Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by sweetangel100, Sep 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lilith

Lilith Fanatiek lid

Feb 6, 2006
    1,848
    0
    36
    @Lise; Goed te horen dat je vakantie zo leuk was! En dat Tijmen zoveel leert ineens; Sarah heeft dat ook, ze schelen ook maar 1 dag. Dus Tijmen is uit z'n sprongetje? Sarah nog niet :cry: hoe lang heeft het bij Tijmen geduurd?

2. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Thanks Lilith! Nou, dat sprongetje heeft volgens mij wel een paar weken geduurd! 3 weken denk ik, moet je nagaan, ben eigenlijk alweer vergeten hoe lang ;) Troost je meid, als Sarah uit haar sprongetje is, ben je alle 'ellende' ook gauw weer vergeten hoor!

3. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Oh, ik lees net pas het bericht over Annemarie!
    @Annemarie; heel veel sterkte meid, met de kleine en jullie gezinnetje. Ik hoop dat jullie ook een beetje kunnen genieten en ben in gedachten bij jullie! En voor de kleine; zet 'm op! Je hebt de liefste papa en mama van de wereld! Dikke kus, Lise

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Jenny: ik heb de foto's in je album gezet meid!

5. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Goodevening,

Annemarie@ heel veel sterkte toegewenst! Met de kleine meid gaat het goed komen. Ze is een vechtertje!

6. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Hi

Lin@ heb vandaag chicco polly gekocht! jeeeeeee. Ik zal fotos in me album plaatsen. Vandaag was de meubelboulevard open!.

jenny@ wat is Jasper een lekkerding zeg :) . Leuk om jou ook eens te zien.

Lise@ lekker he! er even tussen uit.

7. sweetangel100

Jeej Hannan! Eindelijk he meid! ;)
    Ik weet hoe het voelt als je graag iets wil hebben hihi

8. sweetangel100

Leuke foto's!
    Nu hebben we dezelfde autostoel en dezelfde eetstoel hihi... Alleen de eetstoel in een andere kleur ;)

Ik heb dinsdag een mini-meeting met Suzanne van de augustus-mama's :D
    Zij woont dichtbij en ik heb een slaapzakje van haar overgekocht. Kunnen de beebs gelijk meeten hihi.

9. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,275
    4,508
    113
    pffffffffffff volgens mij is hier de sprong ook begonnen hoor.

En dan voornamelijk 's nachts. Gisteren nacht tegen 2.45 uur werd meneertje huilend wakker (echt wakker is hij dan volgens mij niet), ruim 20 minuten met hem bezig geweest maar hij leek er maar niet uit te komen. Tenslotte hem uit bed gehaald en goed wakker gemaakt even met hem gebabbeld en toen weer in bed gelegd, hij brabbelde daarna nog met zijn kikker en heeft daarna weer tot 6 uur geslapen. Vanaf 6 uur elk half uur huilend wakker worden.
    Vannacht om 1 uur hetzelfde en om 6 uur nog een keer, daarna wilde meneertje niet meer slapen, tot 7 uur kunnen rekken maar toen ben ik er maar uitgegaan, kan Jan in iedergeval nog even rustig liggen.
    Overdag gaat het redelijk zolang je hem maar met enige regelmaat iets anders aanbied (terwijl hij het voor heen gewoon zelf pakte).
    Het eten gaat daarintegen goed alleen van bruine bonen en bloemkool krijgt hij krampen.

Groetjes anita

10. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    hallo,

Weet iemand hoe het met Annemarie en Benthe gaat? Ben zo hard aan het duimen voor ze dat alles goed gaat!

Anita echt vervelend he die sprongetjes! wel fijn dat het nu goed gaat met groente etc. krijgt Kylian nu een half potje?

mooie stoel Hanan :D ! gaaf hoor! Yassir zit er lekker in zo te zien!

