor Evi gekocht bij Villa Happ alles nu 70% korting! had 2 maillots 2 broekjes (normaal 19 euro pers tuk ) en 2 shirtjes voor (maar) 25 euro! helemaal blij! Hans vond het ook heel leuk..... ik ga zo nog een keer kijken.... (woon in de stad dus ja ach) ha ha ha heb vanacht gewerkt dus ga zo lekker m moppie ophalen! Lin Iman is lekker gegroeid! ze ziet er ook zoet lief en tevreden uit op de foto`s en ze heeft een gezond koppie hoor ik heb ook al evi in de kinderstoel gezet ondanks ze niet kan zitten, vind t zo`n gedoe met die hapjes in de wipstoel..... ik doe een handoek om Evi heen zodat ze stabiel zit maar ook voor een kwartier ofzo en dan eruit! ik ben begonnen een boterhammetje te geven in kleine stukjes met niets erop... heerlijk vindt ze dit. af en toe geef ik Evi ook een hele spercieboon of iets dergelijks. het gaat heel goed met happen, zelfs de korsten geef ik en dat gaat goed! blijf er altijd bij natuurlijk! en nog meer groot nieuws; Evi kan zelf uit dr tuitbekertje diksap drinken in de box O Anita nog een tip voor als ze verkouden zijn: leg onder de pootjes van t bed bij de hoofdzijde 2 balken boeken etc zodat het hele bedje schuin komt te staan dat is beter dan alleen t matras (advies van de kinderarts gekregen) wij moeten maandag weer naar de kinderarts in t ziekenhuis ivm reflux en KMA ben benieuwd! Annemarie Julien is goed verwend! leuk hoor! mooie autostoel! ik wil er nog niet aan.... gaat me allemaal al veel te hard. als Evi dr hoofd uit de maxicosi steekt dan gaat ze pas in een autostoel ha ha ha ik ga ff shoppen! xxx