@ Mad wat een leuk filmpje van Evi, en je hond is ook een scheet. Is hij of zij jonger als 3 jaar?, hij of zij heeft namelijk een lange staart. Jacky is 5, en bij hem mocht het eigenlijk al niet meer, maar hij heeft wel een kort staartje. Is hij ook gek op zacht speelgoed, bv beertje met belletje? Jacky wel, hij heeft nu 2 dingen gemold. Maar hij is erg lief met Steven, en geeft hem vaak een likje aan z'n oor. Steven kan zichzelf niet terug rollen, dan laat hij vermoeid z'n hoofdje zakken en word boos. --------------------------------------------------------------------------------- Ja ik heb toen ik die morning-after pil (norlevo) net had geslikt even hoofdpijn gehad, en sávonds en s'nachts en vanmorgen beetje buikpijn gehad.Maar zondag word ik ongi, dus komt goed. Voel me voor m'n lichaam zo schuldig, ik weet dat het niet goed is. Maar heb met mezelf afgesproken, dat als Steven 1 jaar is, en als ik hem dan per ongeluk eens vergeet, ik het gewoon zo laat. Komt ook dat ik hem echt nooit vergeet, dan voel je je meteen zo schuldig Denk dat ik dan ook de enige ben in het dorp die z'n dingetje komt ophalen bij de apotheek De assistente zei, je kunt hem bij de apotheek kopen, het heet norlevo. Is ook wat fijner om het zo te noemen, want je hebt altijd mensen achter je staan met een luisterd oor @ Pluk; Ik maakt eerst altijd eten uit z'n klein bonduell blikje, die groente is lekker zacht, totdat ik zag dat er zout aan toe was gevoegd (spercieboontjes) Heb vanmorgen een klein zakje (300gram) doperwtjes en worteltjes vers uit koeling gekocht, dit met 2 aardappels gekookt, in de blender, en ik haalde er 6 porties uit. Nou maar hopen dat Steven het morgen lekker vind Ik vries het in, super handig. En ik vind het leuk om te doen..... Zullen wij ook eens een mini meeting houden? we wonen zo ver van elkaar groetjes Marjo.
Linda wat een leuke pyama heeft Iman aan op de foto. Van de zeeman toch?, wou hem ook voor Steven kopen, maar bij ons was er alleen nog maatje 68.
Wat is onze Jacky dan al oud zeg met zijn 10 jaar en legaal kort staartje Mensi ik pb je morgen wel even ga nu eindelijk mijn brood eten. Groetjes Anita
Daar ben ik weer. Voor de dames die naar de meeting komen@ wie gaat wat maken? ik weet niet wat ik ga maken/kopen. Mad@ wil je dat we het geld alvast op je rek stortten? Yassir hoest heel erg veel, hij slaapt ook al een paar dgn niet goed. Elke keer dat hij moet hoesten dan wordt ie wakker. Dat betekent dat we wel tig keer uit bed moeten, ach als me manneke maar beter wordt. Ik heb een halve ui op zijn bedje gelegd(weet niet of het zo goed is). Ik heb vandaag ook druppels van Bisolvon gekocht, op de bijsluiter staat dat je resultaat ziet na 5 uur. Hopen dat het vannacht wat beter gaat. Iemand nog tips? wat evt. ook nog goed is.
hai, Anita wat goed zeg die lijst! ga m meteen ff kopieren maar ik dacht dat ui ook nog te scherp was... voor de darmpjes maar die staat er wel tussen! o lekker blond t staat er ook onder ha ha ha Hanan; die druppels van Bisovon vond Evi zooooo vies, proef maar eens! bah! ik vond t ook niet zo goed werken! ik heb toen Tussiskind van VSM gekocht en die werkte super! Ja lachen he t filmpje met de hond hi hi onze takkie wordt bijna 4! over de Zeeman gesproken; ze hadden nu voor meisjes super schattige rompertjes en pyjama`tjes voor de bees (valentine) lin lieverd bedankt is goed! neem jij een potje olvarit voor me mee! ha ha wil e m ruilen tegen een stoofpotje met rundvlees hihi of tegen een zakje rijstwafels! x o Hanan ik stuur iedereen vanmiddag een PB over de meeting! En Lin je hoeft geen fris mee te nemen, drinken moeten we van het clubhuis afnemen! eten mogen we wel mee nemen Evi heeft vannacht weer heerlijk doorgeslapen! alleen was ik nu constant wakker ik had het zoooo koud! en toen m electrische deken aangezet en toen had ik het weer te warm! volgens mij is t vandaag ook erg koud! bah! x
dus vanavond maar Lof schorseneren en prei ha ha ha lekker ouderwets! kun je schorseneren nog wel kopen vraag ik me af!? hi hi
Goedemorgen! Lekker dat Evi weer goed geslapen heeft! Iman kwam om 5 uur alweer voor de fles. Ik dacht ook dat ui te scherp was... Nou ja, Iman krijgt het in elk geval niet... Lijkt me niets voor haar darmpjes. Oh Mad, kun je bij het clubhuis dan ook fris kopen? Ik dacht alleen thee/koffie? Stom van me, hihi. Een magnetron/waterkoker voor de flessen zullen ze neem ik aan ook hebben he? (vraagje van Sarah hihi) Potje Olvarit is coming your way Ik dacht oh grappig combinatie tomaat en courgette geloof ik... Kom ik thuis staat er klein met ham onder... Ik schele
Oh ja, Hanan ik ga pogen een cake te bakken! En ik vind nog steeds dat jij Marokkaanse koekjes moet maken! Zoooo lekker mjammie!