Jenny leuk om jou ook eens in het echt te zien :D Jasper zijn helmpje zit inderdaad iets te los, je ziet dat ie wat scheef op zn hoofdje zit. ik dacht dat het hetzelfde zou zijn als zo`n fietshelmpje zeg maar, maar hij is toch iets anders!

ik kom net terug van de kinderarts met Evi. ze willen een bloedtest gaan doen voor de allergie van kma en andere allergien zoals huisstofmijt etc. ik moest eigenlijk gelijk al bloed afnemen bij het lab maar er was een wachttijd van een half uur :rolleyes: ga vanmiddag wel terug als evi gegeten en geslapen heeft! zie er ook onwijs tegenop..... bloed prikken met een naald uit mijn meissie :cry: en bovendien is het vrijwel zeker dat de test negatief is.... hoor er alleen maar slechte verhalen over! nou we zullen zien!

x

11. weeltje

weeltje Actief lid

Aug 21, 2005
    102
    0
    16
    moeder/huisvrouw
    helmond
    Nou daar ben ik weer hoor ;) .
    Ben gister avond nog met Romy naar de huisartsenpost geweest want we snapte er niks van.
    Als we haar rechtop houden is er niks aan de hand maar als we d'r neerleggen dan is het echt KRIJSEN!
    Maar de arts kon niks ontdekken wat de oorzaak zou kunnen zijn :( .
    Toen ik over een sprongetje begon zei ze dat het wel zou kunnen maar dat je dat pas te weten komt als het voorbij is :rolleyes: .
    Nu is mevrouw weer ff vrolijk maar zie weer op tegen vanavond bahbah.
    Ben eigenlijk allang blij dat m'n zoontje niet wakker wordt van haar gekrijs, anders hadden we helemaal een probleem ;) .

En d'r onder tandjes zijn helemaal door maar krijg ze niet op de foto.... madame werkt niet echt mee hahaha. :)

12. sweetangel100

Nee Mad, niets meer gehoord van Jason :(

Wat zielig zeg.bloed prikken :confused:
    Hoe doen ze dat eigenlijk, al echt in het armpje of wat?
    Iman moet ook binnenkort bloed prikken voor ziekte van Graves. Ik stel het steeds uit... Mietje ben ik he...

13. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    aaaah arme Romy! zielig hoor! wel goed dat jullie naar de huisartsenpost zijn geweest had ik ook gedaan hoor! je weet maar nooit!
    tja misschien toch nog wel last van dr tandjes, als ze nu opeens door zijn! aaaah zielig hoor. heb je trouwens van die druppels voor dr tandjes>> schijnt wel goed te werken!

Lin; ik heb bij het lab gevraagd hoe ze bloed prikken; als het kan gewoon in het armpje of handje :cry: maar ik herinner me nog goed dat Anita vertelde dat ze het bij Kylian uit een hoofd adertje hadden gehaald :cry: zie er echt tegenop.
    kan me voorstellen dat jij dat ook doet! ik moet vandaag of morgen dus laat jullie uiteraard weten hoe het was!

x

14. Lilith

Lilith Fanatiek lid

Feb 6, 2006
    1,848
    0
    36
    Bloedprikken deden ze bij Sarah uit haar handje.... en het was heel zielig inderdaad maargoed toen het klaar was heb ik haar meteen op schoot genomen en afgeleid en toen was het huilen ook meteen over.

15. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Goedemiddag!

@Mad; bah, dat bloed prikken voor je Evi! Hopelijk is het gauw gebeurd en is ze snel weer vrolijk!
    @Weeltje; nog welkom hier, had ik nog niet gedaan! En tja, een sprongetje kan kort of lang duren, maar hij houdt een keer op ;)

Hier alles goed, Tijmen ligt nu lekker te slapen. Heb vanochtend het CB gebeld voor advies over de voeding; hij krijgt nu nog 4 flessen, een fruit en een groentehapje. Maar uiteindelijk moet hij op 3 flessen zitten, dus geleidelijk iets anders aanbieden. Bijv. 's middag een fruitdrink ipv een fles etc. De mevr. van het CB beaamde dat het voor deze leeftijd best lastig is een goed voedingsschema + inhoud te maken. Ik vind vooral de introductie en de tijd waarop Tijmen iets nieuws gaat krijgen lastig. Iemand tips toevallig :)

XXX

16. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Hallo,

Ik ben ook benieuwd hoe het met Annemarie gaat en haar meisie(vechtertje). Als iemand meer weet, laat het ons weten aub.

