oops ik drukte dus te snel op Ok..hehe eslem is even lang..maar wel 2 kilo zwaarder hahaha.. Hoop dat alles goed gaat met benthe..is ze al weer wat aangekomen? en wat is het vooruitzicht naar dokters mening?
Ja ze weegt nu 530 gram. Het aankomen zal niet snel gaan omdat ze ook nog dysmatuur is. HEt vooruitzicht naar doktersmening heb ik toch ook net gezegd haha... Ze verwachten dat ze het goed blijft doen en 4 maanden in het ZH moet blijven.
Aaaah die kleine Benthe.... 4 maanden in het ziekenhuis, moet je toch niet aan denken he... maar aan de andere kant goed nieuws omdat de vooruitzichten goed zijn. Ja Pluk, je hebt wel gelijk hoor dat er mensen zijn die 'doorslaan' in hun geloof, maar ik denk daarom ook dat het superbelangrijk is elkaar te respecteren en in waarde te laten, of je nou wel of niet gelovig bent. Wij zitten hier ook met verschillende geloofsovertuigingen en ik vind het wel gezellig @Mad; wat een leuke foto zeg!
Hallo, Pluk@ iedereen moet natuurlijk leven en geloven waar die in wil geloven. Als jij er zo over denkt PRIMA! ik heb er vrede mee. Lin@ ik heb je privebericht ontvangen! maar hij is geschreven door madelon en gestuurd door jouw . Oh ja om nog even terug te komen op de MC en alle fastfood ketens. Tuurlijk als Yassir wat groter word gaan we naar de MC er is genoeg keus buiten het vlees. Vis bijv! Vroeger toen ik klein was vierde me broertje en zusje en ik natuurlijk ook altijd verjaardag in de MC(dat nl HOT in die periode) Taatje@ wat lief dat je ernaar vraagt! Laatste flesje was om 0:30 .Yassir werd wakker om 05.30 en kreeg van zijn papa 210 cc. Deze tijd mogen we toch gewoon flesje geven zonder dat ik het moet afbouwen toch? Oh ja we zijn vandaag gaan zwemmen met Yassir, hij vond het geweldig. Ik zal fotos plaatsen. Ik doe het straks ff. Groetjes
Lilith@ leuk om je een keer eens te zien! oh ja de mooie ogen van Sarah verklaren alles. Die komen van mama!
@Lilith lieve foto van jullie 2, je ogen zijn idd apart, groen blauw. Ik zal ook eens een foto van Steven en mij erop zetten @Linda fijn dat het goed gaat met Benthe, het is lang 4 maand, meestal is het ook echt de tijd dat ze eigenlijk nog in mama's buik hadden moeten zitten. Kan me voorstellen dat Annemarie liever nog geen foto plaatst. Als ben ik wel nieuwschierig, hoe klein; klein is.... Ik ben slim geweest, had de wc's schoongemaakt, en de badkamervloer geschrobt voordat ik voor de pc ging, erna heb ik er meestal niet z'n zin aan...Oja ik heb nog wat leuks, ik heb een bod gedaan op een ouderwetse lage kinderwagen uit de jaren 60, en die mesen vonden m'n bod goed. Vrijdag gaan we kijken, hopelijk kan Steven er nog ff in, vind het zelf wel leuk om er mee te lopen, weet niet of ik hem bewaar of weer verkoop M'n man zei al, waar wil je die neerzetten? Denk dat ik hem maar in het tuinhuisje zet In m'n album heb ik z'n soort foto ervan, hij is iets anders, maar lijkt er wel op. Verder alles goed, m'n oma dacht dat Steven boven ook 2 tandjes kreeg, maar dat is toch meestal rond 9 maanden? Hij heeft wel eens zurige poepluiers. Doei.
Leuke foto's Lilith! Die ogen van Sarah, mooi hoor! @Annemarie; ik ben blij dat het goed gaat met jou en je Benthe! Hou vol! En veel sterkte! Nou, ik ben nog steeds ziek thuis...snif. Tijmen is vandaag ook naar de creche en ik haal hem weer op vanmiddag. Heb vanochtend 2 uur op de bank geslapen, pff, was blijkbaar erg moe! Met Tijmen gaat alles hartstikke goed! Gisteren heb ik hem voor het eerst een broodkorstje gegeven en hij sabbelde er flink aan Hij is verder ook zo lekker vrolijk, schreeuwt vaak alles bij elkaar, haha! Gisteren toen ik hem ophaalde bij de creche kreeg ik een brok in mijn keel; ik liep op Tijmen af, hij zat in een wipstoel en toen hij mij zag begon hij direct breeduit te lachen en zijn armpjes naar me uit te steken. Wat een heerlijk gevoel was dat! XXX
Hallo dames weer een berichtje vanuit het ziekenhuis ,,! Het gaat allemaal zn gangetje hier en vanmorgen is Benthe helemaal opgemeten en was ze 31 cm ! en zoals linda zei weegt ze 530 gram! Linda vind het heel fijn dat je iedereen hier op de hoogte houdt want het is moeilijk om alles hier bij te houden haha! Ik vertelde gisteren over dat ik op de nicu een vrouw was tegengekomen met een kindje van 7 mnd ,, Kreeg ik net een pb van iemand die op het prematurenforum zit ,, en ja hoor daar schrijft die vrouw mee.. http://www.prematurenforum.nl/ Ik ga er dus straks een berichtje achter laten