Goedemorgen dames! Ik ben ziek! Snif, snif...ik baal als een stekker, want ik was tijdens onze vakantie ook ziekjes; verkouden, hoesterig, hoofdpijn. Ben denk ik toen aangestoken door Tijmen. Vandaag zou weer de eerste dag werken na de vakantie zijn, maar vanochtend zwabberde ik erover na het douchen en barstte ik in tranen uit van ellende. Dus ik heb me ziekgemeld. Aangezien ik via een uitzendbureau werk, heb ik wachtdagen, wat dus inhoud dat je pas na 2 dagen ziek zijn ziektegeld krijgt...eigenlijk belachelijk, ik werk net zo hard als iemand met een vaste baan, maar word 'gestraft' als ik ziek ben...sorry dames, voor het klagen, maar ik baal gewoon. Mijn vriend vond dat Tijmen maar gewoon naar de creche moest (ik weer huilen), en achteraf is dat nu beter. Want wat heeft Tijmen eraan dat ik weinig met hem kan doen en de boel bij elkaar hoest en bacillen verspreid! Ik haal hem vanmiddag rond 5 uur op, dan is hij in elk geval iets eerder thuis en ben ik hopelijk wat opgeknapt... @Mensi; gefelicteerd met je Steven! Alweer 7 maanden! @Lin en Mad; leuk he, die foto's van Tijmen met zijn zonnebril! Vond het ook erg stoer staan XX
Hello, Mensi@ Van harte meid met Steven Mad@ de druppels van Bisolvon deed ik gisteren bij zijn fruithapje en ging prima! ik heb het gisteren geprobeerd om het in zijn mondje te druppelen en meneertje keek helemaal niet vies. Vanochtend weer gedruppeld en hij slikte het gewoon door zonder gekke bekken. Dit snap ik niet bij groenten en fruit doet ie rare gezichten en geluiden maken hihhi en bij de druppels van Bisolvon doet ie het gewoon slikken en gaat ie weer verder met spelen . Lin@ wil je wel he lekkere marokaanse koekjes . Lin doe je Iman ook vlees geven dat niet ritueel geslacht is?(nieuwsgierigheid). Lise@ Beterschap meid! CB heeft mij verteld dat ik Yassir geen nachtvoeding meer mag geven. Me mannetje zegt ik doe het toch! als hij het nodig heeft dan geef ik het hem. Wat vinden jullie daar nou van? Thats it
@hanan probeer anders steeds iets minder te geven en zo af te bouwen. je kan niet in een keer stoppen dat snapt de kleine ook niet. Ik heb het ook lang gehad met gijs dat hij "te veel" voedingen kreeg maar als hij het nodig heeft heeft hij het nodig. Succes!
Taatje@ Bedankt voor je advies! hij krijgt snachts rond een uur of 4 210 cc en dat drinkt ie helemaal op. Kan ik dan het beste bijv vannacht 180 cc geven? bedoel je dat ik het zo moet afbouwen? CB zegt dat ik dus niets hoef af te bouwen(soms zijn het echt EIKELS!) gewoon speentje geven. Dit heeft me man al een keer geprobeerd. Yassir slaapt echt niet zolang hij geen flesje op heeft, hij blijft huilen huilen huilen niet normaal ! Toen hebben we besloten om hem gewoon de voeding te geven die hij nodig heeft. Nogmaals bedankt!
Hanan, ja want wij eten zelf ook vlees van de AH enz... Alleen soms kunnen we vlees kopen via mijn man's oom en dan heb ik halal vlees in huis. Dat is ook handig als mijn schoonmoeder eens komt eten. Jullie? Lise: heeeeeeeeeeeeeel veel beterschap!
Lin@ ik heb hele rare principes hoor wat dat betreft! niet lachen! Ik eet absoluut geen vlees of kip van de AH! het is niet ritueel geslacht. Me man haalt altijd een hele voorraad van de islamitiche slager vlees/kip/worst/gehakt in huis en daar doe ik dan mee koken. Ik eet wel weer KFC/MC/Burgerking dit is niet ritueel geslacht. Ik probeer dit zoveel mogelijk te vermijden!
@hanan ja gewoon elke keer 30cc minder geven en zo afbouwen. En laat ze lekker zeuren op het CB het is jou kindje hoor! @lise beterschap