Mad@ aaaaahhh gemeen hoor Evi prikken. Ik vind altijd zo zielig die kleintje prikken en al die onderzoeken etc. Yassir zouden ze ook prikken om te testen of hij idd KMA heeft. Gelukkig reageerde hij heel normaal op zijn oude voeding. Hij hoefde dus net niet bloed te prikken.

Lin@ mietje? join the club!

Lise@ Volgens mij krijgt Yassir nog als enige nog zoveel flesjes (6 nog :confused: ). Ik ben het een beetje aan het afbouwen en dat gaat aardig.

Vandaag heeft hij een boterham op.

Wellicht tot straxs!

17. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hoi allemaal, ja ik ben ook erg benieuwd hoe het met Annemarie gaat.
    Steven heeft de laatste paar dagen iets leuks ondekt...
    Nou ja hij vind het leuk, mama iets minder.
    Zodra ik de luier af doe, gaat meneertje lachen, en doet dan een plasje... :confused: hij vind het zelf erg grappig, ik heb dus gister mijn 2 aankleed kussen hoezen maar in de was gedaan.
    Eerst de 1 toen de ander.
    Verder vind hij alles leuk, als je maar gek doet, laten schrikken, piep bhu, huppelen door de kamer, met hem op de arm.
    Kan me al verheugen op het mooie weer, lekker de hel dag de achterdeur naar de tuin open, Steven buiten in z'n campingbedje.
    Ik zal eens even gaan strijken en de was ophangen, en z'n hapje in de blender doen.Oja en boven stofzuigen...
    Nou genoeg te doen, en we willen ook nog wandelen, ik begin maar snel.
    Groetjes Marjolein en Steven.

18. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Ik heb 2 foto's in het fotoalbum 'baby's' gezet; genomen tijdens onze wintersportvakantie!

19. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,275
    4,508
    113
    Ach lievie maak je daar maar niet druk om hoor want dat was zijn infuus en ik denk echt niet dat ze evi een infuus aan gaan leggen.
    En omdat hij het infuus toch al had haalden ze daar het bloed ook uit dat scheelde weer prikken.
    Alleen op de laatste dag had hij geen infuus meer en dan halen ze het bloed uit het handje (bovenop).
    Oke ze vinden het niet leuk maar het viel mij erg mee, terwijl ik bij het infuus alles aan jan heb over gelaten terwijl ik zelf weg keek.

Pfffffffff ik wordt zo moe van Kylian het is echt 5 minuten dit willen en dan beginnen te jengen en dan weer 5 minuten dat.
    Jan (was vanmorgen even alleen met hem) heeft hem op een gegeven moment maar naast hem gezet in de kinderstoel zodat ze 'samen' konden computeren.
    Hij heeft net wel lekker liga gehad en een flesje diksap. Soms weet hij behoorlijke grote stukken van zijn liga af te breken (langleve de ondertandjes), die vis ik dan maar weer uit zijn mond, ben bang dat dat nog niet goed gaat.

Kylian heeft trouwens wel een nieuwe hobby, met alles proberen of het lawaai maakt en dan het liefst met je speelgoed langs de spijlen van de box.

Wou dat we al wat van Annemarie, Jason en Benthe hoorden.

Groetjes Anita

20. Lilith

Lilith Fanatiek lid

Feb 6, 2006
    1,848
    0
    36
    Pluk, dat klinkt idd als een sprongetje...

Ben ook zo benieuwd hoe het met Annemarie gaat.

Share This Page