Nou Lilith, ik vind dat Iman best 6,20 waard is Dus Mad, niet zo zuinig he Nou Lilith, rollen? Iman laat zich gewoon terug vallen... Daar bij komt haar hoofd dan hard op de grond terecht en dan gaat ze brullen hahaha... En dan komt mama haar redden Maar soms dan ligt haar armpje haar nog in de weg met van rug naar buik rollen... Dan weet ze niet wat ze ermee moet hahaha.
Cristel is op msn. Zij kan niet meer op het forum komen omdat de instellingen van het forum veranderd zijn. Mensen met een proxy aansluiting (of iets) kunnen niet meer op het forum en Cristel heeft dat omdat zij in haar appartement geen internetaansluiting heeft, delen ze internet met de tante van haar man.
Oh das erg balen dat Christel niet op het forum kan... raar eigenlijk dat gedoe met die aansluiting. Je hoort het Mad, je moet toch die rijstewafels op gaan sturen anders wil Linda je vriendinnetje niet meer zijn denk ik haha. Oja dat ken ik dat het armpje klem zit als ze draaien, dat heeft Sarah ook. Sarah heeft denk ik een MEGA-SPRONG, bestaat dat ook? Ze is heel de week al ontevreden en ze huilt zodra ik niet meer in zicht ben. Daarnet waren mijn ouders hier maar ze raakte er helemaal overstuur van! Nog nooit meegemaakt.
Anita weer lekker aan t shoppen geweest kan me voorstellen dat je geschrokken bent! Kylian is een sterke jongen! aaaah nee hoor Lin had ze met alle liefde op willen sturen maar ik wist dat jij ze al had gevonden vandaar dat ik dacht..... dan maar de 25e Ik heb ook weer leuke filmpjes van Evi... ga er ff 1 uploaden! Sarah wat leuk dat je weer ff langs komt! kom op met die internetverbinding! lijkt me leuk als je weer lekker vaak on line komt Balen zeg voor Crisltel gaat wel alles goed met de beeb? x
Hai, Jeeh schrikken zeg van Annemarie. Hopelijk mag alles goed gaan met de kleine meid. Jasper kruipt/ teigert al een beetje rond. Vanmiddag lag hij ineens midden in de kamer. Leuk! Hij zit wel elke keer onder de hondenharen. Dat is wat minder. we zuigen elke dag maar ja je houdt het niet tegen. Ik heb vanmiddag diksap peer gehaald. Die ga ik morgen geven. Met zijn helmpje gaat het redelijk, hij is nog wel erg groot.
Wat leuk dat ie tijgert Jenny! En dat van die hondenharen hou je niet tegen, mijn moeder zuigt 2 keer per dag en Iman komt er niet op de grond en zit telkens toch onder de haren Hopelijk groeit zijn hoofd snel in het helmpje, denk dat het dan ook comfortabeler is voor hem!
nu op rtl4 bevallingsverhalen meiden! voor de vroege vogels Evi heeft vannacht doorgeslapen ben helemaal blij! o filmpje lukte nog niet ga zo nog een keer proberen! x
Hallo allemaal. Ik ben ook een juli mama, van Romy 7-7-06. Heb ff een vraagje.... Kan het zo zijn dat ze in een sprongetje zit? Ze is de laatste paar dagen zo chagie en huilerig pffff. Dat zijn we echt niet gewend van haar. Ook slapen is een ramp. Hoop snel iets te horen. Groetjes Manuela
Da's inderdaad een snelle reactie hihihi Bedankt. Dan zit er niks anders op dan maar over ons heen laten komen he. Want de tandjes zijn het ook niet want die heeft ze al een tijdje onder, en boven is nog niks te bekennen. Ik zal eens wat vaker bij de juli mama's komen kletsen.
weeltje welkom! snelle antwoorden zul je hier echt krijgen met al die verslaafde juli mammies including me! klinkt inderdaad als een sprong! misschien ook al wel tanden die dwarszitten maar nog niet door komen! x
@ Weeltje;het kunnen idd tandjes zijn hoor, vanaf 1 janu ari kreeg Steven ook last van huilen sávonds en s'nachts ineens, en pas 17 januari ondekte ik onder de 1e tand, en de volgende dag de 2e onder. 2 vliegen in 1 klap. Leuk dat je mee komt kletsen, Steven is 1 dag ouder. @ Sweetangel heb je al weer nieuws van Annemarie? zo 520 gram is echt piepklein zeg, ik hoop dat alles goed komt. Op zich wel weer grappig dat je nu 2 kids heeft waar 7 maand verschil van leeftijd tussen zit. Ik spreek Cristel ook op msn, met de baby gaat het goed, ze moet over 2 weken naar de gyn weer voor een echo.
Heee, Jasper houdt ineens vannochtend zelf zijn fles vast.Hij kan het ineens helemaal zelf. Goed he? Ik heb naar Linda een fotos gestuurd, zij zet het als het goed is in mn album. Dan zie je jasper met zijn helm en zijn twee tandjes. Oja en eentje in het zwembad van Jasper en mezelf. Weeltje, welkom! Het klinkt idd zo dat ze in een srpongetje zit.
Hallo dames! Ben ik weer, terug van vakantie uit Zwitserland! Het was erg leuk, veel gewandeld en (een beetje) uitgerust! Tijmen is tijdens onze vakantie 6 maanden geworden, wat gaat dat hard! En we zijn met een groentehap begonnen, gaat heel goed! Worteltjes en sperziebonen en dat vindt meneertje lekker! Ook heeft hij gezwommen met mijn vriend en bovendien heeft hij zijn voetjes ontdekt, die hij als hij op de rug ligt, steeds vastpakt. Heel veel nieuwe ontwikkelingetjes en volgens mij is hij helemaal uit zijn sprongetje en hij is van zijn erge verkoudheid af! Dus het is weer schreeuwen en lachen geblazen, af en toe schreeuwt hij zo hard dat ik nog net geen oordopjes hoef in te doen! En hij schopt veel met zijn voetjes en mept met zijn handjes en gooit graag speelgoed op de grond Ik probeer het meeste van jullie te lezen! XXX Lise